ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

3.2K 249 10
                                    

  

Κεφαλαιο 5

Είμαι εδώ και μία ώρα στο εστιατόριο με την Δαναη και την Ευα και δεν έχω ακούσει λέξη απο όσα λένε. Σκεύτομαι συνέχεια το ίδιο πράγμα. Αυτόν. Δεν ξέρω τι μου συμβαινει. Ισως να είναι καποια ιωση.

«Νεφελη!!» φωναζει Ευα

«Τι φωνάζεις μωρή; ρεζίλη γίναμε στο μαγαζί.» λέω ψυθιριστά

«Και τι να έκανε δηλαδή; πόση ώρα σου μηλάμε και εσύ απλά κοιτάς το κενό, ακίνητη και αμίλητη.Τι σου συμβαίνει;» λέει η Δαναη με μια δοση τρυφερότητας στην φωνή της.

«Τίποτα δεν συμβαίνει. Και τι τώρα δηλαδή ανάκριση μου κάνετε;» λέω απότομα.

«Όχι, δεν σου κάνουμε ανάκριση. Να σε βοηθίσουμε προσπαθούμε» απαντάει η Ευα.

«Γαμώτο... το ξέρω ..το ξέρω . Συγνώμη δεν μου φταίτε σε τίποτα εσείς. Άλλος φταίει.»

«Ποιος;» λένε και οι δύο ταυτόχρονα.

«Το αφεντικό μου.»

«Ο κ.Μακρης; τι σου έκανε;» λέει η δαναη

«Ναι. Δηλαδή όχι .Όχι ο ίδιος»

«Με έχεις μπερδέψει!»

«Λοιπόν, είναι πολύ απλό, ακούστε.» λέω και παιρνω μια βαθιά ανάσα.

«Ο κ.Μακρης αποφάσισε ξαφνικά να αποσυρθεί απο την θεση του, και να παρει τα ηνια ο ηλίθιος ο γιος του, που παρεπιπτόντος το πρωί όταν οδηγούσα για να πάω στην δουλειά παρα λίγο να τρακάρουμε. Και σαν να μην έφτανε αυτό προσφερθηκε να μου χαρισει τον καλυτερο οργασμο μου για να με αποζημιώσει για το παραλιγο ατυχημα. Ε, εγώ τον έβρισα, τον χαστούκισα και έφυγα. Αυτά! Α! μην το ξεχάσω, και όταν με είδε στο πλέον γραφείο του, έκανε σαν να μην με ξέρει. Και στο τελος μου είπε πως τον καφέ μου δεν τον πίνει ούτε κατάδικος.. και εγω το μονο που θελω είναι να παραιτηθω, αλλα δεν μπορω γιατι ο κ.Γιαννης πριν δωσει την προεδρια στον Αχιλλεα με εβαλε να υπογραψω ένα καινουργιο συμβολαιο στο οποιο γραφει ότι δεν μπορω να παραιτηθω από τον κολλοσο αλλα μονο να απολυθω από τον μαλακα τον Αχιλλεα Μακρη. Λυστε μου μια απορια. Γιατι ηρθε από την γερμανια εδώ, μου λετε;; γιατι; Για να μου χαλασει την μερα; Τα καταεφερε μια χαρα, πετυχε τον σκοπο του, ας παει στα τσακιδια τωρα!!» λεω με νευρα και χωρις σταματημό.

Τα κορίτσια έχουν πάθει ένα ελαφρη σοκ, αλλά συνέρχονται γρήγορα.

«Τα νευρα σου είναι χαλια..» μου λεει η Ευα

My pleasure..Where stories live. Discover now