κεφαλαιο 25

2.6K 244 12
                                    

Κεφαλαιο 25

Μπορει ολο το βραδυ μειναμε ξυπνιοι αλλα πραγματικα αξιζε τον κοπο. Αν και δεν εχω μεγαλη εμπειρια, μπορω να πω με σιγουρια ότι ηταν η καλυτερη νυχτα της ζωης μου.

Κοιταζω το ρολοι στο κομοδινο. 05.00 το πρωι. Ο Αχιλλεας αποκοιμήθηκε μολις πριν λιγο, φιλώντας με και λεγοντας μου να ξεκουραστω για λιγο. Με πηρε αγκαλια κανοντας την γυμνη μου πλατη να ακουμπησει το στηθος του.

Γυριζω προσεκτικα να τον κοιταξω ενώ κοιμαται. Είναι τελειος ακομα και τωρα. τα μαλλια του ανακατεμενα, τα χαρακτηριστικα του ηρεμα και τα χειλη του πρησμένα να φαινονται πιο σαρκωδη από πριν. Χωρις να το καταλαβω σηκωνω το χερι μου και χαιδευω με τον δεικτη μου το κατω χειλος του.

Είναι τοσο απαλο..

Βγαινω προσεκτικα από την αγκαλια του και φοραω τα εσωρουχα μου.

Πρεπει να φυγω. Συμφωνισαμε να μεινουμε μαζι για ένα βραδυ, και σε λιγο θα αρχισει να ξημερωνει. Δεν θελω να βρεθουμε σε αβολη θεση το πρωι όταν θα θελει να φυγω και θα προσπαθει ,στην καλυτερη περιπτωση ,να το κανει ευγενικα. βρισκω το πουκαμισο μου το φοραω βιαστικα, παιρνω τα παπουτσια μου στο χερι και βγαινω από το δωματιο αθορυβα. Μεχρι να φτανω στο σαλονι εχω βρει και την φουστα μου. ντυνομαι, παιρνω το παλτο μου και την τσαντα απο τον καναπε, φοραω τα παπουτσια μου και βγαινω από το σπιτι του.

Αυτό ηταν.. τελειωσε το βραδυ μας..

Μπαινω στο αμαξι μου και αρχιζω να οδηγω.

Πως θα παω στην δουλεια σημερα; Ξημερωνει τεταρτη και πρεπει να δουλεψω μαζι του παριστανοντας ότι πριν από λιγες ωρες δεν ημουν από πανω του.

Πως τα εκανα ετσι παλι..

Παρκαρω το αμαξι μου και μπαινω βιαστικα στο σπιτι. Βγαζω τα παπουτσια μου και ανεβαινω στο δωματιο μου. η ωρα εχει παει ηδη 06.00 και σε μια ωρα θα επρεπε κανονικα να ξυπνησω. Βγαζω τα ρουχα μου και πηγαινω στο μπανιο για ένα καυτο ντουζ. Ολο μου το σωμα εχει την μυρωδια του, θυμιζοντας μου το βραδυ που περασα μαζι του. μπαινω κατω από το νερο και κλεινω τα ματια μου

Ακομα νοιωθω τα χειλη του επανω στο δερμα μου και πρεπει γρηγορα να θυμηθω τον λογο που δεχτηκα την προταση του

Δεχτηκα γιατι από εδώ και περα δεν θα με ξανα φλερταρει και δεν θα ξανα ασχολειθει μαζι μου. από εδώ και περα θα ειμαι μονο η γραμματεας του. μονο. Μονο για αυτό δεχτηκα!

My pleasure..Where stories live. Discover now