ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15

2.9K 266 13
                                    

Κεφαλαιο15

Η χθεσινη ηταν μια ηρεμη ημερα. Για την σημερινη όμως δεν μπορω να υποσχεθω τιποτα. Σημερα πρεπει να τον δω. Σημερα πρεπει να παω στην δουλεια και και το σημαντικοτερο πρεπει και σημερα να μεινει ζωντανος ο Μακρης.

Για να δουμε...

Σηκωνομαι με βαρια καρδια από το κρεβατι, κλεινω το ξυπνητηρι και αρχιζω να ετοιμαζομαι.

Φοραω ένα σομον κολλητο παντελονι που φτανει μεχρι την αρχη του αστραγγαλου μου με μια ασπρη μεταξωτη τιραντα και ένα σομον σακακι . βαζω κοκκινο κραγιον μασκαρα μολυβι και λιγο ρουζ, αφηνω τα σπαστα μαλλια μου ελευθερα βαζω λιγη κολλονια, φοραω της μαυρες μου louboutin γοβες, το μαυρο μου παλτο και την τσαντα μου και πηγαινω στην κουζινα.

«καλημερα» μου λεει η Ευα και μου δινει μια κουπα αχνιστο καφε

«καλημερα, σε ευχαριστω το εχω πραγματικα αναγκη.»

«γιατι; δεν κοιμηθηκες καλα;»

«καλα κοιμηθηκα. Απλα πρεπει να εχω ενεργεια για το γραφειο. Ποιος ξερει τι με περιμενει παλι»

«όλα καλα θα πανε. Και φαε κατι μην πινεις μονο καφε» με μαλωνει. Παντα το κανει

«δεν πειναω και δεν προλαβαινω. Πρεπει να φυγω. Εχω να αγορασω στο γουρουνι καπουτσινο. Βλεπεις δεν του αρεσει ο δικος μου» λεω και αφηνω την κουπα μου μισοάδεια στον παγκο τη κουζινας.

«κουραγιο Νεφελακι μου, καλη δουλεια»

«επισης» της απανταω και φευγω από το σπιτι.

_ _ _

Μπαίνω στην υποδοχή του ομίλου κουβαλόντας το καπουτσίνο του αφεντικού μου αλλα και το δικο μου το οποιο είναι διπλο

«Καλημερα Νεφελακι μου» με χαιρεταει η Μαργαριτα από την υποδοχη.

«καλημερα κοριτσι, πως εισαι;»

«καλα ειμαι όπως τα ξερεις, εσυ; Τι εκανες το σαββατοκυριακο;» με ρωταει και βλεπω τον Μακρη να μπαινει στον κολλοσο.

«τιποτα αξιολογο.Παω επανω Μαργαριτα, ερχεται ο Μακρης» της λεω βιαστικα και παταω το κουμπι για τον ανελκυστηρα. Ας ελπισουμε να μην προλαβει να μπει μαζι μου. Ανοιγουν οι πορτες και μολις μπαινω προλαβαινει, λιγο πριν κλεισουν ξανα, να μπει και αυτος

Ωραια ξεκιναει και η σημερινη μου μερα!

«καλημερα δεσποινις παλαιολογου» μου λεει χωρις να με κοιταει με ουδετερη φωνη.

My pleasure..Where stories live. Discover now