ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17

2.8K 263 12
                                    


Κεφαλαιο 17

Η Ευα, μου εστειλε μηνυμα λεγοντας μου πως δεν θα ερθει καθολου από το σπιτι σημερα. Ετσι ηρθα στο perfect με την δαναη για φαγητο.

«για πες μου λοιπον, τι εγινε και εχεις νευρα σημερα;» με ρωταει

«καλα ειμαι τι εννοεις;»

«εχεις 5 δευτερα μεχρι να μου πεις με την θεληση σου. Από εκει και περα θα δοκιμασω άλλες μεθοδους προκειμενου να μαθω»

«ελεος.»

«2 δευτερα»

«χαχ καλα καλα. Με ετρεχε ολη μερα ο γαιδαρος. Συνεχεια κατι ηθελε και ας ηταν διπλα του. Δεν με αφηνε να τελειωσω την δουλεια μου.»

«και να φανταστω ότι του εκανες και εσυ κατι ετσι;»

«φυσικα» της απανταω και της διηγουμαι το ατυχημα στο γραφειο με το παρολιγο φιλι μας και το αυριανο του προγραμμα που είναι κατι παραπανω από φορτωμενο.

«χαχ εισαι τρελη ρε. Δεν θα εχει χρονο ουτε μεχρι την τουαλετα να παει.»

«καλα να παθει. Α δεν σου ειπα. Σημερα γνωρισα και την κοπελα του.»

«ποια κοπελα του;»

«μιραντα νομιζω την λενε.»

«καποιο λαθος κανεις. Ο Αχιλλεας δεν είναι των σχεσεων.»

«δεν ξερω. Απλα ηρθε μια Μιραντα στο γραφειο και αρχισε να τον φιλαει σαν λισαρα μπροστα μου. Ας περιμενε να φυγω τουλαχιστον.»

«ζηλεψες;»

«όχι τι να ζηλεψω; Αν ηθελα να ξαπλωσω μαζι του για ένα βραδυ θα το ειχα κανει. Μην ξεχνας ότι μου εχει δωσει πολλες ευκαιριες.»

«και σχεση;»

«τι σχεση;»

«λεω ρε παιδι μου, σχεση με τον Αχιλλεα θα εκανες;»

«χαχαχ όχι βεβαια. Δεν λεω είναι σχετικα εμφανισιμος αλλα μαζι του θα ειχα ποιο μεγαλα κερατα από αυτά που μου χαρησε ο Μιχαλης.»

«τωρα που ειπες Μιχαλης..» αρχιζει να μου λεει

«Δαναη-»

«όχι ασε με να τελειωσω. Με πηρε η Ζωη τηλεφωνο την θυμασαι; Καναμε παρεα μαζι της στο πανεπιστημιο.»

«φυσικα και την θυμαμαι. Είναι επισης και η αδελφη του Μιχαλη.»

«σωστα. Εχουν γυρισει από το εξωτερικο και μου ζητησε να κανονισουμε μια εξοδο ολες μαζι. Όπως παλια.»

«τιποτα δεν είναι όπως παλια. Ηξερε ότι με κερατωνει ο αδελφος της και δεν μου ειπε ποτε τιποτα. Ουτε μια λεξη. Δεν εχω καμια ορεξη να κανω ότι ξεχασα και ότι δεν με πειραξε. Υποτιθεται πως ημουν η κολλητη της!»

«αγαπη μου εχουν περασει τα χρονια. Πρεπει να προχωρισεις.»

«άλλο να προχωρισω και άλλο να κανω ότι δεν θυμαμαι. Παντα θα θυμαμαι. η προδοσια και το κερατο δεν ξεχνιουνται. Και ποιος σου ειπε ότι δεν προχωρισα;»

«δεν εχεις βγει με κανεναν από τοτε που χωρισες με τον Μιχαλη. Εδώ και περιπου 4 χρονια δηλαδη. Αυτό μαλλον δειχνει ότι δεν τον ξεπερασες.»

«Δαναη σου ορκιζομαι ότι τον Μιχαλη δεν θελω να τον ξανα δω ποτε ξανα μπροστα μου. Δεν εχω βγει με καποιον γιατι.. δεν ξερω. Δεν μου αρεσε ποτε καποιος αυτό το διαστημα ώστε να βγω μαζι του.»

«ουτε ο σερβιτορος;»

«ποιος σερβιτορος;»

«Εκεινος από το εστιατοριο που σου εδωσε το τηλεφωνο του. Ηταν ωραιο παιδι. Γιατι δεν του δινεις μια ευκαιρια;»

Οντως ηταν ομορφος. Ειχε καστανα μαλλια και μαυρα ματια και ηταν πολύ ευγενικος μαζι μου

«Πανο τον λενε. Δεν ξερω.. εχουν περασει μερες από τοτε. Θα με εχει ξεχασει ηδη.»

«δεν το νομιζω. Παρε ένα τηλεφωνο και κανονισε να βγειτε. Αν δεν σου αρεσει ενταξει αλλα δωστου μια ευκαρια.»

«θα το σκεφτω. Παμε; Εχω να ετοιμασω κατι πραγματα για αυριο.»

«ναι παμε»

_ _ _

Μολις φευγουμε από το εστιατοριο πηγαινω στο σουπερ μαρκετ. Για να μπορεσω να αντεξω με τον Μακρη για αφεντικο, πρεπει να εχω παντα καφεινη μεσα μου. Επισης δεν υπαρχει περιπτωση να τρεχω συνεχεια και να του αγοραζω καφε. Οποτε μια είναι η λυση.

Παιρνω ένα καλαθι και βαζω μεσα καπουτσινο, ζαχαρη, χαρτινα ποτηρια μιας χρησης και πλαστικα καπακια. Στην κουζινα του γραφειου υπαρχει ενας βραστηρας. Αν πραγματικα δεν του αρεσει ο καφες μου, δεν θα του αρεσει ουτε αυτος που θα του δωσω ως αγορασμενο.

Αντε να δουμε μακρη.

Πληρωνω και επιστρεφω σπιτι.

~ - ~

θα ηθελα να σας ευχαριστω για την στηριξη σας και που με την βοηθεια σας εφτασε η ιστορια μου στις 10 καλυτερες στα ραμαντικα. ειστε τέλειοι

My pleasure..Where stories live. Discover now