Πλευρα Νεφελης
Είμαι στο γραφείο μου εδώ και μιση ώρα, μπροστά απο μιά στήβα με χαρτιά που πρέπει να τα υπογράψει ο κ.Γιαννης, επειτα να τα φωτοτυπισω και να κατατάξω σε φακελους. Η ώρα περνάει υπερβολικά αργά και κοντεύω να τρελαθώ. Ευτυχώς είναι παρασκευη και μόλις σχολάσω θα να συναντηθώ με τα κορίτσια για φαγητο. Όμως σχολάω σε επταμιση ώρες.
«Δεσποινις Παλαιολογου, ελάτε λίγο στο γραφείο μου που σας χρειάζομαι.» μου λέει το αφεντικό μου απο την συσκευή ενδοεπικοινονίας
«Μάλιστα κύριε Μακρη» απαντάω και κατευθύνομαι αμέσως προς την πόρτα που βρίσκεται απέναντι μου.
χτυπάω διακριτικά δύο φορές, και μπαίνω μέσα.
«Με ζητήσατε κύριε;»
«Ναί παιδί μου, κάθισε.» κάθομαι σε μία απο τις δερμάτινες πολυθρόνες που βρίσκονται μπροστά απο το γραφείο .
«Πείτε μου.» τον παροτρείνω.
«Λοιπόν Νεφελη, όπως ήδη γνωρίζεις, διοικώ αυτόν τον κολλοσο απο τότε που ιδρύθηκε. Απο τότε που τον ίδρυσα εγω.»
«Μάλιστα» του απαντάω αβέβαιη για το τι θα ακολουθήσει.
«Καιρός λοιπόν να αναλάβει τα ινία ο γιός μου. Εγώ μεγάλωσα πια, δεν είμαι δα και κανένα παιδαρέλι.» μου λέει και εγώ έχω μείνει να τον κοιτάω..
το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό; απόλυση.
Τι θα γίνει άμα ο γιός του αφεντικού μου... εντάξει πλέον του πρώην αφεντικού μου, με απολύσει; όχι οτι δεν έχω χρήματα να ζήσω άμα γίνει κάτι τέτοιο, αλλά δεν με ενθουσιάζει και ο τίτλος της άνεργης.
«Θα έρθει όπου να ΄ναι, για να με αντικαταστήσει, απο σήμερα κι όλας.»
«Μα με όλο το θάρρος, ο γιός σας δεν ζεί στην Γερμανία; Εκτος και αν εννοειτε τον κ.πετρο»
«όχι ο πετρος εχει την δικη του δουλεια. Ο μικρος μου ο γιος θα αναλαβει. Δεν τον φοβαμαι. Είναι εργατικος, απαιτητικος, ξερει την δουλεια και θελει να περναει παντα το δικο του. Εξαλλου χρονια τωρα τον ειχα μακρια μου να ασχολειται με τις θυγατρικες. Ας ερθει λοιπον να δουλεψει στην μητρικη. Θα τα καταφερει μια χαρα.» λέει περιφανος για το παιδι του.
«Μάλιστα.» είναι το μόνο που μπορώ να πώ .
«Εσένα σε κάλεσα εδώ για να σου δώσω ... αυτά.» λέει και μου δίνει κάποια χαρτιά. Τα παιρνω στο χέρι μου και καταλαβαίνω πως είναι το συμβόλαιο που είχα υπογράψει λίγο καιρό πρίν.
YOU ARE READING
My pleasure..
RomanceΕνας κολοσσός... Ενας ανδρας που εχει μάθει να παίρνει αυτο που θελει.. Μια γυναικα που εχει προδοθεί και δεν εμπιστεύεται τους ανδρες. Τι θα γινει οταν αυτοι οι δυο βρεθουν σε ενα παραλιγο ατυχημα; Πως θα μπλεχτουν οι μοιρες τους και τι θα γινει ο...