Κεφαλαιο 14
το πρωινο μου ξυπνημα δεν ηταν και ότι καλυτερο. Κυριακη πρωι και τα νευρα μου είναι σε πολύ χειροτερη κατασταση από ότι ηταν χθες το βραδυ. Εχω ξυπνησει από τις 5.00 το πρωι και ας εχω κοιμηθει στις 3.00. εχω υπερενταση και οσο θυμαμαι τα χθεσινα τοσο θελω να του ανοιξω τα κεφαλι στα δυο. Καπως ετσι κατεληξα να παω για τρεξιμο πριν καλα καλα ξημερωσει και να καθομαι λαχανιασμενη στο παρκο της γειτονιας μου χωρις να μπορω να ηρεμησω.
Η ωρα εχει παει 8.30 όταν αποφασιζω να γυρισω σπιτι. Η Ευα είναι στην κουζινα και πινει τον καφε της.
«καλημερα» μου λεει
«καλημερα»
«που ησουν;» με ρωταει με ανησυχια.
«για τρεξιμο.» της απανταω βαζοντας ένα ποτηρι νερο.
«πως ετσι;»
«ειχα λιγη υπερενταση.»
«Νεφελη, ηθελα να σου πω για χθεσ-»
«Ευα σε παρακαλω. Μην αρχιζεις τα 'το υποσχεθηκες ότι δεν θα κανεις σκηνη' πραγματικα δεν εχω ορεξη.»
«Νεφελη δεν εχω σκοπο να σου κανω κηρυγμα. Σιγουρα σου ειπε χοντραδα για να τον χτυπησεις στην μεση του μαγαζιου. Ηθελα απλα να ξερεις ότι δεν θα σε ξανα πιεσω ουτε εγω ουτε η Δαναη να ερθεις μαζι μας αν δεν το θες εσυ. Πρωτη φορα σε βλεπω τοσο νευριασμενη και στρεσαρισμενη και τον ξερεις μονο δυο μερες. Θα τον εχεις κάθε μερα στην δουλεια και αν χρειαζεσαι ένα σαββατοκυριακο για να ηρεμησεις σου υποσχομαι να μην σου το στερησω.»μου λεει με ειλικρίνεια.
«ευχαριστω» της λεω απλα και βγαινω από την κουζινα.
Τουλαχιστον τα σαββατοκυριακα μου θα είναι ηρεμα από εδώ και περα
Αλλαζω ρουχα και βαζω ένα κοντο σορτσακι και μια κοντη μπλουζα. Πηγαινω στο μπανιο και παιρνω τα καθαριστικα. Στο διαδρομο με βλεπει η Ευα και με κοιταει με απορεια.
«θα κανω γενικη» της απανταω και προχωραω για το σαλονι.
Για την επομενη μιση ωρα ειμαι μονη μου και βριζω την κουρτινα που δεν λεει να ξεκρεμαστει για να την πλενω όταν ξαφνικα χτυπαει το κουδουνι.
«Ευα!»
«ναι ναι παω» μου απανταει και την βλεπω να φοραει παρομοια ρουχα με εμενα.
Σε λιγο ερχερται στο σαλονι μαζι με την Δαναη η οποια φοραει φορμες.
«τι κανετε ακριβως;» της ρωταω όταν πιανουν τα ξεσκονοπανα
«γενικη καθαριοτητα σε αυτό το υπερβολικα μεγαλο σπιτι σου» μου απανταει η Δαναη και ερχονται και με φιλανε στο μαγουλο.
«αν αυτος είναι ο τροπος σου να ξεχαστεις θα σε βοηθησουμε. Μου λεει η Ευα και βαζει δυνατα την μουσικη στο στερεοφωνικο.
Καπως ετσι καθαρισαμε ολο το σπιτι χορευοντας και τραγουδοντας για το υπολοιπο της ημερας. Καμια δεν σηκωνε το κινητο της ειτε ηταν από την δουλεια ειτε το αγορι τους, δειχνοντας μου ότι είναι κοντα μου τωρα που τις χρειαζομαι. Όταν το σπιτι ηταν ετοιμο ειχε ποια απογευματιασει.
«ειμαι πτωμα.»
«και γω»
«και γω, αλλα αξιζε.» τους απανταω και κοιταω το σπιτι
«πειναω θελετε να παραγγειλουμε;» λεει η Δαναη.
«εννοειτε» απανταω μαζι με την Ευα και γελαμε ολες μαζι.
~ - ~
YOU ARE READING
My pleasure..
RomanceΕνας κολοσσός... Ενας ανδρας που εχει μάθει να παίρνει αυτο που θελει.. Μια γυναικα που εχει προδοθεί και δεν εμπιστεύεται τους ανδρες. Τι θα γινει οταν αυτοι οι δυο βρεθουν σε ενα παραλιγο ατυχημα; Πως θα μπλεχτουν οι μοιρες τους και τι θα γινει ο...