ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12

2.9K 252 17
                                    

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12

Αφου φτανω εξω ακριβως από το εστιατοριο, δινω στον παρκαδορο το κλειδι μου και πηγαινω προς την εισοδο. Από πισω μου ερχονται και τα κοριτσια. Ερχεται η σερβιτορα και μας ρωταει για την κρατηση.

«κοριτσια ποιος εκλεισε το τραπεζι;» ρωταω

«Η κρατηση είναι στο ονομα Μακρης.» απανταει η Δαναη και εγω κανω έναν μορφασμο που δεν περασε απαρατηρητος από τα κοριτσια

«ειπαμε ότι θα εισαι φρονιμη» μου θυμιζει η Ευα

«και εγω ειπα ότι θα προσπαθησω» της απανταω και πηγαινουμε προς το τραπεζι.

Το μαγαζι είναι καταπληκτικο. Ο πετρος εχει κανει τρομερη δουλεια. Όλα εδώ μεσα σε κανουν να νοιωθεις ζεστασια. Ισως φταινε τα χρωματα που είναι απαλα, ή ισως ο χαμηλος φωτισμος και τα κοκκινα κερια. Στην μεση υπαρχει μια αυτοσχεδια πιστα με ζωντανη απαλη μουσικη και μερικα ζευγαρια εχουν αρχισει ηδη να χορευουν στον αργο ρυθμο.

Τα παιδια είναι ηδη εδώ και πινουν λευκο κρασι.

«ηρθαμε και εμεις» λεει η Δαναη και φιλαει το αγορι της πριν κατσει διπλα του. το ιδιο κανει και η Ευα. Εγω τους χαμογελαω αποφευγοντας να κοιταξω τον Μακρη και καθομαι αναγκαστικα διπλα του.

«δεσποινις να σας βαλω λιγο;» ρωταει ευγενικα και παραξενευομαι. Πριν προλαβω να του απαντησω νοιωθω δυο χερια στους ωμους μου

«όχι. Η Νεφελη δεν πινει λευκο κρασι μονο κοκκινο. Ετσι δεν ειναι Νεφελη μου;» με ρωταει ο Πετρος και σηκωνομαι να τον χαιρετησω.

«ετσι ακριβως.» του απανταω με ένα μεγαλο χαμογελο. Αυτος ο αντρας ξερει να κερδιζει την προσοχη μιας γυναικας και από την εμφανιση του και από τους τροπους του.

Εχει μπλε ματια με μαυρα μαλλια και γυμνασμενο σωμα. Δεν μπορουν και πολλες να αντισταθουν σε τετοιο συνδιασμο.

«πως εισαι;» με ρωταει ενώ με εχει μεσα στην αγκαλια του. Απομακρυνομαι από πανω του ώστε να τον βλεπω και καταλαβαινω πως ολο το τραπεζι μας κοιταει.

«πολύ καλα. Εσυ;»

«και εγω αλλα ξες πολύ αγχος. Σημερα είναι τα εγκαινια και εχω τρελαθει» μου απανταει ενώ παραγγελνει ένα καλο μπουκαλι κοκκινο κρασι για εμενα, και μου κανει νοημα να καθησω στην καρεκλα μου .

«μην ανυσηχεις. Εισαι τελειος. Για την ακριβια όλα εδώ μεσα είναι τελεια. Εχεις κανει καταπληκτικη δουλεια. Ειμαι σιγουρη πως όλα θα πανε μια χαρα.»

My pleasure..Where stories live. Discover now