ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11

3.3K 237 10
                                    

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11

«Δαναη παμε; Σε λιγο θα σχολασει και η Ευα. Εχουμε πολλα να κανουμε σημερα» της λεω αφου εδώ και μια ωρα εχω εγλωβιστει στο ιδιο σαλονι με τον Μακρη που από ότι φαινεται εχει ακομα δολοφονικες τασεις αφου τον ταισε εξαιτιας μου η Δαναη εκεινα τα απαισια κουλουρακια.

«ναι απλα περιμενε να παρω την τσαντα μου.»

«ναι παρε και λεφτα η Ευα θελει να παμε για ψωνια»

« το ξερω. Πανε στο αμαξι και ερχομαι»

Σηκωνομαι από την πολυθρονα και φιλαω τον κωνσταντινο.

«να την προσεχεις ε; και φρονημα» μου λεει

«χαχ ηρεμισε, δεν θα παθει τιποτα.»

«και ποιο είναι ακριβως το προγραμμα σας για σημερα;» με ρωταει και ο Αχιλλεας εχει στρεψει ολη του την προσοχη επανω μου.

«εμ.. ξερετε, γυναικεια πραγματα. Τελος παντων, φευγω καλα να περασετε»

«και εσεις δεσποινις» μου λεει ειρωνικα

«να ειστε σιγουρος κυριε Προεδρε» του απανταω και φευγω. Η Δαναη δεν αργει να ερθει και ξεκιναμε για το σπιτι μου.

«στειλε μήνυμα στην Ευα να βγει από το σπιτι σε 5 θα ειμαστε εκει.»

«ενταξει. θα παμε κατευθειαν στο εμπορικο;» με ρωταει με ένα χαμογελο

«ναι» της απανταω με πολύ καλυτερη διαθεση από αυτή που ειχα πριν.

_ _ _

Ειμαστε στο εμπορικο εδώ και δυο ωρες. Εχουμε παρει πολλα πραγματα. Ρουχα, τσαντες, καλλιντικα ακομα και καινουργια πιατα για την κουζινα. Μου εκανε πολύ καλο τελικα που βγηκαμε για ψωνια. Εχω χαλαρωσει και ολη την ωρα γελαω.

«λοιπον μισο λεπτο.» λεω στα κοριτσια και σταματαω να γελαω.

«παμε κομμωτηριο;» τους λεω με ενθουσιασμο

«παμε» μου λενε ταυτοχρονα

«εγω θα τα βαψω» λεει η ευα

«εγω θα τα κοψω» λεει η Δαναη

«εε και εγω τι θα κανω;» τις ρωταω

«χαχ ελα θα δουμε» μου απαντανε και με τραβανε από το χερι.

Μπαινουμε μεσα στο κομωτηριο και μας αναλαμβανουν κατευθειαν.

Η Ευα εκανε ανταβιες, η Δαναη τα εκοψε μεχρι τους ωμους, και εγω εκανα στα μαλλια μου ελαφριες μπουκλες και εβαψα κοκκινα τα νυχια μου. Ηταν όλα τελεια.

My pleasure..Where stories live. Discover now