Yazar'dan
Reyyan babasının uzattığı hediye paketini alıp açtı.Bir süredir almak istediği son model telefon vardı paketin içinde.Reyyan telefonu paketten çıkartıp babasına döndü.
Reyyan :Baba çok teşekkür ederim.
Hazar :Ne demek kızım güle güle kullan. Annen bundan istediğini söyleyince ben de kızıma feda olsun dedim.
Reyyan babasına ve annesine sarıldı. Onlardan ayrılmasının ardından amcası da mavi renkte küçük bir hediye paketi uzattı. Reyyan mutlu gözlerle hediye paketini aldı ve açtı.Bir kutu çıktı içinden.Reyyan sabırsızlıkla kutuyu açtı. Çok güzel bir kolye çıktı.Ucunda R harfi vardı.Zincirinden anlaşılacağı üzere pahalı bir kolyeydi.
Handan:Boynundaki Azat'ımın aldığı kolye kadar güzel olmasa da güle güle kullan yavrum.
Reyyan:Çok teşekkür ederim yengem canım amcam.
İkisine de sarıldı.Yaren arkadan dürtüklemesi ile ayrıldı ve arkasına döndü.Yaren siyah puantiyeli bir hediye paketini ona uzattı.Reyyan da diğer hediyeleri açtığı gibi açtı.Uzun zamadır Türkiye'de satışa sunulmayan parfüm vardı.
Yaren:Ne zamandır Türkiye'ye gelmesini bekliyodun.Bende dedim ki ayağına getittiriyim.Taa Amerika'dan geldi.Kıymetımi bil.
Reyyan :Ben senin kıymetini ne zaman bilmedim cadı.Gel buraya.
Yaren Reyyan'ın açtıgı kolların arasına girdi.Sımsıkı sarıldılar.Dedesinin ailesini böyle mutlu gördüğünden gözleri dolmuştu.Gözlerinde birikenleri silip ayağa kalktı.
Nasuh:Kızım,al bakalım bu da benim sana hediyem.
Dedesi Reyyan'a içinde kağıt olan bir paket uzattı. Reyyan çekinerek paketi aldı ve yırtmamaya dikkat ederek açtı.İçinden bir tapu kağıdı çıktı. Reyyan meraklı gözlerle kağıdı incelerken Mardin'in merkezinden iki katlı bahçeli bir evin tapusu olduğunu gördü. Hem de tapu Reyyan'ın üzerineydi.
Reyyan:De-de b-bu benim ev-evim mmi?
Nasuh:Senin tabi kızım senin.Azat'a da vermiştim geçen sene.Senin evin de onun evinin hemen yanında.
Reyyan gözyaşlarını daha fazla tutamayarak dedesine sarıldı. Diğer herkes de mutlu gözler ile izliyordu.Sessizliği her zaman olduğu gibi Yaren bozdu.Sahte bir sinirle dedesine döndü.
Yaren:Ama dede.Abime aldın,Reyyan'a da aldın benimki nerde.
Nasuh:Seninki de hazır ama daha vakit var kızım.Sabret.
Yaren:Off dede offf.
Handan :Dedeye oflandığı nerde görülmüş Yaren.
Yaren:Dedem benim şaka yaptığımı bilir. Dimi dede.
Nasuh kafasını sallayıp Reyyan'a döndü.
Nasuh :Kızım her ne olursa olsun dedenin hep yanında olduğunu unutma tamam mı?
Reyyan:Tamam dedem.
Reyyan dedesinin hediyesini de diğerlerinin yanına yerleştirdi.Tam yerine oturacakken Gönül büyük bir hediye paketi uzattı.
Gönül :Bu da benden Reyyan.
Reyyan:Hiç gerek yoktu Gönül. Yanımda olmanız bile yeter.
Gönül:Hadi hadi al bakalım.
Reyyan Gönül'ün dediğini yaptı ve paketi alıp narince açtı. Paketin içinden ünlü bir çanta markasının siyah bir çantası vardı.Pahalı bir çantaydı.
Reyyan:Çok ama çok teşekkür ederim Gönül.Çok beğendim.
Gönül:Beğenmene çok sevindim canım.
Reyyan çantayı da diğerlerinin Yanımda yerleştirdi.Hediyeleri bittiğini düşünüyorken Azize Hanım da siyah bir kutu uzattı.
Reyyan:Azize Hanım gerçekten gerek yoktu.
Azize:Olur mu güzel kızım. Gönül seçti.
Reyyan kutuyu açtığında çok şık bir saat gördü.
Reyyan:Çok teşekkür ederim Azize Hanım. Mahçup ettiniz beni.
Azize:Güzel günlerde kullan kızım.
Reyyan bu sefer kesinlikle bittiğini düşünüyordu ama bu sefer onu şaşırtan Miran oldu.
Miran:Size layık değil belki ama bu da benim hediyem.
Reyyan çekinerek Miran'ın uzattığı hediye paketini aldı.Narince açtı.Bu kez karşısında çok zarif bir bileklik vardı.Oldukça pahalı olduğu belliydi.
Reyyan:Çok teşekkür ederim çok beğendim.
Miran:İyi günlerde kullan.
Reyyan kısa süren göz temasını bozup hediyeleri odasına götürmesine yardım etmesi için Yaren'den ricada bulundu.Yaren ve Reyyan hediyeleri odasına götürürken Melike de dilimlediği pastayı misafirlere dağıtıyordu.Yaren ve Reyyan odaya varınca Yaren kimse duymasın diye kapıyı kapattı.
Yaren:Miran'ın hediyesi ne kadar güzel degil mi?
Reyyan:Hepsi çok güzel Yaren.
Yaren :Ama Miran'ın hediyesi daha özel bence.
Reyyan:Uzatma Yaren hadi ayıp olcak.
Reyyan'ın yüzüne hafif bir tebessüm yerleşti. Miran'dan aldığı ilk hediyeydi.Ve son da olmayacaktı.....
.
.
.
.
Evet bu bölüm tamamen hediyeler ile alakalıydıSonraki bölüm çok bomba şeyler yaşanacak.Sizce bölüm bu gece mi gelsin yoksa yarın öğlen mi?