Yazar'dan 'dan
Pastanın yenmesinin ardında yardımcıları kahve yapmak için mutfağa gitti.Reyyan da müsade isteyip odasına çıktı.Bir süre ortalarda gözükmedi.Kahveler geldiğinde Reyyan'da terasa çıktı.Miran fırsat bu fırsat diyerek tuvalete gitmek için müsaade istedi.Tabii tuvalet bahaneydi.Reyyan'ın yanına gidip ona sevdiğini söyleyecekti.Hızlı adımlarla merdivenleri çıkarken kalbi olması gerektiğinden daha hızlı atıyordu.Miran terasa vardığında Reyyan onu fark etmedi.Uzaklara dalmış Miran ile bir ilişkisi olsa nasıl olurdu diye hayal ediyordu.Miran üzerindeki ceketi çıkardı ve Reyyan'ın omuzlarına bıraktı.Reyyan irkilerek arkasını döndüğünde Miran ile neredeyse burun burunaydı.Miran aşağıdakiler görmesin diye zor da olsa Reyyan'dan birkaç adım uzaklaştı.
Miran:Havalar soğuk üşütme.
Reyyan:Teşekkür ederim. Bu arada hediyene bayıldım.
Miran:İyı günlerde kullan.
Reyyan:Sağol.Sen birşey falan mı sorucaktın.
Miran:Yok yani yalnız olduğunu gördüm. Aşağıdaki sohbet de fazlasıyla sıkıcı.
Reyyan:Anladım ayakta kaldın geç otur.
Miran köşedeki çift kişilik salıncağa Reyyan ise karşısındaki koltuğa oturdu.Miran yanındaki çiceklere baktı.
Miran:Çok güzeller.
Reyyan:Anlamadım.
Miran:Çiçekler diyorum.Çok güzeller.Sen mi yetiştirdin.
Reyyan:Hı çiçekler. Evet ben yetiştirdim.
Miran:Reyyan izninle ve çok da özel değilse bir soru sorabilir miyim?
Reyyan:Cevaplayabileceğim bir soruysa tabii.
Miran:Sevgilin var mı?
Reyyan soru karşısında afalladı.Miran da bunu farkedip olayı çevirmeye çalıştı.
Miran:Kusura bakma.Sormadım farzet.
Reyyan:Yok.
Miran:Ne yok.
Reyyan:Sevgilim var mı diye sordun.Yok işte.
Miran aldığı cevaptan memnun kalmıştı.Artık daha fazla dayanamayıp hislerini söyleyecekti.
Miran:Reyyan ben.Ben seni seviyorum.
Miran bile bu kadar kolay söylediğine şaşırırken Reyyan adeta donup kaldı.
Miran:Reyyan evet ani oldu ama yani.Off ne diyeceğimi inan bilmiyorum.Cevap vermek zorunda değilsin. Hatta hatta ben en iyisi aşağıya döneyim.
Miran ne yapacağını şaşırıp oturduğu yerden kalkıp terasın kapısına yöneldi.
Reyyan:Miran dur.
Miran Reyyan'ın dediğini yapıp olduğu yerde kaldı.Ne Reyyan'a dönebiliyor ne de gidebiliyordu.Reyyan bunu anlamış olsa gerek ürkek adımlarla Miran'a yaklaştı ve önüne geçti.
Reyyan:Bende Miran...Bende seni seviyorum. Yani aşk de sevgi de ne dersen de ama ben seni gördükçe nasıl anlatsam.
Miran:Kalbin yerinden çıkacak gibi atıyor dimi?
Reyyan:Evet.Tam olarak kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor.
Miran:E yani şimdi biz.Biz birbirimize aşığız.
Reyyan :Öyle.
Miran:Ş-şimdi biz sevgili miyiz yani?
Reyyan:Daha çıkma teklifi bile etmedin nasıl sevgili olalım.
Miran:Benimle çıkar mısın Reyyan...