Yalan

631 25 5
                                    

Yazar'dan
Reyyan tam ağzını açmış cevap vericekken merdivenlerden annesinin sesi yükseldi.
Zehra:Reyyan misafirlerimiz gidiyor.Gel uğurlamaya.
Reyyan:Geldim anne.
Ikisi de telaşlanmıştı.Miran'ın kulağına eğildi.
Reyyan:Sen odamdan geçiş yap ben de burdan iniyim.
Miran kafasını sallayıp Reyyan'ın dediğini yaptı. Birkaç saniye farkla ikisi de avluya vardı.Miran'ın aklına o an Reyyan'ın cevap vermediği gelmişti.O an bir yalan uydurup Reyyan'ı evden çıkarması gerekti.Ve o yalan Miran'ı çok bekletmeden aklına gelivermisti.
Miran:Nasuh bey yarın için önemli bir dosya vardı. Sabah erkenden notere geçiş yaptırmam lazım.Imzalamayan yalnızca Reyyan kalmıştı. İzniniz olursa Reyyan'ı 10 dakikalığına şirkete götürüp getirebilir miyim?
Reyyan Miran'ın ne yapmaya çalıştığını anlamıştı.Nasuh ise Hazar'a döndü.Hazar gözü ile babasına tamam dedi.
Nasuh:Tamam oğlum.Çok gecikmeyin ama.
Miran zafer gülümsemesini yüzüne yerleştirip Nasuh'a baktı.
Miran:Tabı ki Nasuh bey.Bir imza zaten.
Nasuh:Tamam . Reyyan kızım üzerine ceketini giy.Üşürsün.
Reyyan kafasını sallayıp ceketini almak için askılığa yöneldi. Ceketini giyip arkasına döndüğünde Azat ile karşılaştı.
Azat:Hadi bekliyolar.Gelince konuşacağız.
Azat öyle bir dosya olmadığını biliyordu.Reyyan da Azat'ın bildiğini biliyordu ama bozuntuya vermemesi onu çok mutlu etmişti.Reyyan parmaklarının ucuna yükselip Azat'ın yanağına bir öpücük kondurdu ve avluya doğru gitti.
.
.
.
.
.
Kısa bir bölüm geldi.Şuan işlerim var birkaç saate yeni bölüm gelicek...

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin