47

435 27 5
                                    

Reyyan'dan
Miran yan sokağa arabayı park etti ve diğerlerini beklemeye koyulduk.Azat'ın arabasını görünce Miran'a döndüm.
Reyyan:Herşey için teşekkür ederim.
Miran:Seni seviyorum.
Reyyan:Bende seni seviyorum.
Miran'ın yanağına öpücüğümü bıraktıktan sonra arabadan indim.Harun ve Gönül bavullarını çıkarırken Miran da bagajı açıp benim bavulumu ve sırt çantamı Azat'ın arabasına yerleştirdi. Ben de Harun ve Gönül'e iyi geceler dileyip Azat'ın arabasındaki yerime yerleştim.
Konağın önüne geldiğimizde önce ben indim.Bavulları almak için Kamil bagaja yönelmişti.Ben de konağın kapısını ittirip içeri girdim.Parmağımdaki yüzüğü çıkarmadığımı fark edonce zor da olsa çıkarıp cebime attım.Avluda kimse yoktu.Salonda olduklarını düşünüp merdivenleri çıktım. Azat ve Yaren de ardımdan geliyorlardı.Salonun kapısına vardığımda herkesin oturduğunu gördüm.
Reyyan:Selamlarr!
Evdekilerle hasret giderdikten sonra hep beraber akşam yemeğini yedik ve ben izin isteyerek odama uyumaya çıktım.
Uykumu bölen telefonumun zil sesi oldu.İçimden ufak bir küfür edip kim olduğuna bakmadan telefonu yanıtladım.
Reyyan:Ne var ya!
Miran:Uyandırdım mı?
Duyduğum sesin sahibinin Miran olduğunu algılayınca gözlerimi açtım.
Reyyan:Ay kusura bakma uyuyordum.
Miran:Tamam sen dön uykuna sabah konuşuruz.
Miran ile vedalaşıp uykuma geri döndüm.
Sabah perdemin arasından sızan güneş gözlerimi açmama sebep oldu.Banyoma gidip yüzümü yıkadım.Üzerime sabahlığımı giyip odamdan çıktım.Merdivenleri inerken Yaren'in odasının kapısı açıldı.Arkamı dönüp ona baktığımda giyinip süslenmiş bir şekilde yanıma geliyordu.
Reyyan:Hayırdır Yaren Hanım. Ne bu özen.
Yaren:Kızım dün dedim ya istemeye geliyorlar diye.
Reyyan:İyi de seni istediler zaten.Yoksa!Hiih!Harun'dan ayrıldın mı?Ayrılsan da nasıl hemen birini buldun?
Yaren:Saçmalama seni istemeye gelicekler.
Reyyan:Beni...
Algılamaya çalışıyordum.Beni isteyeceklerdi ama benim haberim yoktu.
Reyyan:Beni istemeye mi gelicekler.Peki bundan benim neden en son haberim oluyo.
Yaren merdivenleri inerek yanıma ulaştı.
Yaren:Sen uyurken söyledim sana.Ama sen bilmem kaçıncı rüyanda olduğun için hatırlamıyorsun.
Reyyan:Sana inanmıyorum ya!
Sesimi duyan annem merdivenlerin sonuna geldi.
Zehra:Noluyor kızlar.
Reyyan:Beni istemeye geliyorlar ama benim haberim yok!
Zehra:Tamam haberin oldu işte.Hadi çık giyin sonra kahvaltıya. Hemen sonra da alışverişe. Hadi hadi.
Yaren'e öldürücü bakışlar atarak merdivenleri sinirle çıkıp odama girdim.Kapıyı sertçe kapatıp cebimdeki telefonu çıkardım ve Miran'ı aradım.
Miran:Günaydın güzelim,aşkım ve bu akşamdan sonraki nişanlım.
Reyyan:Ya ben!Ben yani hanı istemeye geleceğiniz kişi.Neden haberim yok.
Miran:Hayatım Yaren ben söylerim dedi.Ben gece arayınca da uyuyordun uzatmak istemedim.
Reyyan:Of tamam ya.Kapat.Alışverişe gidecem daha.
Miran'ın suratına kapatıp dolaptan elime gelen ilk şeyi üzerime geçirdim. Kapıdan çıkıp avluya indim.Kahvaltı masası kurulmuş,herkes yerini almıştı.Sohbet ederek kahvaltımızı bitirdikten sonra Azat,babam ve amcam şirkete gittiler.Dedemin de odaya çıkmasının ardından günün planını yapmayı Yaren üstlendi.
Yaren:İlk önce kıyafet işlerini halledeceğiz.Nigar anne ve Melike yemekleri yapar zaten.Kıyafetten sonra söz tepsisini alıcaz.Sonra ufak şeyleri de alırız.
Nigar:Tamam yavrum. O zaman siz çıkın şimdi.Biz toparlarız etrafı.
Herkes çantalarını alıp kapının önünde toplandı.Arabaya bindik.Çarşıya abiye dükkanına geldik.İçeri girer girmez lila çok güzel bir elbise buldum.Elime alıp annemlere gösterdim.Elbise herkesten tam puan alınca deneme kabinine ilerledim.Üzerime giyip aynaya baktığımda adeta peri kızı gibi olmuştum.
Kabinden çıkıp annemlerin yanına gittim. Annem ve yengem nazar duaları okurken Yaren de beni inceliyordu.
Yaren:Elbise işi tamam.Hadi şimdi söz tepsisine.
Elbiseyi çıkarıp ödemeyi yaptım.Söz tepsisini ve ufak tefek eksiklero de tamamlayıp eve döndük.Kapıdan girerken telefonum çaldı.Elimdeki poşetleri Yaren'e verip telefona baktım. Ali arıyordu.Sürekli araması canımı fazlasıyla sıkıyordu.Hâlâ benden hoşlanıyordu.Farkındaydım.Ama ben onu hiç sevmemiştim.Açıp açmamak arasında kalınca Miran ile birlikte olduğumu hatta akşama nişanlanacağımı söylemeye karar verdim.
Reyyan:Alo.
Ali:Selam Reyyan.
Reyyan:Neden aradın?
Ali:Bir arkadaşım seni abiye mağazasında görmüş.Merak ettim.
Reyyan:Akşama istemeye gelicekler beni de onun için aldım.
Ali:N-ne!Kim?
Reyyan:Sana açıklama yapmak zorunda değilim ama illaki duyacaksın madem benden duy.Miran ile.
Ali:Aslanbey olan.
Reyyan:Evet.Senden tek bir isteğim var.Allah aşkına kes ümidi.Arama.
Suratına kapattığımda içim kötü oldu.Ona haksızlık mı ediyordum acaba.Ama ben ona hiç ümit vermemiştim ki.Aklımdaki düşünceleri dağıtan arkamdan gelen araba sesi oldu.Arkamı döndüğümüde Azat'ın arabasını gördüm. Arabayı park edip yanıma geldi.Kolunu omzuma attı.
Azat:Nasılsın fıstık.
Reyyan:İyiyim.Sen
Azat:İyiyim bende.Akşam istemeye geliyorlarmış.
Reyyan:Eveet.
Azat:Elbise aldın mı?
Reyyan:Aldım.
Azat:Umarım bu kolye ona yakışır.
Cebinden siyah bir kutu çıkarıp kapağını açtı. Çok şık bir kolye vardı karşımda.
Reyyan:Azat.Bu-bu çok güzel.
Azat:Güle güle kullan güzelim.
Zehra:Reyyaan!Hadi kızım.
Annemin bağırışı üzerine Azat ile içeri girdik.
Zehra:Kızım baban çağırdı. Odasında.Konuştuktan sonra da doğru Yaren'in odasına.Kuaför gelmiş.İlk onun saçını yapıyorlar.
Annemi onaylayıp babamın odasına geldim.Kapıyı tıklattım ve içeri girdim.
Hazar:Hoşgeldin güzel kızım.
Reyyan:Sağol babam.Birşey mi oldu?
Hazar:Kızımla konuşmak için illa birşey mi olmalı?
Reyyan:Yok baba öyle demek istemedim.
Babam yanındaki yeri gösterdi.
Hazar:Gel otur.
Babamın dediğini yapıp yanına oturdum.
Hazar:Bak kızım.Bugün farklı bir hayata ilk adımını atıyorsun.Başka bir evde yaşayacaksın.Uyandığında farklı insanların yüzüne bakacaksın. Ama değişmeyecek tek şey her ne olursa olsun buranın senin evin olması bu evin içindekilerin de seni çok sevmesi...
Reyyan:Biliyorum babam.Teşekkür ederim.
Babamın da benim de gözlerimiz dolmuştu.Küçükken yaptığı gibi ellerini yanaklarıma koyup alnımdan öptü.

Küçükken yaptığı gibi ellerini yanaklarıma koyup alnımdan öptü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
Selamlar.10k okunmaya çok az kalmış. Okuyan,beğenen,yorum yapan herkese sonsuz teşekkürler. Umarım bu bölümu de beğenirsiniz.
Bu arada dizi hakkındaki düşüncelerimi bölüm sonlarına yazmamı isterseniz bana yorum olarak belirtirseniz çok sevinirim.😙

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin