Yazardan
Reyyan'ın nefesi kesilir gibi olmuştu.Duvarlar üzerine geliyordu sanki.Gözlerini sımsıkı kapatmıştı.Asansörde yalnızlardı.Onun rahatlığı ile Miran Reyyan'ı sarıp sarmaladı.
Reyyan:Miran.
Miran:Sakin ol meleğim.2 kat sadece...Bak ilk kat bitti...
Reyyan nefesini düzene soktuğunda kapı açıldı. Reyyan sanki esir tutulduğu yerden kurtulmuş gibi çıktı asansörden.Derin derin nefes aldı.
Miran:Bak çok da zor değilmiş.
Reyyan:Miran sen salak mısın acaba?
Miran:Aa!Ayıp oluyo aşkım.Ne güzel seni iki kat çıkmaktan kurtardım.
Reyyan:Ölüyodum Miran.
Miran:Abartma meleğim. Bak indik bitti işte.
Reyyan Miran ile baş edemeyeceğini anlayınca Miran'ı arkasında bırakıp dedesinin odasına doğru ilerledi.Miran da arkadan kıkırdayarak geliyordu.
Nasuh odadaki televizyondan haber izlerken Reyyan içeri girdi.
Reyyan:Canım dedem.Nasılsın.
Reyyan Nasuh'un yanındaki tabureye yerleşti.
Nasuh:Iyiyim kızım iyiyim.Siz niye gitmediniz.
Reyyan:Nereye gidelim sen burdayken dede.
Nasuh:Herkes duruyo mu daha?
Reyyan:Yok dede.Ben ile Yaren kaldık.
Miran da içeri girdi.
Miran:Birde Harun ile ben kaldık Nasuh Bey.Hazar Bey yalnız bırakmayın kızları dedi.
Nasuh:Iyi yapmışsınız oğlum.Allah razı olsun.
Reyyan'ınaz önce geçmiş olan mide bulantısı geri başladı.Yemek yemediğinden başı da dönüyordu.
Nasuh:Hadi siz gidin kantinde oyalanın. Bende bi Hazarla konuşayım.
Reyyan:Tamam dede.Birşey olursa yandaki düğmeye bas. Hemşire gelir.
Nasuh:Tamam yavrum.
Miran önden Reyyan hemen arkasından odadan çıktı. Miran'ın aklında Reyyan'ı gene asansöre sokma vardı ama Reyyan bu kez tedbirliydi.
Reyyan hızlı yürüyerek Miran'ın önüne geçti ve hemen merdiven tarafına döndü.Miran ne yapmaya çalıştığını anladığından çok üstelemedi ve o da arkasından merdivenleri inmeye koyuldu.
Kantine geldiklerinde Harun ve Yaren 4 kişilik bir masada oturuyorlardı. Reyyan onları görünce yanlarına ilerledi.Miran da sipariş vermeye gitti.
Harun:Azize Hanım çok merak etmiş.Haber de vermemiştik.Reyyan kızım beni arasın dedi.
Reyyan anladım mânâsında kafasını sallayıp telefonundan Azize Hanım adlı kişiyi aradı.Birkaç çalışta hemen açıldı.
Azize:Reyyan,çok geçmiş olsun kızım.
Reyyan:Çok teşekkür ederim Azize Hanım.
Azize:Iyi dimi deden.
Reyyan:Çok şükür iyi.Odasında dinleniyor.
Azize:Anladım kızım.Biz öğrenir öğrenmez gelicektik ama Harun kalabalık yapmayın dedi.Yarın inşallah.
Reyyan:Düşünmeniz yeter.
Azize:Tamam kızım ben seni yormayayım.Gönül,Sultan,Esma hepsi geçmiş olsun diyor.Bir ihtiyaç olursa ararsınız kızım.
Reyyan:Tekrardan çok teşekkürler Azize Hanım.Hayırlı geceler.
Azize:Dikkat edin kendinize.
Reyyan telefonu kapattığında Miran gelmiş babannesi ile sevdiğinin konuşmasını dinliyordu.
Miran:Vallahi pes.Bana az önce salak bile dedin babaanneme karşı hanım kız.
Reyyan:Miran midem bulanmasa şuan seninle fena uğraşırdım ama midem çok kötü bulanıyor.
Miran:Reyyan bunu daha yeni mi söylüyorsun.
Miran önündeki tepsidekileri Reyyan'ın önüne dizdi.
Miran:Hadi ye birtanem.Ah salak kafam sabahtan beri açsın dimi sen?
.
.
.
.
Evet yeni bölüm geldi.Umarım beğenirsiniz.Sonraki bölüm tahminlerinizi bekliyorum 💟😘