59

560 29 9
                                    

Yazardan
Reyyan ailesi ile birlikte bindallı satan mağazanın önünde durmuşlardı.Az öncr Sultan arayıp kendisinin ve Gönül'ün geldiğini Azize Hanımın biraz rahatsızlandığıni söylemişti.Reyyan ve ailesi de onları bekliyordu zaten.
Kısa süre içinde önlerinde bir araba durdu ve içinden Gönül ve Sultan indi. Hepsi ikisi ile sarıldıktan sonra birlikte mağazaya girdiler.Reyyan kısa süren dolaşmanın ardından bir bindalli buldu ve diğerlerine gösterdi. Bindallı herkesten tam not alınca deneme kabinine ilerledi.
Handan:Kızım sen de git yardım et.Eşek ölüsü gibidir o.
Yaren annesini dinleyip Reyyan'ın peşinden kabine girdi.
Uzun süren uğraşlar sonucu bindallıyı giymeyi başaran Reyyan aynada kendine bakakalmıştı.Yaren'in de ondan pek bir farkı yoktu.Aşırı güzel olmuştu Reyyan.Sessizliği bozan Yaren oldu.
Yaren:Allah nazarlardan saklasın kuzum.Çok güzel oldun.
Reyyan:Oldum dimi?
Yaren:Oldun tabii.Kınadan önce Nigar anne sana güzelce okusun.
Birlikte kabinden çıkıp diğerlerinin yanına gittiler.Zehra kızını kırmızı bindallı içinde görünce ağlamaya başladı.Handan'ın da çoktan gözleri dolmuştu.Sultan ve Gönül ise büyülenmiş gibi bakıyordu.
Gönül:Çok güzel olmuş Reyyan.Ama sanki fazla güzel.Nazar falan değmesin sonra.
Sultan:Saçmalama Gönül.Reyyan kızım sen takma bunu.Prensesler gibi olmuşsun.Sana dualar okurus nazar falan değmez.
Reyyan:Anne,yenge..Birşey söylemeyecek misiniz?
Handan:Yavrum çok çok güzel olmuşsun.
Zehra:Kızım seni böyle gördüm ya.Başka ne isterim ki?Melek gibi olmuşsun.
Yaren:Tamam ama yenge. Ağlama vakti değil.Hadi taç seçelim sonra da çıkalım.
Reyyan:Tamam bende çok bunaldım bunun içinde.Gönül sen de gel taç bakalım köşeden.
Gönül de peşlerine takılınca birlikte taçlarin olduğu bölüme ilerlediler.
Tacı da seçmelerinin ardından Reyyan,Yaren'in yardımı ile üzerindeki bindallıdan kurtuldu.Kendi kıyafetlerini de giyip kabinden çıktı.Görevli kabindeki bindallıyı alıp poşetledi.Zehra da Nasuh'un verdiği kredi kartı ile ödemeyi yaptı.
Zehra,Sultan'ı ısrarla yemeğe davet etmesine rağmen Sultan Azize'nin yanına gitmek istediğinden kabul etmedi.Vedalaştıktan sonra Sultan ve Gönül arabaya binip gittiler.
Reyyan:Yaren ya taksiye binin ya da Kamil abiyi arayayım bıraksın sizi.
Handan:Gerek yok kızım.Yürürüz biz.
Zehra:Sen nereye kızım?
Reyyan:Şirkete uğramam lazım.
Zehra:Tamam kızım.Hadi selametle.
Reyyan:Anne masalara örtü alacaktık.
Zehra:Biz alırız.Meraklanma sen.
Yaren:Hadi görüşürüz Reyyan.
Reyyan vedalaştıktan sonra arabasına binip şirkete geldi.Arabayı otoparka park ettikten sonra kapıdan içeri girdi.
Reyyandan
Merdivenleri çıkmamın ardından sonunda Miran'ın odasına vardım.Kapıyı tıklatmamın ardından kapıyı açıp içeri girdim. Miran gözlerini bilgisayar ekranından çekip bana baktı.Beni görünce gözleri ışıldadı ve ayaklanarak yanıma gelip sarıldı.
Miran:Hoşgeldin meleğim.
Reyyan:Hoşbuldum aşkımm.
Miran:Gel otur. Kahve içer misin?
Reyyan:Oluur.
Miran telefondan sekreteri arayıp iki kahve istedi.Kahvelerimiz gelene kadar ona alışverişi anlattım.Kahveler gelince kahvemi içtikten sonra ayaklandım.
Reyyan:Ben eve geçeyim.Yarın konuşuruz.
Miran yanıma gelip dudağımdan öptü. Ben de ona karşılık verince iş çığırından çıkacakken geri çekildim.
Reyyan:Miraaan!
Miran:Ney Miran?
Gülümsemesi beni de gülümsetirken çantamı koluma takıp yanağına öpücüğümü bıraktım.
Reyyan:Seviyorum senii.
Cevabını beklemeden kapıdan çıktım.Merdivenleri inip otoparka varınca arabama atlayıp konağa vardım.
Arabayı park ettikten sonra arabadan inip konağa girdim.Dedem çardakta kahvesini içiyordu.Yanına ilerledim.
Reyyan:Dedem.Nasılsın?
Nasuh:İyiyim güzel kızım.İyiyim.Sen nasılsın asıl?İçine siniyor dimi her şey.
Reyyan:Siniyor tabi dede.Her şey istediğim gibi çok şükür.
Nasuh:İyi yavrum.
Reyyan:Ben bir annemlere bakayım.Örtüleri alacaklardı onlar.
Nasuh:Tamam kızım.
Konağın merdivenlerini çıkıp salona ilerledim.Annem ve yengem televizyon izliyordu.
Reyyan:Ben geldiiim.
Handan:Hoşgeldin kızım.
Zehra:Hoşgeldin yavrum.
Reyyan:Örtüleri aldınız mı?
Zehra:Aldık kızım.
Reyyan:İyi o zaman.Eksik kalmadı.
Zehra:İşte yarın sandalyeler masalar gelicek. Işıklar gelicek.Ha bir de amcan kınayı alacak.
Reyyan:Kına tepsisi almadık.Süsler mumlar almadık.
Zehra:Yarın gider alırsınız Yaren'le.Kolay iş o.
Reyyan:Tamam anne.Ben odama çıkıyorum. Yemeğe çağırırsınız.
Odama varınca gözlerimle odamı süzdüm.Doğduğumdan beri bu oda benimdi.Eşyalar değişse de bu oda benim dünyamdı.Kahkahalarım,ağlamalarım bu odadaydı.
Gözlerimden süzülen yaşları elimin tersi ile sildim.Zaten herkes yeterince üzgündü.Bir de beni böyle görüp daha da üzülmemelilerdi.
Günün yorgunluğunu alması için önce duşa girdim. Ardından üzerimi giyip saçlarımı kuruttum.
Dışarıdaki seslerden anlaşıldığı üzere Azat gelmişti.Saç kurutma işlemim bitince kurutma makinasını yerine kaldırıp odadan çıktım.Avluda Caner ile Azat vardı.Merdivenleri inip yanlarına gittim.
Azat beni görünce gülümsemesini takındı.
Reyyan:Hoşgeldin yakışıklımmmm.
Azat:Hoşbuldum kıvırcık.
Caner:Ben içeri geçeyim.
Caner kalkınca ben de onun yerine oturdum.
Azat:Ee naptınız bakalım.Hallettin mi?
Reyyan:Halletik her şeyi.Bindallımı da aldık.
Azat:Göster bakalım.
Reyyan:Olmaaz.Süpriz.
Azat:Öyle olsun bakalım.
Reyyan:Dışarı çıkalım mı?
Azat:Nereye?
Reyyan:Bilmem.Çocukluğumuzdaki gibi dolaşalım.
Azat:Üzerine hırka al.Bekliyorum.
Reyyan:Dedem?
Azat:Ben söylerim.
Ben sevinçle merdivenleri çıkarken Azat da dedemin odasına girdi.
Odamdan hırkamı aldıktan sonra Azat'ın yanına indim.Birlikte evden çıktık.
Midyat'ın tarih kokan sokaklarını yürüdük.Eve dönerken Miran evin önünde olduğuna dair mesaj attı.Azat ile sohbet ede ede evin önün vardığımda Miran'ı gördüm.Yanına gidip ona sımsıkı sarıldım.

Yanına gidip ona sımsıkı sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SSelamlarr. Sınav haftam geldi çattı. Bölümler gecikecek ama elimden gelen bir şey yok. Umarım beğenirsiniz.

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin