#4

810 31 0
                                    

Reyyan'dan
Ortaklar gitmişti.Karnımın ağrısına daha fazla dayanamadığım için uğurlamaya gidemedim.Odamda karnımda sıcak su torbası ile uzanırken aklıma Miran geldi.Aklıma neden geldiğini çözemiyordum. Yemekte ara sıra bana kaçamak bakışlar attığını fark etmiştim.Yaren de fark etmişti.Alttan ayağıma vurup duruyordu.Bir yandan karnımın ağrısı,bir yandan Miran hakkında düşünceler derken kapım çaldı. Doğrulup "Gel"dedim.İçeri giren Azat'tı.Elinde dolu bir poşet vardı.
Reyyan:Hayrola Azat Bey ne o poşettekiler.
Azat:Çikolata,cips ne istersen.
Reyyan:Yaa en ihtiyacım olduğu zamandı.Teşekkür ederim yakışıklım.
Azat:Ne demek kıvırcık.Vasifemiz.
Reyyan:Yarın kaçta gidicez işe?
Azat:Bu halde gelebilicek misin.İstersen birkaç gün sonra başla.
Reyyan:Hayır asla olmaz.Ne olursa olsun yarın o toplantıda olacağım.Hem bende hissedarım.İmza atmam gerek. Azat kırma beni nolursun.
Azat:Tamam güzelim ben senin için dedim.İyiyim diyorsan gel.Sabah 9:30'da hazır ol.
Reyyan:Tamamdır.
Azat:İyi geceler güzelim.
Reyyan:İyi geceler yakışıklım. Rüyanda beni gör.
Azat:Kabus göreceğim kesinleşti.
Elime gelen küçük yastığı hafifçe ona fırlattım.Azat gülerek kapıyı kapatıp gitti.Sabah işe geç kalmamak için uyumam lazımdı.Sıcak su torbamı komodine koyup kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Azat'tan
Reyyan'ın odasından çıkıp dedemin uyuyup uyumadığını kontrol etmek için salona gittim.Kimseler yoktu.Herkes uyumuştu.Avluya inen merdivenlerden birine oturup iç cebimden sigaramı ve çakmağımı çıkardım.Sigaramı ağzıma yerleştirip ucunu ateşe verdim.Dolu bir nefes çekip bıraktım.Gönül ne kadar güzeldi bugün.Sarı saçlarına siyah elbise çok yakışmıştı.Yarın toplantıda o da bulunacaktı.Sigaramın bittiğini fark edince söndürüp toprağa attım. Reyyan görseydi çok kızardı.Sigara içmeme kızan belki de tek kişiydi.Ama ona sözüm vardı.Bana sarıldığında sigara kokusunu değil çok sevdiği parfümümün kokusunu alacaktı.Acaba birgün benim kokumdan daha çok sevdiği bir koku olcak mıydı?Nasıl evlendirir başka bir adamın ellerine bırakırdım ki.Yaren ile tartışmalarımız olsa da Reyyanla hep iyi geçinirdik.Küçükken Yaren Reyyan ile benim ilişkimi kıskanırdı.Mahalledekilerke oynarken Reyyan'ı hemen yanıma alırdım.Reyyan benim için bambaşkaydı.Çok seviyordum onu.Çok da kıskanıyordum.Elbet birgün birisini seveceği ise kaçınılmaz bir gerçekti.Kafamdaki düşünceleri silip odama gittim.Üzerimi değiştirip yatağa uzandım ve uykuya daldım.

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin