41

469 25 4
                                    

Reyyan'dan
Yemeğe geldiğimiz şık gir restorantın önünde durdurdum arabamı.İnip arabayı valeye verdim.Miran ile içeri girdik.Boş olan masaya oturup garsonun gelmesink bekledik.
Garson gelince ikimiz de siparişleri verip beklemeye koyulduk.
Siparişler gelince bir yandan sohbet ettik bir yandan ya yemeklerimizi yedik.Yemekler bitince de hesabı ödeyip kalktık.
Arabaya binip şirkete döndüğümüzde Azat,Yaren ve Gönül gelmişti.Beni gören Gönül yanıma geldi.
Gönül:Nasılsın canım yengem.?
Reyyan:Yenge demesene bana Gönül.
Gönül:Niye yengem değil misin?
Kimsenin duymaması için kulağına eğildim.
Reyyan:Sende benim yengemsin ama ben millete duyuruyormuyum?
Gönül:Aman be dalga da geçilmiyor.
Gönül yanımdan geçip giderken ben de arkasından kıkırdadım. Miran'ın odasına girdiğimde Şeyda gene odadaydı ve hiç de normal olmayan bir haldeydiler.
Şeyda ve Miran masanın altına eğilmişlerdi.Sanırım birşey düşmüştü.Ama sorun olan Şeyda'nın göğüslerini Miran'ın gözüne sokarcasına yakın olmasıydı.Sinirle yanına ilerledim ve simsiyah saçını elime doladım.
Şu saatten sonra yaptığım hiçbir şey benim suçum değildi.
Elime doladığım saçlarından sürükleyerek odadan çıkardım.
Ne Miran'ın yapma diyişini ne de kızın yalvarışlarını duyuyordum.Koridordakiler şaşkınlıkla bana bakarken Azat ve Yaren de koşarak yanıma geldi.Azat ayırmaya çalışırken Yaren sessiz kalmıştı.Kızın saçlarını bir saniye bile elimden bırakmadan şirket kapısına geldim ve onu kapının önüne attım.Alayla gülerek şirketi gösterdim.
Reyyam:Seni bir daha bu şirketin önünden geçerken bile görmeyeyim.
Azat kolumdan tutarak içeri götürmeye çalışırken Yaren de kızın yanına gitti.Bir sorun olup olmadığını sordu ve kibarca kovdu.Kız ardına bile bakmadan giderken Azat beni yanımdaki banka oturttu.Hiçbir sinir zerresi bile kalmamıştı.
Azat:Ne yaptın be Reyyan!
Reyyan:Şirketin bir hissedarı olarak çalışanı işten kovdum canım.
Azat:Kovma diyen yok da böyle mi olucak?
Reyyan:Bunun gibi or- kızlara öyle olucak.
Yaren:Sister bi ara kızın kafası kopacak sandım valla.
Ayağa kalkıp gözlerimle Miran'ı aradım.Ortalıklarda yoktu.Önümdeki koridoru ilerlerken Miran elimde çantam ile merdivenleri indi.Yanıma gelmesini bekledim.
Miran:Hadi gidiyoruz.
Reyyan:Nereye?
Miran:Soru sorma.Hadi.
Miran'ın arkasından onun arabasına bindik.Yaren ile Azat şaşkınlıkla bize bakıyorlardı.
Reyyan:Çok mu kızdın bana?
Miran:Evet çok kızdım!
Reyyan:Ama Mir-.
Miran:Gideceğimiz yerde konuşuruz Reyyan.
Susup yolu izlemeye koyuldum.Kısa bir süre sonra bir mezarlığın önünde durduk.Miran inip kapımı açtı bende sorgusuz sualsiz indim.
Miran önden mezarlığa girince bende arkasından girdim.
Yazar'dan
Miran ezbere bildiği yolu ilerleyip annesinin mezar taşının tam önünde durdu.Reyyan ise birkaç adım arkasında.
Miran:Annem...
Gözleri dolan Miran Reyyan'a döndü.
Miran:Annem seni görseydi çok severdi.
Reyyan:Eminim anne zaten bizi görüyordur.
Miran:Görüyordur dimi?
Reyyan birkaç adım atarak Miran'ına sarıldı.İlk önce Dilşah'a dua ettiler ardından da kurumuş otları topladılar.
Miran:Hadi gidelim.
Reyyan cevap vermeden Miran'ın arkasından çıkış kapısına ilerledi.Birlikte arabaya bindiler.Sessiz bir yolculuğun ardından Reyyan'ın çok sevdiği o tepeye geldiler.Reyyan Miran'ın burayı bilmesine şaşırdı.
Reyyan:Sen burayı nerden biliyorsun?
Miran:Evden çıkıp çıkıp buraya geldiğini biliyorum çünkü. Epeydir gelmiyorsun.Hem güneşin batışını izleriz.
Reyyan:Miran?
Miran:Efendim?
Reyyan:Sen Şeyda'yı o halde kovmama kızdın mı?
Miran:Ben sana kızar mıyım hiç?Biraz sert davrandın o kadar.
Reyyan:Oh.Aramız bir or- kız yüzünden bozulacak diye çok korktum.
Miran gülerek arabadan indi. Arka koltuktaki battaniyeyi de alıp Reyyan'ın inmesini bekledi.Reyyan da inice tepenin köşesindeki kayalığa ilerlediler.Ikisi de oturdu.Miran hem sevdiğinin hem de kendinin sırtını battaniye ile sardı.Reyyan başını Miran'ın omzuna koydu ve birlikte usulca batan güneşi seyrettiler...

Reyyan başını Miran'ın omzuna koydu ve birlikte usulca batan güneşi seyrettiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.
Selamlar.Reyyan bu bölüm şahaneydi.Son kısım da çok içime sindi.Sizce artık he bölüm sonuna Reymir fotosu koymalı mıyım?

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin