#10

634 26 13
                                    

Konağa vardıklarında saat epey ilerlemişti.
Azat:Hediyeni al direk şirkete geçelim. Atıştırırız orda.
Reyyan:Tamam da nerde hediyem.
Azat cebinden bir araba anahtarı çıkarıp öndeki arabanın kilidini açtı.Reyyan olayı kavradığı anda şaşkınlıkla Azat'a döndü.
Reyyan:Ş-şimdu bu a-araba benim m-mi?
Azat :Evet küçük hanım senin.Şirkete her gün benim bırakacak halim yok ya.
Azat arabanın anahtarıni Reyyan'a verip ne yapacağını beklemeye başladı. Reyyan Azat'ın arabasından inip kendi arabasına ilerledi.Siyah çok güzel bir arabaydı.Geçen sene ehliyet kursuna gittiğinden ehliyeti vardı ama hiç arabası olduğunu düşünmemişti.Arabanın sürücü koltuğuna yerleşti ve aynayı kendine göre ayarladı.Azat kendi arabasını çalıştırdı ve şirket yoluna sürdü.Reyyan da aynısını yapıp Azat'ın arkasından yola koyuldu.
Kısa sürede şirketin otoparkına gelmişlerdi. Azat arabadan inmiş Reyyan'ı bekliyordu.Reyyan da anahtarı alıp arabadan indi. Kapıları kilitledi ve Azat'ın yanına gidip ona sımsıkı sarıldı.
Reyyan ve Azat sarılırken otoparka Miran'ın arabası girdi.Miran telefon ile konuşuyordu.Gözleri arabayı park edecek yer ararken Reyyan ve Azat'ın sarıldığını gördü.Kalbi sıkışır gibi oldu.Sinirlendi ama belli etmemesi gerekiyordu. Arabayı park edip arabadan indi.Arkasını döndüğünde Azat ve Reyyan ikilisini ona bakarken gördü .
Azat:Günaydın ortak.
Miran:Günaydın.
Reyyan:Günaydın.
Miran otoparkta farklı bir araba gördü.Buraya geldiğinde hep belli arabalar vardı.Daha önce bu siyah arabayı görmemişti.Miran arabayı göstererek Azat'a döndü.
Miran:Hayırdır ortak misafirin mi var?
Azat:Yok.Reyyan'ın doğum günü de bugün.Araba da benim hediyem.
Miran Reyyan hakkında yeni bir bilgi ögrendiğinden dolayı mutlu oldu ama arabayı Azat'ın alması da sinirini bozmadı değil.
Miran :Doğum günün kutlu olsun Reyyan.Nice senelere.
Reyyan Miran ile göz göze gelince duraksadı.Gözlerindeki bakış farklıydı. Miran ona herkese baktığı gibi bakmıyordu.Düşünceleri aklından silip yüzüne Miran'ın hayran olduğu o gülüşü yerleştirdi.
Reyyan:Teşekkür ederim.
Azat:Miran sizin şirketin avukatı ayrılmış diye duydum doğru mu?
Miran:Evet.Yenisini arıyoruz.
Azat:Anladım.Bu arada sabah dedem şirketleri birleştirme hakkında birşeyler söylüyordu.Annemlere diyeyim akşam gelin bize birlikte konuşalım.
Miran:Zahmet olmasın.
Azat:Ne zahmeti.Aile gibiyiz artık.Reyyan sen ara yengemi söyle benim dışarıda ufak bir işim var.Halledip gelirim yanına.
Reyyan:Tamamdır. Geç kalma sıkılırım bak.
Azat:Tamam.Bir sıkıntı olursa birisi asılmaya falan kalkarsa direk Miran'ı çağırıyorsun.
Reyyan :Off Azat uzatma git hadi.
Azat :Miran,Reyyan sana emanet.
Miran:Başım üstüne ortak.Hadi Reyyan girelim şirkete.
Reyyan Miran'ı kafası ile onaylayıp Azat'ın arkasından el salladı.Miran ile şirkete girdiler.Reyyan kendi odasına doğru giderken Miran onu durdurdu.
.
.
.
Sizce Miran ne diyecek.Bu bölümden sonra olaylar daha hızlı gelişecek. Yarın hercai'nin yeni bölümü başlamadan bölüm gelmiş olur....

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin