43

493 36 2
                                    

Reyyan'dan
Miran'ın sesi ile gözlerimi açtığımda hava aydınlamıştı.Karşımdaki tabeladan anlaşılan dinlenme tesisindeydik.
Miran:Yol boyu uyudun güzelim.Patladım sıkıntıdan.
Reyyan:Napıyım aşkım.Azatlar nerde?
Miran:Onlar birkaç kez benzinlikte durdular.Gelirler birazdan.
Reyyan:Biz niye durmadıık.
Miran:Uyuyodun ya hani.
Reyyan:Of tamam.Açım ben.
Miran:İn bakalım.
Kapıyı açıp aşağı indim.Miran da yanıma gelince birlikte restorant bölümüne girdik.
Biz açık büfeden yiyeceklerimizim alıp oturduğumuzda diğerleri gözüktü.
Bizi görünce yanımıza gelmeden onlar da yiyeceklerini aldılar ve yanımıza geldiler.
Reyyan:Ee naptınız.
Yaren:Valla sister yol boyu müzik dinledik.Ama son ses.Acayip eğlendik.Siz naptınız?
Miran:Reyyan uyudu bende araba kullandım.
Gönül:Yol boyu mu?
Miran:Evet.
Reyyan:Ya tamam uykuyu çok seviyorum.Şimdi laf edeceğine uyandırsaydın ya.
Miran:Çok güzel uyuyodun nasıl uyandırayım.
Reyyan:Yaa aşkım.
Miran tam eğilip beni öpecekken Azat hafifçe öksürdü.Miran da mecburen uzaklaştı.
Gırgır şamata ile yemekleri bitirince kalktık.
Miran:Hadi abur cubur alalım.
Sevinçle Miran'ın koluna girdim.Azat arabaların olduğu yere giderken ona seslendim.
Reyyan:Siz gelmiyormusunuz?
Azat:Bizim var herşeyimiz.Siz yetişirsiniz.
Azat ve diğerleri arabaya binip gözden kayboldular biz de benzinliğin marketine girdik.Ben birkaç abur cubur aldıktan sonra gözüm köşedeki peluş ayıcıklara kaydı.Miran da benim onlara baktığımı görünce aralarından en güzeli olan beyaz ayıcığı aldı. Ona gülümsemekle yetindim.O kasaya gidip parayı öderken ben kapının önünde onu bekledim.Gözüm uzaklara dalınca belimde Miran'ın elini burnumda da onun kokusunu hissettim.Dönüp elindeki peluş ayıcığı aldım.Miran'ın boşta kalan elinden de tutup birlikte arabaya bindik.
Yola geri döndüğümüzde baharatlı çubuk krakeri açtım.Kendi ağzıma bir tane attıktan sonra Miran'a uzattım.Eline almasını beklerken ağzını açınca ben de ağzına verdim.
Müzik dinleyerek yol boyu sohbet ettik.Geçen saatlerin sonunda İstanbul'a vardık.Miran arabayı 3 katlı güzel bir evin önünde durdu.
Reyyan:Burası neresi?
Miran:2 günümüzü geçireceğimiz yer.
Reyyan:Diğerleri?
Miran:Harun yanlış tarif etmiş evi.Gelmek üzereler.Hadi biz geçelim.
Arabadan inip bavulları eve taşımaya yardim ettim.Miran kapıyı açtı.İçeri girer girmez karşımdaki camdan Galata Kulesini gördüm.Çocukluğumda dizilerden görürdüm. Sonra Yaren'in okulu için gittiğimizde görmüştüm.Ama bu kez daha güzel geliyordu gözüme.Sevdiğim yanımdaydı.Belki de ondandır.
Miran:Odanı göstereyim mi?
Reyyan:Oluur.
Birlikte üst kata çıktık. Miran sol taraftaki kapıyı açınca ben de içeri girdim. Odanın manzarası Galata kulesiydi.
Miran:Özellikle seçtim.Galata Kulesini en güzel gören oda burası.
Dönüp sıkıca Miran'a sarıldım. Sarılmamız bitince burunlarımızı birleştirdi.
Reyyan:Seni seviyorum.
Miran:Bende seni seviyorum meleğim.
Miran tam dudaklarımızı birleştirecekken kapı çaldı.Sessiz bir küfür mırıldanarak benden uzaklaştı.Onun bu haline gülmeden edemedim.O kapıyı açmaya indiğinde ben de annemi aradım.Telefonu birkaç çalışta hemen açtı.
Zehra:Kızım?
Reyyan:Geldik annem.
Zehra:Tamam yavrum.Dikkat et sıkı giyin.
Reyyan:Tamam annem.
Zehra:Herkesin size selamı var kızım.
Reyyan:Sende selam söyle annem.Görüşürüz.
Telefonu kapatıp alt kata indim.Harun ve Azat bavulları taşıyor Gönül ve Yaren de koltukta oturuyordu.
Reyyan;Hoşgeldiniz.
Yaren-Gönül:Hoşbulduk.
Yazar'dan
Herkes akşama kadar rahat bir uyku çekti.
Miran mutfakta tezgahın önünde ne yiyeceklerine bakınırken Reyyan arkasından ona sarıldı.Miran kokusundan onun olduğunu anlamıştı.
Miran:Ne yiyelim?
Reyyan:Hmm.Dışarda yesek.Mesela boğazda balık?
Miran:Olur.Hadi söyle herkese hazırlansınlar.
Reyyan salonda televizyon izleyenlerin yanına gitti.
Reyyan:Millet hadi hazırlanın.
Azat:Nereye güzelim?
Reyyan:Boğaza.Balık yiycez.
Yaren:Olley be.Harun bizim hep yediğimiz yere gidelim.
Harun:Tamam hayatım.
Azat:Öhö.
Reyyan:Ee Azat yettin ama sende.Herşeye öhö öhö.Ne var yani.Onlar nişanlı beni de isteyecekler haftaya.Evleniyoruz evleniyoruz.
Azat:Olabilir ama hâlâ aynı soyadını taşıyoruz Reyyan.Evlenin ne halt yerseniz yiyin.
Harun:Azat abi sen kusuruma bakma.
Gönül:Hadi hazırlanalım.
Kızlar giyinmeye odalarına girince erkeklerde maç yorumu izlemeye koyuldu.
Kızlar giyinip indiler.Erkekler de zor da olsa televizyondan ayrılınca evden çıktılar.
.
.
.
İstanbul günleri başladı. Umarım seversiniz.

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin