Gizli

598 25 4
                                    

Reyyan'dan
Huzurla uyuduğum gecenin ardından dışarıdaki sesler ile gözümü açtım.Azat'ın sesini işittim önce. Hemen ardından dedemin.Ne oluyordu ki sabah sabah. Öğrenmişler miydi yoksa.Azat söylemiş miydi?Söylemeyeceğim demişti oysa ki.Yataktan hızla kalkıp sırtıma uzun yeleğimi giydim ve kapıdan çıktım.Salonun önüne vardığımda kapının önünde duran Melike'yi annemi ve yengemi gördüm.Korku dolu gözlerle içeri bakıyorladı.Hemen yanlarına gittim ve içeri baktım.Gördüklerim karşısında ağzım açık kaldı. Yaren koltukta oturuyor aynı zamanda ağlıyordu.Dedem ise bağırıp çağırıyordu.Annemlere baktığım an ne yapacaklarını bilmeden onları izliyorlardı.Dedemin Yaren'e bağırmasına daha fazla dayanamayıp içeri girdim. İçeri girmemle tüm gözlerin bana dönmesi bir oldu.
Reyyan: Dedeciğim hayırdır sabah sabah. Bir sorun mu var?
Azat:Reyyan karışma gülüm sen hadi geç odana.
Reyyan:Dur bi Azat.Dedeme sordum.
Nasuh:Senin bu kuzenin sabahın köründe kapının önünde tanımadığımız bir oğlan ile konuşuyordu.
Reyyan:Dede Yaren'i dinledin mi.İllaki bir açıklaması vardır.
Nasuh:Dinledim tabi kızım dinledim. Allem etti kullem etti sevdiğiymiş.
Bu durumu bilmiyordum ama şuan ortalığı sakinleştirmem gerekti.
Reyyan:Dede tamam sakin ol.Tansiyonun yükselcek?Melike bir su getir dedeme.
Söylediklerimin üzerine dedem oturdu.Melike de hızlıca suyu getirdi.Dedem içtikten sonra bana döndü.
Nasuh:Kızım bak ben sevdiğiniz olmasın demiyorum.Evvela olucak.Elbet bir gün evlenip gideceksiniz bu konaktan.Ama gizli gizli sabahın köründe kapının önünde buluşmak da neymiş?Bilmez misin biri görse nasıl laf söz olur?
Reyyan:Bilirim dedem bilirim.Ben konuşurum Yarenle bir daha etmez böyle.Demi Yaren.
Yaren'in korkudan elleri titriyordu. Gözyaşları dinmek bilmiyordu. Soruma karşılık kafasını sallayabildi.
Reyyan :Dede izninle ben bi götüreyim Yaren'i elini yüzünü yıkasın.Sizde sakinleşin gelelim.
Nasuh:Tamam.
Yaren'in kolundan tutul odadan çıkardım. Çok korkmuştu.O da iyi biliyordu. Midyatta namus herşeyden önce gelirdi.Yengem teşekkür edercesine bakarken yanlarından geçtik. Yaren'i odama götürdüm ve kapıyı kapattım.
Reyyan:Tamam kuzum.Geçti ağlama artık.
.
.
.
Nasıl bir bölümdü sizce.Yaren zor durumda kaldı ve Reyyan onu bir nevi kurtardı.Sonraki bölümü yarın atarım.Bir iki bölüm bu olayla ilgili olcak.Ama meraklanmayın Reymir i unutmadım.Miran da bir şekilde bu olaya dahil olucak.Sizce nasıl dahil olabilir?Tahminlerinizi benimle paylasın .Beklemede kalın.

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin