Sevgiliyiz

664 29 1
                                    

Yazar'dan
Azat sigarasını içerken Reyyan odasına varmıştı.Hâlâ olayların gerçekliğine inanamıyordu.Sevgililerdi artık.Reyyan düşünceleri ile yatağa bıraktı kendini.O sırada kapı çaldı.
Reyyan:Gel.
Gelen Yaren'di.Meraklı gözler ile Reyyan'a bakıyordu.O da gayet iyi biliyordu şirkete gitmediklerini
Yaren:Açıklama yapacak mısın ben soru yağmuruna başlıyım mı?
Reyyan Yaren'den saklamaması gerektiğini biliyordu ama daha iyi bildiği şey is Yaren'in öğrendiği andan itibaren susmayacağıydı.Saklamak istemiyordu.Cesaretini topladıve yataktan kalktı.Yaren çoktan kapıyı kapatmış koltuğa oturmuştu. Reyyan koltuğa döndü.
Reyyan:Biz Miran'la sevgili olduk.
Yaren:Ayyyyy.Allahım şükürler olsun.
Reyyan hızla ayağa kalkıp Yaren'in ağzını kapattı.Kapatmasaydı tüm konak başlarına toplanacaktı.
Reyyan:Bağırma gerizekalı.
Reyyan elini Yaren'in ağzından çekti.
Yaren :Tamam kızma hemen.Ama bu harika bir olay.Sonunda eniştem oldu.Hem ben demiştim de inanmamıştım. Nasıl oldu anlat hemen.
Reyyan olan bitenleri en ince ayrıntısına kadar anlattı. Yaren de mutlu gözler ile onu dinledi.Reyyan Azat ile Miran'ın konuştuğunu söyleyince Yaren korktu.
Yaren:Abim bişey yapmamıştır dimi.Bak Ali olayında zor tutmuştuk.Hem sen ne çeşit bir malsın da abimle Miran'ı yanlız bıraktın.
Reyyan :Korkma konuştular sadece. Dinledim ben.Bana zarar vermemesi konusunda uyardı sadece.
Yaren:Ohh.Bir ilişki başlamadan bitecek diye çok korktum.Ee ne zaman anlatcan annenlere?
Reyyan :Bilmiyorum Yaren.Yani herşey daha çok yeni.Devam edebilecek miyiz ayrılcak mıyız bilmiyorum. Biraz zaman geçsin öyle.
Yaren:Tamam kuşum sen nasıl dersen.Bu arada yarın işe birlikte gidiyoruz. Ben de Şadoğlu Şirketinin avukatı olarak işe alınmış bulunmaktayım.
Reyyan:Oley bee.Erkekleri arasında bunaldım. Şirkette bir kahve yapıyorlar.Bayılcaksın.
Yaren:Hadi ben gideyim yatayım.Malum benim arabam yok geç kalırsam abim götürmez .
Reyyan Ben götürcem seni.Azat erkenden notere gidicek.Şirketleri birleştirme işi için.
Yaren:Tamamdır patron.Iyi geceler.
Reyyan:Sanada kuşum.
Yaren kapıdan çıktı ve odasına gitti. Reyyan ise pijamalarını giyip montunun cebinden telefonunu alıp pikesinin altına girdi.Telefonunun tuş kilidini açtığında Miran'dan mesaj geldiğini gördü.Mesajı açtığında yüzüne gülümseme yerleşti.

~Mesajlaşma~

MİRAN:Iyi geceler SEVGİLİM. ❤
BEN:Iyi geceler SEVGİLİM .

~Mesajlaşma Son~

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin