Pişman

613 24 2
                                    

Reyyan'dan
Dedem sakinleşmiş Yaren ise az da olsa toparlamıştı.Yaren'i dedemin karşısına oturtup bende yanına oturdu.Ben Yaren'in Yaren de benim yüzüme bakıyordu. Benim söze girmem gerektiğini anlayınca hafifçe öksürdüm ve söze başladım.
Reyyan:Canım dedem.Yaren çok pişman.İzninle anlatsın.
Dedem cevap vermedi.Yaren ne diyeceğini bilmeden olduğu yerde kıvranıyordu.
Yaren:Dede Harun benim üniversiteden arkadaşım.Seninle konuşmak için geldi buraya. Ben de nasıl söyleyeceğini anlatıyordum.Vallahi...
Nasuh:Yaren bak kızım olan oldu.Ben de biraz fazla sert konuştum.Söyle akşam istemeye gelsinler.Başka türlüsü kabulüm değildir.
Yaren:Ama dede-
Nasuh:Son sözüm budur.
Dedemin söylediği üzerine Yaren'in koluna girip salondan çıkardım.Avluya indik.Yaren'in kısa süreli dinen yaşları geri başlamıştı.
Yaren:B-ben ne yap-aca-ğım R-reyyan.
Reyyan :Ya dedemin dediğini yapcan ya da bir daha görüşmeyeceksin.Dua et ki amcam evde değildi.
Ben Yaren'i teselli ederken annem ve yengem koşa koşa yanımıza geldiler.
Handan:Noldu?Ne dedi babam?Susmayın birşey deyin.
Yaren'in anlatamayacağını anlayınca ben olan biteni anlattım.
Handan:Ah be Yaren.Ne halt edecez biz şimdi.Baban yok ortalarda.
Yengemin sözleri üzerine Yaren'in ağlaması daha da şiddetlendi.
Reyyan:Tamam Yaren.Yapcak birşey yok.Madem bu kadar seviyorsunuz birbirinizi sözlenirsiniz olur biter.Hem dedem kıyamaz hemen evlendirmez sizi.
Yaren:Emin misin?
Reyyan:Eminim tabii.Sen ne vakit istersen o zaman evlenirsiniz. Hadi ara şu çocuğu şöyle.
Handan:Ara.Başka yapcak birşey yok.
Yaren söylediklerimiz üzerine telefonunu çıkardı ve bir numaa tuşladı.İki çalmanın ardından karşıdaki telefonu yanıtladı.
Yaren:Harun,dedem diyo ki akşama gelsin istesinler.
Harun:Tamam Yaren'im.Üzme kendini.Ben akşam kuzenimgili alır gelirim.Onun babaannesi de ister seni bize.Sıkma canını yediğim.
Yaren:Harun bak zor durumda kalmanı istemiyorum biliyorsun ama elimden birşey gelmedi.
Harun:Tamam dedim ya kızım.Akşama görüşürüz.
Yaren telefonu kapatınca ağlaması dinmiş yüzüne gülümseme yerleşmişti.
Reyyan:Harun ha?E hadi o zaman.Ben Miran'ı arayım işe gelemeyeceğimi söyleyeyim.Akşama sözümüzzzz vaarrr.
Zehra:Miran'a haber vermek de neymiş. Patronun sanki.
Bir anda ağzımdan çıkan sözün bir yalana mâl olacağını düşünememiştim.
Reyyan :Haklısın anne.O da kimmiş.Şirket bizim iş bizim.Neyse boşverin Miran'ı falan hazırlanın çarşıya gidiyoruz.
.
.
.
.
Evvet yeni bölüm geldi.Umarım beğenirsiniz.Sonraki bölüm tahminlerinizi yazın.

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin