Yazardan
Azat ve diğerleri anahtar ile eve girdiklerinde ortalıkta ne Reyyan ne de Miran vardı.
Azat:Yaren git bi Reyyan'ın odasına bak.
Yaren itiraz etmeyip Reyyan'ın odasına çıktı.Kapı hafif aralıktı ve gece lambası yanıyordu.Kafasını içeri doğru uzatınca Miran'ın göğsünde uyuyan Reyyan'ı ve ona bakan Miran'ı gördü.
Miran Yaren'e sessiz olmasını işaret edip Reyyan'ın kafasını yavaşca yastığa bıraktı.Elinden geldiğince sessiz bir şekilde yataktan kalktı ve kapıya ilerledi.Yaren de kapının önünden ayrılıp koridora geriledi.
Miran kapıyı hafif aralık bırakıp Yaren'in yanına gitti.
Miran:Ateşi var.
Yaren:Hih!Hastaneye götürelim.
Miran:Buraya gelmeden söyledim ama gitmedi.
Yaren:Katır inadı var onda.İğneden deli gibi korkar.
Miran:Napıcam bilmiyorum.Alnına bez de koydum.Hafif de boğazım ağrıyor dedi ıhlamur aldım hazırlayacaktım bırakmadı yanımda dur dedi.
Azat Yaren'i merak edip merdivenleri çıktı.Koridorda konuşan Miran ve Yaren'i görünce yanlarına gitti.
Azat:Reyyan nerde?
Yaren:Uyuyo.
Azat:İyi de Reyyan bu saatte uyumaz ki.
Miran:Ateşi var.
Azat:Hastaneye gidelim o zaman.
Yaren:Reyyan'ı tanımaz gibi konuşma abi.Havale geçirse bile gitmez hastaneye.
Azat:Doğru.
Miran:Bir duşa girse iyi olucak aslında.En azından ateşi azalır.
Azat:Dur ben bi bakayım.
Azat Reyyan'ın odasının kapısını yavaşça açtı. Yatağın yanında olan sandalyeyi yavaşca itip Reyyan'ın alnındaki bezi çekti. Ateşini kontrol etti.Ateşi cidden yüksekti.Bezi yandaki kapta sıkıp geri alnına yerleştirdi ve yavaşca odadan çıktı.
Azat:O zaman şöyle yapıyoruz.Yaren sen Reyyan'ı duşa sok.Harun'u ateş ölçer ve ateş düşürücü almaya gönderelim.Gönül de çorba falan yapsın.
Yaren:Siz ikinizin görevi ne?
Azat:Biz gece nöbetinde olucaz.
Miran:Doğru.Gece ateşi her an yükselebilir.Sırayla başında dururuz.
Yaren:İyi ben şunu bi duşa sokayım.
Yaren Azat ve Miran'ı ardında bırakıp Reyyan'ın yanına gitti.Azat ve Miran da aşağı inip durumu Harun ve Gönül'e anlattılar.Harun nöbetçi eczaneye giderken Gönül de mutfağa ilerledi.Geldiklerinde alışverişe gidildiğinden şanslılardı.Azat tarhanayı çok sevdiğinden ufak bir paket almıştı kendisine. Gönül onu yapmaya karar verdi.
Harun eczaneden geldiğinde Yaren de Reyyan'ı duştan çıkarmış üzerini giymesine yardımcı oluyordu.Gönül hazırladığı çorbayı tepsiye koyup yukarı çıkacakken Miran elinden tepsiyi aldı ve yukarı,Reyyan'ın odasına ilerledi.Kapıyı tıklattı.
Yaren:Bir dakika.
Miran'ın kısa süreli bekleyişi sonunda Yaren kapıyı açtı.Miran ona gidebileceğini söyleyince Yaren arkasından kapıyı kapattı.Miran'ın girdiğini gören Reyyan uzandığı yerden doğruldu.
Miran:Meleğim daha iyi misin?
Reyyan:İyiyim ama sürekli kabus gördüm.
Miran:Ne görmüş bakalım benim aşkım.
Reyyan:Bir insan vardı.Yüzü simsiyahtı ama.Sen benim elimden tutarken bir anda bırakıyorsun.Sonra sen o insana gidiyosun.Ben sana yaklaşmaya çalıştıkça uzaklaşıyorsunuz.Sonra da gözden kayboldunuz.
Miran:Merak etme.
Tepsiyi masaya koyup Reyyan'ın elini tuttu.
Miran:Bu eli asla bırakmayacağım.Ama şimdi çorba zamanı. Sonra da ilaç.
Reyyan:İyiyim ben hiç gerek yok.
Miran:O çorba içilecek.
Miran tepsiyi aldı ve Reyyan'ın önüne koydu.
Miran:Ben içireyim mi?
Reyyan küçük bir çocuk gibi kafasını salladı.Miran sandalyeyi yatağın yanına koyup oturdu.Reyyan'ın önündeki tepsiyi kendi önüne çekti ve Reyyan'a çorbayı içilmeye koyuldu.
Aşağıdakiler film izlerken çorbasını bitiren Reyyan,Miran'ın kolunda merdivenleri indi. Hepsinin televizyona kitlendiğini ve sürekli kahkaha attığını görünce sinirlendi.
Reyyan:Ben yukarıda yatak döşek yatayım.Siz film izleyin.Yazıklar olsun size.Dimi Miran?
Miran Reyyan'ı bozuntuya vermemek için sahte bir sinir takındı.
Miran:Terbiyesizler işte aşkım.Boşver biz çıkalım geri.
Reyyan:Yukarıda sıkıldım.Ben bakıcam televizyona.
Reyyan hasta olunca nazından geçilmezdi.Bunu iyi bilen Azat oturduğu yerden kalktı.
Azat:Buyur.
Reyyan Azat'ın gösterdiği yere güzelce yerleşti.Kumandayı da alıp Netfilix'e girdi.Kimse ağzını açıp tek kelime etmezken Reyyan Aynı Yıldızın Altında filmini açtı.Miran da Harun'un aldığı ateş düşürücüyü aldı ve Reyyan'a zorla da olsa içirdi.
Film herkesi ekrana kilitlemişti.Reyyan filmin kitabını okuduğundan ne olacağını biliyordu.Çalan telefon gözlerini televizyondan ayırmalarına sebep oldu.Ses Reyyan'ın ceketinden geliyordu.Reyyan kalkacakken Miran onu durdurdu ve kalkıp ceketin cebinden telefonu çıkardı.Kim arıyor diye baktığında Ali yazısını gördü.
Reyyan:Kim o Miran?
Miran:Ali yazıyor.Ben tanımıyorum.
Reyyan ne diyeceğini bilemezken Azat sinirle oturduğu yerden kalktı. Reyyan'a döndü.
Azat:Bu şerefsiz niye arıyor gece gece!
Reyyan:Nerden biliyim Azat.
Miran:Biri bana kim olduğunu söyleyecek mi?
Azat:Geçen yaz Reyyan'ı istemeye gelen lavuk.
Miran sinirle telefonu açtı.
Miran:Sen kimsin de bu saatte arıyorsun Reyyan'ı!
Ali:Asıl sen kimsin.
Miran:Sanane lan kimsem kimim.Sıkıyorsa bir daha ara.
Miran telefonu kapatınca sinirle yere fırlatacakken kendini zorda olsa tuttu.
Reyyan korkuyla yanına gitti.
Reyyan:Miran.
Miran:Ney Miran!
Reyyan:Bana ne bağırıyosun ya. Hastayım ben.
Miran:Tamam özür dilerim.Hadi sen yatıyorsun.
Reyyan:Olmaz.Oturacağım!
Miran:Yatacaksın.
Reyyan:Oturacağım!
Gönül:Miran tamam ben yatıcam zaten diğerleri de yatar siz ikiniz oturun burda.
Azat:Niye ya ben televizyon izleyeceğim!
Gönül'ün Azat'ı dirseği ile dürtüklemesi ve sinirli bakışlar atması sonucu ister istemez ayaklandı.
Harun ve Yaren de kalkıp odalarına ilerlediler.Reyyan az önce oturduğu yere oturdu.Miran da yanına yerleşince Reyyan ona döndü.
Reyyan:Sinirin geçmedi mi daha?
Miran:Geçmedi Reyyan.
Reyyan:Pekiiii.Geçmesi için ne yapmam lazım.
Miran:Öpersen belki geçer.
Reyyan:Olmaz!
Miran:O niyeymiş?
Reyyan:Hastalığım sana da geçer.
Miran:O zaman borç olarak yazıyorum. İyileştiğin ilk an öpeceksin.
Reyyan kafası ile Miran'ı onayladı ve birlikte filmi izlerken Reyyan uyuyakaldı.Miran önce televizyonu kapattı sonra da Reyyan'ı kucağıma alıp yatağına götürdü.Üzerini güzelce örtüp kendi de odasına gidip kendini uykuya bıraktı.
Miran sabah uyandığında mutfaktan sesler geliyordu. Mutfağa inmek yerine Reyyan'ın uyanıp uyanmadığına bakmak için onun odasına gitti.Sevdigi hâla mışıl mışıl uyuyordu.Yanına gidip gece pek çok kez yaptığı gibi ateşini kontrol etti.Uzun ve güzel bir bölüm ile geldim.Umarım beğenirsiniz😚