#31

594 27 2
                                    

Reyyan'dan
Reyyan:Şimdi mi?
Miran:Yok.Akşam.
Reyyan:Dedemler izin vermez kii.
Miran:O iş bende.Rahat ol.Işlerin bitijce git hazırlan.
Reyyan:Emin misin?
Miran:Sen güven sevgiline.
Reyyan:Sen nasıl dersen öyle olsun.
Kalkıp Miran'a sarıldım. O da bana sarılıp saçlarımın kokusunu içine çekti.
Reyyan:Saçlarımın kokusunu niye bu kadar seviyorsun?
Miran:Annem gibi kokuyor da ondan.
Kollarımı Miran'ın boynundan ayırıp yüzüne baktım.Gözleri dolmuştu.Dedem annesi ile babasının öldüğünü söylemişti.Annesini çok sevdiği belliydi.Gözündeki yaş düşecekken elimle sildim.
Reyyan:Ağlama.Annen de ağlamanı istemezdi.
Miran kafasını sallayıp gözünde birikenleri sildi.
Miran:Hadi sen çık.Ben de şu işleri hallediyim.
Reyyan:Niye ben varken halledemiyor musun?
Miran:Hallederim halletmesine de sen yanımda olunca gözüm başka birşey görmüyor.
Reyyan:Tamam tamam.Ben de işleri halledip çıkarım.
Kapıyı açıp çıktım.Odama geçerken asansörün kapısı açıldı.Meraktan kimin geldiğine baktım.Gönül ve Yaren ellerinde poşetlerle gülerek konuşuyorlardı.Onlar beni fark etmeyince yanlarına gittim.
Reyyan:Muhabbetiniz bol olsun kızlar.
Gönül:Sağol canım yengem.
Reyyan:Şşt.Duyan gören olcak.
Gönül:Amaan,gören görsün, duyan duysun.
Yaren:Öyle valla.Dedeme bile söylemişsin.Kimden gizliycen.
Reyyan:Neyse.Siz nerdeydiniz?
Gönül:Çarşıya indik.Bir sürü kıyafet aldık.
Sahte bir sitemle arkamı dönüp odama doğru ilerledim.
Reyyan:Oo.Aferin size.İnsan haber verir dimi.
Yaren hemen peşimden geldi.
Yaren:Ya hiç boşa trip atma.Senle gidince maksimum ne kadar durduğumuzu da biliyoruz.
Reyyan:Tamam be tamam.Hadi benim işlerimi halletmem lazım. Söylemesi ayıp akşama Miran ile yemeğe çıkcaz.
Yaren:NE!
Gönül:Oha!
Yaren:Dedem nasıl izin verdi?Hele bi de akşam.
Reyyan:Daha tam olarak izin verdiği söylenemez.Miran izin alacakmış.
Gönül:O zaman rahat ol.Miran,dedenin ağzından girer burnundan çıkar o izni alır.
Gönül'ün söylediğine tebessüm edip odama girdim.Masanın üzerindeki kağıtlara göz gezdirince imzalamam gerektiğini anladım. Daha işlere pek hakim olamadığımdan ilk önce Azat'a sormam gerekiyordu.Kağıtarı alıp Azat'ın odasına girdi.Gönül koltuğa oturmuş gülerek Azat'a birşeyler anlatıyordu.Beni görünce sustu. Yüzüme dalga geçer gibi bir gülüş yerleştirdim.
Reyyan:Kusuruma bakmayın böldüm ama önemli bir mesele var.Azat şu kağıtlara bak ben daha fazla bölmiyim.
Azat sitemkar bir şekilde elimdeki kağıtları aldı ve incelemeye koyuldu.Gönül ise telefonu ile ilgileniyor gibi gözükmeye çalışıyordu.Azat imzalamam gerekenleri bana verip geri kalanını çekmecesine koydu.Kağıtlar ile birlikte odadan çıktım.Ben kapıyı kapatırken Miran'ın asistanı da onun odasına giriyordu.O kızı hiç gözüm tutmamıştı.Bazı şeyleri bilmesi gerekiyordu.Mesela Miran'ın benim olduğunu.Kızın içeri girmesini bekleyip ben de arkasından içer girdim.
Reyyan:Aşkım rahatsız ettim ama akşamı hallettin mi?
Miran şaşırmıştı.Şeyda da aynı şekilde .Benden böyle bir hamle beklemiyordu.
Miran:Ha-hallettim.
Reyyan:Tamamdır canım.Ben çıkıyorum. Geç kalma.
Sonunda Miran ne yapmaya çalıştığımı anlamıştı.
Miran:Tamam çiçeğim.Iki saate yanındayım.
Miran'a öpücük atıp odadan çıktım. Eminim şuan sersem sersem sırıtıyordu.Odama geri dönüp kağıtları imzaladım.Çantamı ve paltomu alıp odamdan çıktım.
Arabama atlayıp konağa gittim.Annem bahçedeki çiçekler ile ilgileniyordu.Beni görünce elindeki sulama şişesini bırakıp bana yaklaştı.
Zehra:Hoşgeldin kızım.Erkencisin.
Reyyan:Evet anne.Akşama Miran yemeğe götürcek.
Zehra:Kızım deden ne olucak?
Reyyan:Miran izin almış meraklanma anne.
Zehra:He iyi o vakit kızım.Sen çık da hazırlan.Bekletme çocuğu.
Reyyan:Tamam canım annem.
Annemin yanağına öpücük kondurdum ve odama gittim.Paltomu çıkarıp askılığa astım.Dolabımın kapısını açınca lila rengi elbisem gözüme çarptı.Elime alıp aynanın önüne geçtim ve üzerime tuttum.Güzel durmuştu.Üzerimdekilerden kurtulup elbiseyi giydim.Gayet yakışmıştı. Ayakkabı bölümünü açınca krem rengi hafif topuklu ayakkabıyı alıp ayağıma geçirdim.Makyaj masama oturup yeni aldığım makyaj malzemelerim ile hafif bir makyaj yaptım.Son olarak açık renkli rujumu da sürüp telefonumu elime aldım.Miran az sonra geleceğine dair mesaj atmıştı.Ona görüldü atıp aynanın karşısına geçtim ve kendi fotoğrafımı çektim.
.
.
.
.
Evet yeni bölüm geldi.Umarım beğenirsiniz.Sonraki bölüm tahminlerinizi bekliyorum.

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin