Reyyan'dan
Misafirler gidince ortalık toplanıldı ve herkes odasına çekildi. Yorucu bir gündü.Yatağıma uzanıp Miran'dan mesaj gelip gelmediğine bakmak için telefonumu aldım.Hiçbir mesaj yoktu.Bu seferlik de ben atayım diye düşündüm.~Mesajlaşma ~
Ben:Uyudun mu aşkım?
Sevgilim💖:Uyumadım da sen aşkım mı yazdın?
Ben:Beğenmedin mi?
Sevgilim💖:Beğenmez olur muyum bebeğim. Hep de.
Ben: Derim demesine de kurdeleyi yuttun mu?
Sevgilim💖: Yuttum yuttum.Bebeğim ne zaman söyleyeceğiz bizimkilerle sizinkilere.Allah korusun Harun ile Yaren gibi yakalanmayalım.
Ben:Bilmiyorum ki.Yarın annemlere söylemeyi düşünüyorum.
Sevgilim💖: Taman canım.Sen nasıl istersen.
Ben: Ben uyuyum.Sabah şirkette görüşürüz. İyi geceler.
Sevgilim💖: Iyi geceler bebeğim.
Ben:😙😘😙~Mesajlaşma Son ~
Telefonumu kapatıp komodinin üzerine koydum.Pijamalarımı üzerime geçirip pikemin altına girdim ve uykuya daldım.
Sabah güneş ışığı yüzüme vurunca gözlerimi zor da olsa açtım. Saat daha erkendi ama bir daha uyursam başım ağrırdı. Sabahlığımı giyip lavaboda yüzümü yıkadım.Hemen ardından saçımı at kuyruğu yapıp odamdan çıktım.Mutfaktan Melike'nin sesi geliyordu.Onun dışında daha kalkan yoktu.Biraz salona gidip televizyon izlemek fena olmazdı. Saloma gittim ve kumandayı alıp televizyonu açtım.Kanallara göz gezdirdim ama izleyeceğim türden birşey bulamadım ve televizyonu kapattım.
Mutfağa doğru ilerlerken annem de odasından çıkıyordu.Beni görünce yanıma geldi.
Zehra:Günaydın yavrum.
Reyyan :Günaydın annem.Seninle birşey konuşalım mı?
Zehra:Konuşalım tabi kızım.Kötü birşey yok dimi?
Reyyan:Yok anne.Gel odamda konuşalım.
Annem dediğimi yapıp peşimden odama geldi.Ben yatağa o da makyaj masasının samdalyesine oturdu.Miran'ı anlatacaktım ama nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum.
Reyyan:Annem,biliyorsun artık büyüdüm.Ve hayatıma illaki birileri girecek.
Zehra:Biliyorum kızım.Hiç kıvranma herşeyden haberim var.Miran ile birliktesin dimi?
Annemin bilmesi beni şaşırttı.Nerden öğrenmişti acaba?
Reyyan:Nerden öğrendin?
Zehra:Benim gözümden ne kaçar kızım.Bir haftadır yüzünde güller açıyor.Hem Miran'ın eline kurdeleyi tutturduğunu fark etmedim mi sanki?Siz giderken biz dönüyorduk.
Reyyan:Anneee.Utandırma beni.
Zehra:Niye utanıyorsun güzem kızım.Çok güzel birşey bu.
Reyyan:Ba-babama söylemedin dimi?
Zehra:Yok.Senin söylemen daha doğru olur.
Oturduğum yerden kalkıp anneme sarıldım.Çok şanslıydım böyle bir annem olduğu için.
Reyyan:Teşekkür ederim annemm.
Zehra:Hadi sen de giyin hazırlan şirkete gitmeden babana söyle. Bilsin kızım.Birşey demez biliyorsun.
Kafamla annemi onaylayınca annem odadan çıktı. Miran'a mesaj atıp atmama konusunda kararsız kaldım ama yüz yüze söylemeye karar kıldım.
Dolabımın kapağını açıp ne giyeceğime karar verdim. Giyeceklerimi askıdan çıkarıp yatağa koydum ve duşa girdim.
Duştan çıkınca yatağımın üzerine koyduğum kıyafetlerimi giyip saçımı kuruttum.
Saçımı kuruturken kapım çaldı."Gel" dememin ardından babam içeri girdi.İçimden umarım annem söylememiştir diye geçirip saç kurutma makinesini kapatıp masanın üzerine koydum.
Hazar:Günaydın kızım.
Reyyan:Günaydın babamm.
Hazar:Benimle konuşacakmışsın annen söyledi.
Reyyan:Evet baba.Biliyorsun senden gizli bir şey yapmayı sevmiyorum.
Hazar:Bilmez olur muyum birtanem.Anlat bakalım.
Babama Miran ile aramda olanları anlattım.Beklediğim bir tepki yoktu ama bu kadar sakin kalmasını da beklemiyordum doğrusu.
Hazar:Hayırlısı olsun kızım.Sana söyleyebileceğim tek şey kendini hiçbir şey için üzme.
Reyyan:Benim anlayışlı babam.Peki dedeme söyleyecek miyiz?
Hazar:Sen dert etme dedeni.Ben konuşurum onunla.Zaten Aslanbeylerle dünür olsak diyip duruyodu.
Reyyan:Canım babam.Teşekkur ederim.
Babama sımsıkı sarıldım.O da bana aynı şekilde.
Hazar:Kızım ben çıkıyım.Kahvaltı hazırdır sen de geç kalma. Saçını da iyi kurut.Grip oluyosun sonra.
Reyyan:Tamam baba.
Babamın çıkmasının ardından saçımda kalan ıslak yerlerim kuruttum ve telefonumu da cebime koyup odadan çıktım.
Mutfağa indiğimde kahvaltı neredeyse hazırdı.Annem ocaktan aldığı yumurta tavasını masaya yerleştirirken beni gördü.
Zehra:Söyledin mi kızım.
Reyyan:Söyledim anne.
Zehra:Oh şükürler olsun. Üstümden yük kalktı sanki.Hadi çağır herkesi de soğumasın.
Annemin dediğini yapıp salona gittim.Amcam, babam dedem ve Azat oturmuş sohbet ediyorlardı.
Reyyan:Hadi kahvaltı hazır.
.
.
.
.
.
Evet bu bölüm Reyyan'ın annesi ve babası öğrendi.Umarım beğenirsiniz.