Yazardan
Miran sonunda kendine gelmişti.Doktor son kontrollerini de yapıp çıkınca Sultan ve Gönül doktorun yanına ilerlediler.Doktor onların soru sormasını beklemeden açıklama yapmaya başladı.
Doktor:Miran bey gayet iyi.Sağlam bir bünyesi varmış.Son kontrolleri de yaptım bir sorun yok.Bu gece her ihtimale karşı burda kalsın yarın sabah çıkış işlemleri yapabilirsiniz.
Gönül:Görebilir miyiz peki?
Doktor:Elbette.Teker teker yada maksimum 2 kişi olarak girin. Geçmiş olsun tekrardan.
Sultan:Sağolun.
Hazar:Allah razı olsun sizlerden doktor.
Doktor kafa sallayıp koridorda ilerlerken Gönül ve Sultan içeri girdi.Miran gözlerini onlara dikmiş bakarken Sultan hemen ağlamaya başladı.
Miran:Yenge tamam ağlama iyiyim.
Sultan:Ah be oğlum.
Birlikte bir süre konuştuktan sonra dışarı çıktılar.Bu kez Azize içeri girdi.Onunla da konuştuktan sonra Miran,Reyyan'ın gelmesini beklerken Harun ve Yaren girdi. Miran daha fazla dayanamadı.
Miran:Harun bak bir kez sorcam sende tek seferde cevap vereceksin. Reyyan nerde?
Harun ve Yaren birbirlerine baktığında Miran birşey olduğunu anladı.
Yaren:Şeyyy..
Miran:Neyy?Delirtecek misiniz siz beni!Reyyan nerde?Birşey mi oldu?
Harun:Yok yani...
Miran:Bak Harun yaralıyım falan demeyecem kalkıp geçirecem suratının ortasına yumruğu.Noldu Reyyan'ıma?Ha?
Yaren:Of tamam ben söyleyeyim.Reyyan seni o halde gördüğünden beri ruh gibiydi.Sayıklamaya falan başladı hatta seni...
Miran:Taksit taksit anlatma Yaren.Kötü birşey oldu da benden mi saklıyorsunuz.
Miran olduğu yerden doğrulmak isteyince Harun onu durdurdu.
Harun:Abicim Reyyan biraz fenalaştı işte serum taktılar uyuyomuş.
Miran:İ-iyi mi?
Yaren:İyı iyi.Uyanır uyanmaz gelir yanına.Hatta uyandırayım ben onu.
Yaren tam kapıya yönelirken Miran onu durdurdu.
Miran:Yok.Bırak uyusun.
Yaren itiraz etmeden sandalyeye oturdu.Harun saçma sapan konuşup Miran'ın kafasını dağıtmaya çalışıyordu ama Miran'ın aklı sevdiği kadındaydı.
Dakikalar geçiyordu. Miran'ı Reyyan ve Azat haricindeki herkes ziyaret etmişti.Azat Reyyan'ın başında bekliyordu ama Reyyan derin çok derin bir uykudaydı.Rüyasında Miran'ı görüyordu.Rüyada Miran ona doğru gelirken bir anda kayboldu.Reyyan da "Miran!"diye sıçrayarak uyandı.Azat oturduğu yerden kalkıp Reyyan'ın yatağının yanına çömeldi.
Azat:Tamam güzelim sakin ol.
Reyyan nefes nefeseydi.Alnından boncuk boncuk terler,gözünden ise yaşlar akıyordu.
Azat:Tamam geçti Reyyan.Derin derin nefes al.Hadi güzelim kendine gel.
Reyyan nefes alışverişini düzeltti ve ayılmak için yüzünü ovuşturdu.
Reyyan:Mi-miran uyan-uyandı mı?
Azat:Uyanmış.Serumu çıkarsın hemşire seni hemen yanına götüreyim.
Reyyan mutluluk gözyaşları dökerken Allah'a şükrediyordu.Azat'ın çağırdığı hemşire Reyyan'ın kolundaki serumu çıkardı ve yataktan kalkmasına yardım etti. Reyyan'ın başı tekrardan dönünce gözlerini sımsıkı kapattı.Hemşire durumu anlayınca Reyyan'ı Azat'ın koluna bıraktı.
Hemşire:Ben size bir tekerlekli sandalye getireyim hemen.
Hemşire gözden kaybolunca Azat Reyyan'ı koltuğa oturttu.Birkaç dakikanın ardından hemşire tekerlekli sandalye ile odaya geri döndü.Reyyan Azat'ın yardımı ile sandalyeye oturdu.
Azat:Hemşire hanım serum da takıldı ama baş dönmesi neden geçmedi?
Hemşire:Reyyan hanım kendisini biraz fazla yıpratmış ayrıca yemek de yememiş.Sıvı takviyesi yaptık ama hafif birşeyler yemesi gerek.
Azat:Duydun mu Reyyan?
Reyyan:Tamam Azat.Miran'ı göreyim yerim.
Azat Reyyan'ın oturduğu sandalyeyi Miran'ın odasını bulunduğu koridora sürdü.Koridorun başına geldiklerinde onu gören Zehra ve Handan hemen yanına koştu.
Zehra:Kızım ne bu halin?Noldu sana yavrum?Gönül eve götürdü Azat dedi.
Handan herşeyi bildiğinden sakindi.
Handan:Tamam Zehra bak iyi.
Azat:Yenge tamam sakin.Reyyan biraz kötü olmuş serum taktılar. Sen üzülme diye öyle dedirttim ben.İyi şimdi.Başı dönüyor sadece. Miran'ı görsün sonra yemek yiyecek.Hemşire öyle dedi.
Zehra:Ah be güzel yavrum benim.Mahvettin kendini.
Reyyan elini annesinin yanağına koydu.
Reyyan:Bak iyiyim annem.Hadi sende git eve artık.
Zehra:Olur mu öyle şey. Birlikte gideriz.
Reyyan:Ben bırakmam Miran'ı.
Zehra:Bende seni bırakmam kızım.
Azat:Yenge siz gidin ben dururum Reyyanla.
Zehra:Olur mu öy-
Azat:Olur yengem olur.Hadi.
Zehra kızını öpüp mecburiyetten Handan'ı da yanına alıp Hazar'ın yanına bahçeye çıktı. Azat sandalyeyi diğerlerinin yanına sürdü.
Sultan:Kızım iyisin dimi?
Reyyan:İyiyim Sultan abla.
Azize:Çok şükür yavrum.Sen de Miran da iyisiniz.
Azat sandalyeyi Miran'ın yattığı odanın kapısınıa çevirdi.Sandalyeyı bırakıp kapıyı çalıp açtı. Sandalyenin arkasına geri dönüp sandalyeyi içeri soktu ve koridora geri döndü. Miran Reyyan'ı o halde görünce kendini fazlasıyla kötü hisseti. Reyyan ise ağlamaya başladı.Harun ve Yaren de odadan çıktılar. Hastane kokan o odanın içinde Reyyan ve Miran yalnızlardı.Reyyan tekerlekli sandalyeyi Miran'a iyice yaklaştırdı.Tam yanına geldiğinde elini Miran'ın yanağından akan gözyaşına getirdi.
Reyyan:Çok korktum.
Miran:Tamam korkma bak iyiyim meleğim.Çok iyiyim.
Reyyan:B-ben sana birşey ol-acak-.
Miran:Şşt!Hadi ağlama bak ben kötü oluyorum o zaman.
Reyyan apar topar elleri ile gözyaşlarını sildi.
Reyyan:Tamam ağlamam sen iyi ol yeter.
Miran:Senin bu halin ne peki?Sen bu haldeyken ben nasıl iyi olayım?
Reyyan:Miran girme hiç o konuya.
Miran:Niye Reyyan.Neden girmeyeyim gözünü seveyim. Bilmiyormusun benim seni bırakmayacağımı.Ben seni bırakmazken sen kendini bırakmışsın!
Reyyan:Ben-ben seni o halde gör-görünce aklımı yitiriyordum. N-ne yapmamı bekliyordun ha?Bana aylarca ko-komada kalabilir dediler ya!Düşün aylarca komada kalabilirdin ve sen bana kendimi bırakmamamı söylüyorsun.Ben sensiz yapamam.Anladın mı?
Miran:Ta-tamam birtanem. Sakin ol.
Reyyan:Off!
Reyyan'ın gözyaşları firar ederken Miran ne yapacağını bilemedi.
Miran;Tamam aşkım bak iyiyim. Yarın da eve dönebileceğim.Şimdi git yemeğini ye güzelce sonra eve git dinlen sabah bizim konağa gelirsin.
Reyyan:Ol-maz.Bırakmam seni.
Miran:Reyyan beni seviyorsan git dinlen.Hadi meleğim üzme beni.
Reyyan zor da olsa ikna oldu ve tekerlekli sandalyeden kalktı.Miran'ı önce yanağından sonra dudağından öpmesinin ardından onla vedalaşıp odadan çıktı. Azat kapının yanında onu bekliyordu zaten.Reyyan'ın çıktığını görünce hemen koluna girdi.
Azat:Niye tekerlekli sandalyeden kalktın?
Reyyan:Tamam iyiyim.Hadi sen de gör Miran'ı da gidelim.
Azat:Eve mi?
Reyyan:Evet.
Azat şaşırsa da bozuntuya vermedi ve Miran'ın yanına girdi.Geçmiş olsun dileklerini ilettikten sonra odadan çıktı ve Reyyan'ın yanına gitti.Reyyan da ayaklandı ve Azat'ın koluna girdi. Birlikte hastaneden çıkarken Reyyan Azat'a döndü.
Reyyan:Sultan abla,Azize Hanım nereye gitti?
Azat:Azize Hanım eve döndü.Gönül ve Sultan da yemekhanedeler.
Azat Reyyan'ı arabaya oturttu ve kendi de koltuğuna yerleşti ve arabayı konağa sürdü. Reyyan'ın aklına Miran'ı vuran kişi,Ali geldi.
Reyyan:Ali yakalandı mı?
Azattan cevap gelmeyince Reyyan sinirlendi.
Reyyan:Azat Ali yakalandı mı.!SSelamlarr. Oldukça içime sinen bir bölüm oldu.Umarım siz de beğenirsiniz.Sizce ali yakalanacak mı.Yorumları bekliyorum💟💟