Reyyan'dan
Sorduğum soruya Yaren sinirle cevap verdi.
Yaren:Ne yemeği ya.Akşama söz var.
Reyyan:Tamam be ne halin varsa gör.Sizi eve bırakayım şirkete uğramam lazım.
Kimseden ses çıkmayınca arabayı konağa sürdüm. Kapının önüne geldiğimizde arabadan inip konağa girdiler.Ben de arabayı şirkete sürdüm.
Arabayı şirket otoparkına park edip indim.Kapıyı kilitleyip şirkete girdim.Lobi de oturan bir oğlan vardı.Kim olduğunu bilmiyordum.Çok umursamadan Miran'ın odasına girdim.
Miran:Hoşgeldin meleğim.
Reyyan:Hoşbuldum.
Miran yaklaşıp ellerini belimde birleştirdi. Ben de ona sarıldım. Kokumu derin derin içine çekti ve benden ayrıldı.
Miran:Hayrola gelmezsin diye düşündüm.
Reyyan:Gelmeyecektim zaten hem seni özledim hem de Azat'la konuşmam lazım.
Miran:Otur birşeyler içelim.
Reyyan:Yok yok.Geç kalırsam Yaren kızar.Ben Azat'la konuşup kaçayım.
Miran:Tamam aşkım. Görüşürüz.
Ona yaklaşıp yanağına ufak bir buse kondurdum.
Reyyan :Görüşürüz canım.
Arkamı dönüp kapıyı açtığımda az önce lobide gördüğüm oğlanı gördüm.Bizim yaşlarımızda kumral orta boylu biriydi.Daha önce buralarda görmemiştim. Yanından geçip Azat'ın odasına gittim.Kapıyı çalmadan içeri girdiğimde Azat koltuğunda telefonu ile ilgileniyordu.
Miran'dan
Reyyan'ın çıkmasının ardından kapı tıklatıldı.Gel dedikten sonra içeri İstanbul'da yaşayan teyzemin oğlu Harun girdi.Teyzem yıllar önce vefat etmişti.Harun'da İstanbul'da üniversitesini okuyordu.
Miran:Vayyy Harun Bey siz buraları bilir miydiniz?
Harun:Miran uzatma sana işim düştü kardeşim.
Miran:Hayırdır?
Harun:Oğlum benim üniversiteden sevgilim vardı.Sizin buralıymış.Sabah kapılarının önünde buluştuk. Dedesi de bastı bizi.Şimdi diyormuş ki akşama gelsin istesinler. Benim de aklıma siz geldiniz.Bak benim başka kimsem yok.Babaanen ister dimi?
Miran:İster istemesine de kimmiş bu kız?
Harun:Yaren Şadoğlu.
Miran:Hadi lan.
Harun:Noldu ya.Kan davanız falan yok dimi?Korkutma beni Miran.
Miran:Onlar bizim ortaklarımız. Az önce Yaren'in kuzeni Reyyan çıktı odadan.Söylemesi ayıp o da benim sevgilim.
Harun:Bacanak mı olduk lan.Neyse geç onu bunu. Kıza geliriz dedim.Ister dimi Azize teyze.
Miran:Ister tabii oğlum.Hadi git hazırlan sen.Bu arada Aslanbeylerle gelicem falan deme süpriz olsun Reyyan'ıma.
Harun kafasını sallayıp odadan çıktı.
.
.
.
.
Ee nasıl bir bölümdü? Beğendiniz mi?