46

477 25 10
                                    

Yazardan
Reyyan tamamen iyileşmişti.Ateşi düşmüş boğazının ağrısı dinmişti.Miran'ın kokusu ile gözlerini açtığında o gün hayatının en güzel kararlarından birini vereceğini bilmiyordu.Miran'ın yardımı ile kahvaltı masasına indiler.Yaren ve Gönül döktürmüşlerdi.
Reyyan:Kızlar kusuruma bakmayın hiç yardımcı olamadım size.
Yaren:Saçmalama Reyyan.Hem Midyat'a dönünce bir mantı yaparsın olur biter.
Azat:Hem de ne mantı.Valla ne yengem ne annem ne de Melike o kadar güzel mantı yapabiliyor.
Miran Reyyan'ın kulağına eğildi.
Miran:Evlenince bana da yaparsın dimi?
Reyyan:Yaparım tabii.
Sohbet ede ede kahvaltılarını bitirdiler.Sofrayı toplama işi erkeklere kaldı.Kızlar da dışarı çıkılacağı için hazırlanmaya koyuldular.
Miran yüzüğü aldığından emin olmak için cebine baktı.Yüzük cebindeydi.Kızlar hazırlanıp indiler ve evden çıktılar.Birlikte Galata'ya geldiler.Reyyan Miran'ın elini sımsıkı tuttu ve birlikte Galata'nın merdivenlerini adımladılar.Diğerleri çıkmak istememişti.En üste çıktıklarında Reyyan derin bir iç çekti.
Miran:Galataya birlikte çıktık.
Reyyan:Farkındayım.
Miran:Mutlu musun?
Reyyan:Çok.
Miran aldığı cevap üzerine cebinden yüzüğü çıkardı ve diz çöktü.
Miran:Peki benimle evlenir misin?
Reyyan'ın şaşkınlıkta dili lâl oldu.Aradan geçen birkaç saniye onu kendine getirdi.
Reyyan:Eveeet!
Miran ayağa kalkıp Reyyan'ın dudağına ufak bir öpücük bıraktı.Hemen ardından sevdiği kadına sımsıkı sarıldı.Saçlarının kokusunu içine çekti ve ellerini ondan ayırdı.Sol elinde tuttuğu yüzük kutusundan yüzüğü çıkardı ve Reyyan'ın zarif parmağına yerleştirdi. Birlikte Galata'dan indiler.Reyyan olayın şokunu hâla atlatamamıştı.Sürekli parmağındaki tektaşa bakıp sırıtıyordu.El ele arabalarına ilerlediler.Diğerleri Üsküdar'a gideceklerini söylemişlerdi.Reyyan Yaren'i arayıp oraya geleceklerini söyledi. Reyyan ve Miran diğerleri ile buluşup uzun uzun gezdiler. Kızlar alışverişlerini de yaptılar.Hava kararmak üzere olunca birlikte içkili bir mekana geçtiler.Reyyan içkili olduğundan gelmek istememişti ama herkesi kırmamak için kabul etti.Yemeklerini yemelerinin ardından Reyyan hariç herkes içkilerini içmeye başladı.Yaren uzun uğraşlar sonucu Reyyan'ı da içmeye ikna etti. Bir bardak iki bardak derken Reyyan ipin ucunu kaçırdı ve tam anlamıyla sarhoş oldu.
Reyyan:Ben evleniyorum lan!
Miran:Hayatım kalkalım hadi.
Reyyan:Nereye yaa!
Önündeki içkiyi de kafasına dikti.
Reyyan:Bidaha koy Miro.
Miran:Miro ne Reyyan.
Reyyan:Miroş mu diyim ne diyim yani?
Miran:Bak güzelim iyi değilsin.Hadi gidelim evimize.
Reyyan:Of sen susmak nedir bilmezmisin be.Azat siz niye veriyonuz beni buna. Dedeme söyle vermesin.Kafamı şişirdi.
Reyyan'ın söylediğinden sonra herkes kahkahaya boğuldu. Diğerleri daha önce içtiğinden ve abartmadığından sarhoş değildi.Ama Reyyan şuan karşısındakini 3 kişi olarak görüyordu. Miran Reyyan'ı ikna edemeyeceğini anlayınca masanın üzerinden çantasını aldı ve Reyyan'ı kolundan tutarak kaldırdı.
Reyyan:Aa bu kaçırıyor beni.Azatt bişey yap.
Miran:Azat siz gelirsiniz kardeşim.
Azat kafasını salladı.Miran Reyyan'ı belinden kavrayıp zor da olsa arabaya bindirdi.Miran da kendi koltuğuna yerleşti ve arabayı evlerine sürdü.Kapının önünde durdular.Miran önce kendi indi arabadan,ardından Reyyan'ı indirip eve soktu.Reyyan'ı tam yatağına bırakacakken Reyyan sarhoşluğun etkisi ile Miran'ı dudağından öpmeye başladı.Bu kez her zamanki gibi masum bir öpücük değildi.Aksine tutkulu,şehvetli ve ateşli bir öpüşme yaşanıyordu aralarında.Miran'ın karşılık vermesinin ardından Reyyan Miran'ın yakasından tutup yatağa attı.Üzerine çıkıp öpmeye devam etti.Miran'ın bir yanı onu isterken bir yanı durması gerektiğini söylüyordu. O mantıklı olanı yapmaya karar verdi ve zorda olsa dudakları ayırdı.İkisi de nefesini düzene soktuktan sonra Reyyan sızıp kaldı.Miran da onu uzun uzun izledi ve onu izlerken uykuya daldı.
Sabah olduğunda Reyyan'ın başı çok ağrıyordu.Miran'ın yanında yattığını görünce aklına dün gece geldi.Acaba yanlış bir şey yapmış mıydı? Kısa süren düşünmenin ardındanMiran'a güvenmesi gerektiğini hatırladı ve rahat bir nefes aldı.Üzeri son derece iğrenç kokuyordu.İçkiden nefret eden Reyyan dün gece neden bu kadar çok içmişti ki.
Yatakta doğrulurken kolunda bir el hisseti.Dönüp Miran'a baktığında gözlerini yarım açmış ona bakıyordu.
Miran:Günaydın aşkım.
Reyyan:Günaydın.
Miran:Başın ağrıyor dimi?
Reyyan:Hem de nasıl.Üstüm de iğrenç kokuyor.
Miran:Yaklaşık 2 saate yola çıkıcaz.Hazırlan istersen.
Reyyan:Tamam bitanem.
Miran'ı önce yanağından sonra dudağından öptükten sonra odadan kibarca kovdu.
Reyyan ilk olarak üzerini değiştirdi. Hemen ardından valizini de toparlayıp aşağı indi.Miran oturmuş televizyon izliyordu.Diğerleri ortalıkta yoktu.
Reyyan:Diğerleri nerde aşkım?
Miran:Dün geç gelmişler herhalde.Uyuyorlar hâla.
Reyyan mutfağa ilerlerken Miran'ın da arkasından geldiğini bilmiyordu.
Reyyandan
Krep yapmaya karar verdikten sonra dolapta kalan son yumurtaları aldım ve çırpma kabına kırdım.Şekeri almak için arkamı döndüğümde beni izleyen Miran ile karşılaştım. Tebessüm ederek yanıma yaklaştı ve arkadan bana sarıldı.Saçlarımın kokusunu da içine çektikten sonra boynuma ufak öpücükler bıraktı.İçimde bir kıpraşma yaşanıyordu ama durmamız gerekiyordu.Tam Miran'a durmasını söyleyecekken telefonum çaldı.Miran benden ayrıldı bende cebimden telefonu çıkardım.Yengem arıyordu.Miran'a sus işareti yapıp telefonu açtım.
Reyyan:Alo?
Handan:Kızım Yaren'i aradım açmadı,Azat'ı aradım açmadı.Nerde bu iki salak.
Reyyan:Uyanmadılar daha yenge.Ben de kahvaltı hazırlıyorum.
Handan:Tamam birtanem. Uyanınca arasın Yaren beni.Herkesin selamı var.
Reyyan:Sende selam söyle.
Tam telefonu kapatacakken Gönül neredeyse bağırarak merdivenlerden indi.
Gönül:Günaydııınnn!
Elim ayağıma dolaşınca hemen telefonu kapattım.
Reyyan:İnşallah duymamıştırr.
Miran:Bence net duydu.
Gönül:Kim neyi duydu ya?
Reyyan:Yengem seni!
Gönül :Hiih!Sen Handan Abla ile mi konuşuyordun.
Reyyan:Maalesef!
Konuşmayı bölen gene telefonum oldu.Bu kez gene Yengem arıyordu.Aramayı yanıtlayıp telefonu kulağıma götürdüm.
Reyyan:Noldu yenge.
Handan:Kızım ne zaman yola çıkacaksınız diye sormayı unuttum.
Reyyan:Miran 2 saate çıkarız dedi.
Söylediğimi algılayınca ağzım açık kaldı.
Handan:Ne Miran'ı kuzum.Kafan gitti iyice.Azat diyecektin herhalde.
Reyyan:Evet yenge evet.Kafam karıştı.
Handan:Tamam hadi görüşürüz. Yola çıkınca arayın.
Telefonu kapatıp derin bir nefes verdim.
Reyyan:Gönül'ü duymamış ama az kalsın-
Yaren:Gunaydın
Reyyan:Annen aradı.Uyuyo dedim.Ara geri.
Yaren kafasını sallayıp telefonunu almaya odasına geri çıktı.Bende krepleri yapıp Gönül'ün hazırladığı sofranın ortasına yerleştirdim.Harun ve Azat da inince birlikte kahvaltımızı yaptık.Ortalığı da toplayıp valizleri arabalara yerleştirdij.Son kontrolleri de yaptıktan sonra evin kapısını kilitleyip yola çıktık. Midyat'a yaklaştığımızda hava kararıyordu.

 Midyat'a yaklaştığımızda hava kararıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SELAMLAR. Evlilik teklifi geldi.Sizce nasıldı. Bence sade ve şıktı.Galata Kulesinin onlar için önemini önceki bölümlerden biliyorduk zaten.Yorumlarinızi bekliyorum☺☺

Reyyan'ın Miran'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin