Yazardan
Miran'ın vurulmasının üzerinden 2 hafta geçmiş,Miran iyileşmişti.Reyyan sabah kalkıp her sabah yaptıklarını yapıp aşağı indi.Avluya indiğinde kahvaltı masası hazırdı.Nigar anne çaydanlığı masaya koyuyordu.Reyyan merdivenleri inip Nigar annenin arkasından ona sarıldı ve yanağından öptü.
Nigar:Günaydın güzel kızım.
Reyyan:Günaydın Nigar annemm.
Reyyan mutfaktan gelen seslerden anladığı üzere annesi ve yengesi içerideydi.Mutfağa ilerleyip içeri girdi.
Reyyan:Günaydın sultanlarımm.
Zehra:Günaydın yavrum.
Handan:Günaydın kuzum.Hadi hazır kahvaltı çağır herkesi.
Reyyan yengesinin sözünü dinleyip herkesi masaya çağırdı. Her zamanki gibi sohbet ederek kahvaltılarını yaptılar.Sohbetlerini bozan çalan kapı oldu.Melike koşarak kapıyı açtı. İçeriye Sultan,Gönül ve Azize girdi.Misafirleri görenler ayağa kalktı.Hoşgeldin faslını bitirdikten sonra erkekler izin alarak masadan kalktı.
Azize:Çat kapı geldik kusura bakmayın.
Zehra:Ne kusuru Azize Hanım. Yabancı mıyız?
Sultan:Biliyorsun Zehra Miran iyileşti.Artık hazırlıklara başlayalım bence.Kış gelmeden düğünümüzü yapalım.
Zehra:Haklısın Sultan.
Handan:O zaman çeyiz alışverişi ile başlayalım.
Azize:Evet çeyizi halledince düğün işlerini çocuklar ayarlasın.Reyyan nasıl isterse öyle olucak.
Reyyan başını eğip gülümsedi.
Zehra:Biz Handan ile hemen hazırlanalım.Reyyan sende kahve yap yavrum.
Reyyan mutfağa gidip kahveleri yaptı.Yaptığı kahveleri tepsiye yerleştirip avluya götürdü.Herkese dağıttıktan sonra yerine oturdu.
Sultan:Reyyan,kızım düğün mekanı düşündün mü?
Reyyan:Hayır Sultan abla.Miran ile konuşup kararlaştırırız.
Sultan:Peki kızım.
Kahveler bitince Handan ve Zehra da hazır bir şekilde avluya indi.
Azize:Kalkalım o zaman.
Reyyan:Siz yavaş yavaş geçin ben arabamın anahtarını alıp geliyorum hemen.
Reyyan odasına ilerlerken cebinden telefonu çıkarıp Miran'ı aradı.Miran hemen açtı.
Miran:Efendim sevgilim.
Reyyan:Çeyiz bakmaya gidecekmişiz.Sen gelmeyecek misin?
Miran:Yengem özel işlerimizi halledince çağıracak beni.
Reyyan:Özel iş?Haaa.Tamam.
Miran:Seviyorum seni.
Reyyan:Bendee.
Telefonu kapatıp arabanın anahtarını aldı ve aşağı döndü.Azize Gönül ve Sultan Fırat'ın arabasına binmişlerdi.Reyyan'ın kapıları açmasının ardından Zehra ve Handan arka Yaren ise ön koltuğa bindi.
Çarşıya vardıklarında Reyyan arabayı park etti.Herkes inince kapıları kilitledi ve anahtarı cebine koydu.Azize Sultan ve Gönül de arabadan inice Fırat gitti.
Önce bir iç giyim mağazasına girdiler.Reyyan utana sıkıla birkaç parça aldı ve oradan bir an önce çıktı.
Azize:Odanızı Miran ile kendiniz seçersiniz dimi Reyyan.
Reyyan:Siz nasıl isterseniz Azize Hanım.
Mobilya mağazasını es geçerek giyim mağazasına girdiler.Alınacakları aldıktan sonra Sultan Miran'ı aradı.
Kuyumcunun önüne geldiklerinde Miran da arabadan iniyordu.
Birlikte kuyumcuya girdiler.Reyyan çok pahalı şeyler almamaya çalıştıkça yengesi ve Yaren onu dürtüp gözleri ile diğerlerini işaret ediyordu.Reyyan'ın beğendikleri paketlenirken Miran elinde altın bir halhal ile yanına gitti.
Miran:Bu nasıl?
Reyyan:Çok güzeel.
Miran:Otur takayım.
Reyyan sessiz olmaya dikkat ederek Miran'a yanıt verdi.
Reyyan:Herkes burda olmaz.
Miran:Niye olmazmış.Nişanlımsın hadi uzatma.
Reyyan yanındaki pufa oturdu.Herkes onlara bakıyordu.Miran da yere çömelıp halhalı Reyyan'ın incecik ayak bileğine taktı.Düğüne az kaldı.İyı okumalar ☺☺