*9.bölümü değiştirdim. Ona bakın bir ara. Mirza için de karakter önerisi lazım. Bu ara da bulduğum Cenk'i kaybettim. Bulamazsam değiştireceğim onu. Media da İshak. İyi okumalar :)
Üzgün olmak gerçekten berbat bir şeydi. Özellikle üzgün olman gereken şey yerine, başka bir şeye takılı kalırsan. İshak'la sevişmiş olmaktan çok, sabah yalnız uyandığım koltuk beni üzüyordu. Bu da kendime tekrar tekrar kızmama neden oluyordu.
Cenk, elinde iki bardakla odaya girince yerimde dikleştim. Az önce ağzının kuruduğunu söyleyip, aşağı inmişti. Onu misafir olarak görmüyordum. O da kendi eviymiş gibi davranıyordu.
"Babanla karşılaştım." dediğinde tek kaşımı kaldırdım.
"Bir şey dedi mi?"
Babam bir ara onun bu eve gitmesini yasaklamıştı. O zaman onun babasıyla, benim babam aynı iş için teklif hazırlamıştı. Cenk'e de kabaca iş sonuçlana kadar buraya gelmemisini söylemişti.
"Biraz laf soktu ama acıtmıyor artık." diye dalga geçti.
Cenk, efsane hazır cevaptı. Benim yanımda ki karakterine karşı dışarda ki sert karakteri yüzünden kimse ona bulaşmak istemiyordu. Bir de insanları yerin dibine sokması vardı. Bizimkiler onu bundan dolayı da sevmiyordu.
"Delirtmedin inşallah babamı?"
"Bir gün bana sıkacak ama o gün bugün değil."
Elindeki bardağı bana uzattığında aldım. O da yanıma oturdu. Bir kaç yudum aldım. Dilimden geçen tadı anlayamıyordum bile.
"Nerden esti buraya gelmek?"
Cenk tüm vücudunu bana döndürüp sormuştu. Ona kısa bir bakış attım. Normalde her derdimi onunla paylaşırdım. Beni her zaman kendinden çok düşünmüştü. Ama şu an ki halimden utanç duyuyordum. Utanması gereken ben olmamama rağmen, engel olamıyordum işte.
"Bizimkileri özledim."
"Bunu abilerine söyle."
Hafifçe güldüm. İç çekerken elini boynuma attı. Anlık bir titreme geldi.
"Seninki sana pek yumuşak davranmamış."
Elini iterken, rahatsızca tişörtümü çekiştirdim. Ne yumuşağı, bana insan gibi bile davranmamıştı.
"Annen, anneme bir erkek arkadaş edindiğini söyledi."
Gözlerimi ona çevirdiğimde, içeceğinden bir kaç yudum aldı. Bilmesine rağmen, aşağıda bilmezlikten gelmişti.
"Niye bildiğini söylemedin?"
"Canım istemedi."
Oflayıp "Salak." dedim.
Alayla güldü. Ardından biten içeceğini sehpaya koydu. Sonra tekrar bana baktı.
"Benden sonra biri olmaz diye düşünüyordum."
"Neden kardeşim vazgeçilmez misin?"
Kaşları çatılırken "Değil miyim?" dedi.
Kafamı iki yana salladım. Onunla sevgili olduğumuzda, kısa sürede hata yaptığımızı fark etmiştik. Çünkü çok yakın arkadaşlardık. Vücutlarımızı çocukluğumuzdan beri defalarca görmüştük. Aramızda cinsel bir çekim yoktu. Yani ben öyle düşünüyordum. Cenk'e bunu söylediğimde kabul etmediği için 1 seneye yakın takılmıştık. 1 sene içinde birlikte içip, sıçan arkadaşlardan, birlikte içip, sıçan sevgililiğe geçmiştik. Yani cidden değişen tek şey adımız olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Meselesi (bxb)
HumorTAMAMLANDI Egemen şuursuzca yaşayan biriydi. İshak ise sadece yaşamaya çalışıyordu.