9

30.6K 2K 3.3K
                                    

*İyi okumalar 🖤

Kafam gidikti ve az önce gergedan vücutlu bir uzaylı gördüğüme yemin bile edebilirdim. Mesut'un göğsünde yatan Turunç kahkaha atarak kalktı. Ardından masadaki tozdan çekti.

"Yeterli bu kadar."

Mesut onu durdurunca homurdanıp tekrar göğsüne yattı. Ben biraz daha gergedan uzaylısı görmek istiyordum. Bu yüzden etrafıma bakmak için ayağa kalktım.

"Deprem oluyor anasını satayım!"

Turunç bana bakıp kahkaha atarken yüzümü buruşturdum. Yer birden altımdan titremiş gibi gelmişti. Ardından titreyenin vücudum olduğunu fark ettim.

"Ya da kalbimde deprem oluyordur. Of İshak'ım beni düşürdüğün hale bak bu yaşımda uyuşturucuya başladım!"

Babam bunu duysa, ebemi sikerdi. Gerçi o da uyuşturucu kaçakçılığı yapıyordu. Vazgeçtim, sikmezdi. Ayağa kalkıp gergedanı geriye bıraktım. Cama doğru yürürken yer altımdan kayıyor gibiydi.

"Dışarda uçan deve kuşları var. Lan deve kuşları uçamaz sanıyordum ben!"

Gözlerimi kırpıştırdım. Bu hap mükemmeldi. Her yeri çizgi filmin içindeymiş gibi görüyordum. Mesut'un üniveristede iyi mallara sahip olduğunu duymuştum ama bu kadarını beklemiyordum. Cami açtığımda belimden geriye çekildim.

"Egemen kafan gitti senin"

"Senin gitmedi mi?"

Turunç hafifçe gülerken "Alışığım ben, gitmez bu kadarla." dedi.

Ben ise onun büyümüş kulaklarına bakıyordum.

"Boyun mu uzadı senin?"

Kahkaha atarken beni koltuğa çekti. Ardından bir sigara uzattı.

"Bir kaç tane iç, etkisi gitsin mahvoldun."

Mesut onun boynunu öperken kafasını yana eğdi. Kendimi Bihter gibi hissettim. Gözümün önünde birbirlerini seviyorlardı. Sigaradan bir kaç duman çekerken titremem azaldı. İki daldan sonra, çizgi film daha flu olmuştu. Aklıma İshak'ın dedikleri gelirken telefonu çıkardım. Bensiz rahat etmesini falan istemiyordum onun. Mesaj yerine girdiğimde tüm kelimeler birbirine dolandı. Bende arama kısmına bastım.

"Kimi arıyorsun?"

"Kalbimi çalan densizi."

Turunç tekrar kahkaha attığında, Mesut yine gülümseyip onun boynunu emmeye başladı. Ya bende istiyordum.

"Açsana İshak'ım!"

Telefon kapanınca dudaklarımı büzüp tekrar aradım. Yine kapanınca tekrar aradım. 8.arayışımdan sonra telefon açılmıştı.

"Aşkım niye beni bekletiyorsun?"

"Saat sabahın 3'ü amına konuğumun delisi ne istiyorsun!"

O kadar olmuş muydu ya? Ben en son saat 1'de bırakmıştım içmeyi. İlerde sevişen iki gergedan uzaylısına bakıp, yüzümü buruşturdum.

"Onlar bile sevişiyor."

"Ne?"

"İshak'ım ya ben kötü yola düştüm."

Yanımdaki bedenden yine kahkaha geldi. Ardından bana doğru eğilip, ekimdeki telefonu çekip bağırdı.

"İshak niye üzüyorsun bu çocuğu! Egemen'in kalbi çok hassas bilmiyor musun!"

Telefonu ondan çekip kulağıma götürdüm.

"Nerdesin sen?"

Gözlerimi kırpıştırıp "Evdeyim." dedim.

Bir Aşk Meselesi (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin