25

29.4K 1.8K 1.4K
                                    

*İyi okumalar 🖤

İshak'la eve girdiğimizde heyecandan yerimde duramıyordum. Cidden bitmeyecek bir heyecanım var gibiydi ve onun benim aksime ağır ağır ilerleyişi hoşuma gitmiyordu. Bu yüzden kolumu boynuna atıp boynunu eğmeye çalıştım. İshak beni tutup ters çevirirken inledim.

"Abicim napiyorsun ya"

"Ulan ne abisi"

Sırıtıp, kolundan kurtuldum. Bana yine sertçe bakıyordu. Bu sert bakışları aşmamız gerekiyordu. İnsan aşık olduğu kişiye bakarken yumuşardı; ki İshak kesinlikle o yola girecekti.

"Ne diyeyim istiyorsun aşkısı?"

Yüzünde oluşan tiksintiye kahkaha attım. Sanki önünde kusmuşum gibi bir ifadeyle bakıyordu bana. Ben de aşkısı demezdim zaten. Biz merdivenlerde dururken evin kapısı açıldı. Ozan ve Turunç içeri girince "Siz niye geldiniz?" dedim.

"Misafire denir mi lan bu?"

Turunç'a orta parmak çıkardım. İkisi de yanımıza gelince kaşlarımı kaldırdım.

"İnşallah birlikte vakit geçirmek için gelmemişsinizdir biz yalnız kalmak istiyoruz çünkü."

İshak'la kendimi işaret ettim.

Ozan "Yarın dönelim o zaman biz Kars'a" dedi.

Sesinde bana bozulmuş bir ton vardı. Buraya geldiklerinden beri onlarla ailem ilgileniyordu. Bu yüzden bozulmaları normaldi. Ben şerefsiz bir arkadaştım. Ozan'a sırnaşıp "Küstün mü bana?" dedim.

Kafama vurdu piç.

"Ne küseceğim mal. Senin modun düşük diye geldik buraya. Modun yükseldi."

Gözleri İshak'a kayıp baş selamı verdi. Aralarında ki selamlaşmayı es geçtim.

"Dönelim diyoruz. Sevgilim aradı, hocalar imzayı tek tek attırmaya başlamış. Aynı anda 4 imza atamıyorum çakacak diyor."

İmza işi benim aklımda bile değildi. Vize sonrası ilk hafta imza alan hoca yoktu ama biz 2.ye giriyorduk. İshak'a göz ucuyla baktım. Onun bölümü daha da sıkıntılıydı.

"Dönelim o zaman birlikte. Zaten burda işim kalmadı."

Moralim yerine gelmişti. Turunç "Yarına bilet alıyorum o zaman bize." dediğinde "Kanka benim kyk yatmadı bana da geçsene" dedim.

"Siktir lan beleşçi."

Öpücük attığımda ona yaptığım gibi bana orta parmak çekti. Onları bırakıp İshak'a döndüm. Muhabbetimize katılmayı tercih etmiyordu.

"Biz odaya geçiyoruz. Sabaha kadar çıkmayız" deyip koluna girdim.

İshak derin bir nefes aldı. Nedense bu halim hoşuna gitmiyor gibi hissediyordum ama benim ruhum gevşekti. Sıkabilmem için moralimin yine bozulması lazımdı.

"Tamam kanka biletini almıyorum baban alsın."

Ozan ve Turunç salona geçerken "Köpek bunlar." dedim.

İshak "Egemen sen zengin değilsin?" derken sesi sorgulayıcıydı. Onu merdivenlerden yukarı doğru çekiştirirken "Özüm fakir ondan zengin koca buldum umudun varsa sil onu." dedim.

"Ciddi ol bi sikik."

"Yeni sevgi sözcüğü bulmuşsun."

Az önce ne güzel yavrum diyordu. Keşke o noktadan devam etseydik. Odama girdiğimizde kapıyı kapatıp ellerimi boynuna doladım. Elleri hemen belime sarılınca gülümsedim.

Bir Aşk Meselesi (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin