20

21.9K 1.8K 1.6K
                                    

*İyi okumalar. Diğer kitabım soluğa da gelin .d 🖤

Birinin kollarında güvende hissetmek, istemediğim bir şeydi. Özellikle o kollar beni daha önce sarıp, kırmaya çalışmışken. Düşüncelerimi topladığım an İshak'tan ayrıldım. Gözlerine bakamıyordum.

"Artık git." dedim.

En iyisi buydu. Sertçe nefes aldığını duydum.

"Gitmeyeceğimi söyledim."

Hala ona bakmazken dişlerimi sıktım. Belki de onu dövmeliydim. Ağzını burnunu kırıp 'Siktir git karaktersiz yosma' diye bağırmalıydım. Keşke düşünceleri eyleme dökmek öncesi kadar kolay olsaydı.

"Of be İshak'ım ne yaptığını anlayamıyorum ki."

Yutkunuşunu duyunca ona baktım. Gözlerinde garip bir ifade vardı. Anlamdıramıyordum ve bu canımı sıkıyordu. Yine bana acıdığını düşündüğüm an gülümsedim.

"Gerçekten gitmelisin. Seni seviyorum ve bunu kabul edemiyorsun değil mi?"

Dudaklarını birbirine bastırınca, başımı salladım. Büyük ihtimalle bana küfretmemek için kendini tutuyordu. Bir şey söylemeden durmaya devam etti. Ardından gözlerini kaçırıp kapıya doğru ilerledi. Orospu çocuğu, yine çekip gidiyordu. Ona git demiştim ama bu kal diyemediğim içindi. Kapıdan çıktığı anda yatağa oturup başımı ellerim arasına aldım. Hislerimin hepsi bir lanet gibi etrafımı sarmıştı. Onu süründürmem gerekirken kendimi sürünürken buluyordum. Kapı açıldığında gözlerim hızla oraya döndü. Geri geldi diye düşünürken gördüğüm bedenle hayalkırıklığına uğradım.

"Senin ki gitmiş"

Bakışlarım halıya dönerken cevap vermedim. Cenk kapıyı kapatıp yanıma gelirken de bakışlarımı halıdan çekmedim. Yanıma oturup, kolunu omzuma attı.

"Halledemediniz yani."

"Halledilecek bir şey yok. Çocuk bir erkeğe kaldırmayı bisexliğe yormuyor."

Cenk omzumda ki elini sıktı. Of ya bir türlü perişan görüntümden toparlanamamıştım. Kendime yabancıydım ve şu an Cenk'in de beni yabancı olarak gördüğüne emindim.

Cenk "İlk başta ben de kabullenememiştim." dediğinde bakışlarım ona döndü.

Tek kaşım kalkarken "Uydurma." dedim. Biz birlikte keşfetmiştik çoğu şeyi. Gülümseyip "Ciddiyim." dediğinde yüzüne bakmaya devam ettim.

"Ortaokuldayken ilgimi çeken biri vardı. Çükü olduğu için ondan nefret ettiğimi düşünüyordum ama sürekli onun etrafında olmak istediğimi fark ettiğimde bunu kabul edemedim."

Onun lisedeyken gay olduğunu fark ettiğini sanıyordum. Gözlerini hafifçe kısıp, anlatmaya devam etti.

"Sik kadar boyumla o zamanlar bile kızdan kıza geçtiğimi biliyorsun. Lisede de devam etti bu. Sürekli o aklımdaydı ama bunu itiraf edemedim. Sonra babam, beni iş ortağının kızıyla nişanlamak istedi. İlk o zaman dank etti bir kızla evlenme ihtimalim ve bunu ne kadar istemediğim. Sonrasında çevremde bir göz gezdirdim. Sen de çok tatlıydın."

Son cümlesinde yanağımı öpüp çekilince "Siktir git." dedim.

Gülüp kafamı göğsüne indirip saçlarımı karıştırdı. Bunca yıllık çocukluk arkadaşımın hikayesini yanlış bildiğimi fark ettim. Cenk de benim kadar umursamaz biriydi bu yüzden birbirimizle öpüştüğümüz ilk an bunu kabul etmiş ve akışına bırakmış sanıyordum.

"Ailemi biliyorsun, beni ne olursam olayım kabul ediyorlar. Ona rağmen ben kendimi kabul edemedim. Şimdi tamamen farklı bir ailede yetişmiş birinin hemen kabul etmesini beklemek de saçmalık. O piçe seni sik gibi bıraktığı için kılım ama sana bakışlarını da gördüm. O çatışma yaşayan birinin bakışlarıydı, seni istemeyen birinin değil."

Bir Aşk Meselesi (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin