16

24.7K 1.9K 1.6K
                                    

*İyi okumalar (:

Babam, bizimkileri öyle bir sorguya almıştı ki geldiklerine pişman olduklarına emindim. Bir ara Turunç, tuvaletim geldi diye gitmişti ve aradan 2 saat geçmişti. Azak ve Mirza ise karşısında oturmuş, Ozan'a göre daha rahat sohbet ediyorlardı. Yani 2 saatin sonunda rahat sohbet etmeye başlamışlardı. Ozan ise daha çok annemle ve yengemle konuşuyordu. Babamları boşverip, mutfağa onların yanına gittim.

Girdiğim gibi de balkon masasında oturmuş annemle, Ozan'ı gördüm. Yengem aralarından ayrılmıştı.

"İlahi Ozancım, beni yine güldürdün. Bak bu kız da bizim çok sevdiğimiz bir ailenin kızı, bekar."

Annem ve onun bekar kız koleksiyonu iş başındaydı. Yanlarına gidip, oturdum. Ozan bana kısaca bakıp, annemin telefonuna eğilmişti.

"Allah mutlu etsin ablacım da benim sevgilim var."

"Öyle mi? Şanslı kızmış."

Annem telefonu kapattıktan sonra bana bakmıştı.

"Hepiniz Kars'ta birini bulmuşsunuz. Ben de okumaya gittiniz sanıyordum."

Laf direkt banaydı. Ozan anlamayarak bana bakarken boğazımı temizledim.

"İshak'la tanıştı annemde"

Gözleri irileşirken ne alaka der gibi olmuştu. Tabi kimsenin annemlerin Kars'a geldiğinden ve aramızda geçen muhabbetlerden haberi yoktu.

"Çok sevdik onu da. Babası biraz daha tanımamız gerektiğini düşünüyor gerçi. Keşke o da gelseydi."

Ozan daha da şaşırırken kaşlarımı kaldırdım. Umarım bu durumu bozmazdı. Sonunda gülümsemeye çalışırken "İshak iyi çocuktur aynen." dedi.

Yalandan toplu gidecektik. Lut kavmi gibi.

"Egemen bize eşcinsel olduğunu daha önce söylemediği için ona biraz kızdık ama yapacak bir şey yok."

"Bisexuelim anne."

Ozan bana bakarken, omuz silktim. Bundan daha önce onlara hiç bahsetmemiştim. İshak'la yattığımı biliyorlardı. Ben o şerefsiz gibi düzüm olayına devam edemezdim.

"Babana bunu söyleme, ikisinin arasında seçim yapabileceğini bilse, bir kızla olmanı isterdi."

Kafamı salladım. Ben de, normalde kızlardan daha çok hoşlanıyordum. Kızlar daha ağır basıyordu. Keşke ağır basmaya devam etseydi.

"Nermin bize sütlü çay getirir misin tatlım?"

"Tabi efendim."

Çalışanlardan biri olan Nermin teyze, içecek hazırlayıp gelirken annem Ozan'a doğru eğildi.

"Bir tane kızı var maşallah ona da. Hem zeki, hem görgülü. Yaşı küçük olmasa gelinim olarak alırdım onu."

Tuğçe'den bahsediyordu. Küçük dediği kız da 25 yaşındaydı. Annem bir ara onu Mete abime yapmayı düşünmüştü ama abim sadece işlerle ilgilenmek istediğini söylemişti. Diğer bekar abimle de arasında yaş farkı vardı.

"Anne neden izdivaça çeviriyorsun ortamı?"

"Aa belki tanıdık biri var evlenmek isteyen, haberiniz olsun işte."

Ağzıyla 'cık cık' yaparken Nermin teyze çayları getirdi.

"Afiyet olsun."

"Nermincim Tuğçe hala bekar değil mi sevgilisi de yok?"

Nermin teyze "Dün bir arkadaşından bahsetti. Tanışacağız inşallah." dediğinde annemin yüzü düştü.

"Güzelim kız, talibi çok olur tabi."

Bir Aşk Meselesi (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin