4 İshak'tan

26.8K 1.9K 2.1K
                                    

İnlemeler artarken kendimi kastım. Mirza nasıl bu duruma gelmişti anlamıyordum. Babası 5 dakikalık mesafedeydi. Egemen kendi kendine mırıldanmaya başlayınca ona baktım. Kal demiştim ama ondan da pişman olmuştum. Atmosfer garip geliyordu.

"Sessiz ol." diye fısıldadım. Sikişmeye ara verirlerse duyarlardı bizi. Egemen mırıldanmayı kesip bana baktı. "Kulağını bana ver işte rahatsız olmazsın." Arkamızdaki duvar sallanınca gergince bir kaç adım öne gittim. Hayal etmek istemiyordum.

"Of duvardan duvara yapıyorlar resmen!"

Ona cevap vermedim.

"İshak seni hayal ettim." dediğinde kaşlarım çattım. "Ne diyorsun piç?"

"Şimdi sen de duvarı kırıyorsundur kesin."

Gözleri pantolonuma kayınca "Ebeni sikerim kes." dedim. Ahlaksızın ibne olup olmadığından emin olamıyordum. Dalgasına mı yapıyordu bana mı halleniyordu bilmiyordum.

Yumruklaşsak rahatlayacaktım ama ortam musait değildi. Bana doğru yaklaşırken "Ebeme çok meraklısın." dedi.

"Egemen kal dediğime pişman oldum."

İnlemeler kesilmişti.

"Üzme beni."

Bakışları üzgünmüş gibi olurken iç çektim. Dalgasına sıçtığımın çocuğu. Bir şey diyecekken kapı hızlıca açıldı.
Açılan kapıyla hızla arkamı döndüm. Ben tepki veremeden Sgsmen "Yakalandık kaç!" diye bağırdı. Benim üzerime doğru koştuğunda hareketsizlik kaldım. Patlayan silahla gözlerim irileşti.

Yere düşerken onu son anda tuttum. "İshak! Kurşun yedim sol yanımdan!" Hala dalga geçiyordu. "Ha siktir acı geldi lan!" Hızla vücudunu kontrol ettim. Omzundaki kanı gördüğümde derin bir nefes aldım.

"Omzun sadece."

Omzunu tutunca tişörtünü biraz aşağı çektim. İnleyip "Yavaş olsana ayı." dedi.

Yüzüne tersçe bakıp "Kes sesini" dedim.

Azak ve Mirza'da yanımıza gelmişti.

Egemen bir şey duymuş gibi dikleşirken "Sana sorun yok tabi, vurulan benim. İshak yavaş lan!" dişlerimi sıktım.

Kıravatımı bastırırken "Hareket etme o zaman yavşak." diye tıkladım. Dikilen iki kişiye bakmak istemeyerek "Arabayı getirin." dedim.

Azak arabayı getirmeye gitti. Egemen'de yüzüme üzgün üzgün bakmaya başladı. İstemsizce gözlerimi kaçırdım. Bakışları garipti bunun.

"Canım acıyor."

"Hastaneye gideceğiz şimdi."

Kıravatı biraz daha bastırırken gözlerim büzülmüş dudaklarına kaydı. Kendime gelmek için Mirza'ya "Kaldıralım." dedim. Azak arabayı getirdiğinde onu yerinden kaldırdık. O da yardıma gelmişti.

Mirza "Kusura bakma, sen olduğunu görmedim." dediğinde Egemen acıyla inledi.

"Yok kanka ben olduğumu fark etmediğinde gönül rahatlığıyla beni vurabilirsini"

Bu dediğine gülmek isterken kendimi tuttum. Ne gevşek herifti.

Azak "Egemen sapasağlam gibisin." dediğinde  "Gitti sol kolum!" diye bağırdı. Arabaya binerken kulağımın gittiğini düşünüp onu sertçe içeri soktum. "yavaş" demişti. Ardından hepimiz bindik.

Azak "Sizin hastaneye sürüyorum." dediğimde Mirza kafasını salladı.

Araba çalışırken Egemen tüm yükünü bana verdi. Onu itmek isteyen tarafımı zorla bastırıp "İyi misin? Acıyor mu?" dedim. Bana baktığında gözlerinin sulandığını gördüm. Bu kadar acıdığını tahmin etmiyordum. Biraz daha kayıp, yükünü bana daha çok vermesini sağladım.

Bir Aşk Meselesi (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin