*İyi okumalar ilk bölümler diğer kitaptan :)
Olaysız geçen üniversite hayatım, yakın arkadaşlarımdan biri olan Azak'ın aşiret ağasıyle sevgili olmasıyla bitmişti. Cümle çok garip geliyordu değil mi? Ben bunu yaşıyordum işte. Ağa neyse de çevresindeki insanlar sıkıntıyı. Yanında gezen tipler insan olsa sevilmezdi. Biz mecbur yenge kontenjanından sevmeye çalışıyorduk çocukları. Bir kaç gün önce Ağa'nın yandaşlarından İshak'ın evine konuşmak için gittiğimizde de ortam oldukça garipti. Akışına bırakmış yaşıyordum. Benim bu yaşantımdan İshak denen o dağ ayısı hiç memnun olmamıştı. Gerçi eşyalarının ebesini bellememde bunun etkisi vardı. Bu yüzden tekrar aynı yere gelmiştim.
Geldiğim mahallede bir kaç bakış arabama dönmüştü. Geçen geldiğimde de aynı manzara vardı. Park edip, arabadan indim. Bir kaç çocuk arabanın etrafına dolaşırken bunu görmezden gelip apartmana girdim. Dış kapısında kilit bile yoktu. İshak'a akşam geleceğime dair onlarca mesaj atmıştım. Herif beni görmezden gelmeyi tercih etmişti. Görmezden gelinmeyi hiç sevmezdim. O yüzden akşam 10 gibi gelirim dememe rağmen 6'da buraya damlamıştım.
Ciğerlerime dolan küf kokusunu, solumaktan olabildiğince kaçınıp kapıyı çaldım. İçerden cırtlak bir 'kim o?' sesi gelirken, cevabım beklemeden kapı açılmıştı. Altı tamamen çıplak, üstünde de sadece tişört olan kızı süzdüm.
"Sen kimsin?"
Sorusuyla bakışım gözlerine döndü. Boğazımı temizledim. Eğer bu kız sevgilisiyse, baştan aşağı süzdüğüm için İshak'tan af dilerdim.
"İshak evde mi?"
Sakızını patlatan kız "Yooo" derken yüzümü buruşturdum.
Sesi fazla tizdi.
"Nerde?"
Onun sesini duymak istemesem bile buraya kadar geldiğim için, en azından bir kaç şey sorabilirim diye düşündüm.
"Ay şekerim ne bileyim nerde, tanıyorsan ara öğren."
Yüzüme kapıyı kapatınca şok oldum.
"Vay anasını, kadına bak"
Söylene söylene arkama döndüm. Herifin evindeydi ama nerede olduğunu bilmiyordu. Bu adamın ilişkilerinin nasıl olduğunu düşünürken kendi kendime 'boşver' dedim. Bay Grey gibi bir şey olduğuna emindim zaten. Merdivenlerden inerken küf kokusunu da istemeden vücuduma çekiyordum.
Kadının dediğini hatırlarken "Arayayım tabi, açar sanki." diye söylendim.
Apartmandan çıkarken yüz yüze geldiğim herifle gözlerim irileşti. Onun da gözleri benimki gibi büyümüştü. Hızla geri çekildiğinde, ben yerimde kalmıştım. Kadere bakın sayın seyirciler.
"İnsanın istemediği ot gözünün dibinde bitermiş be İshak'ım."
Kaşları çatılırken gülümsedim.
"Gerçi ben seni istiyordum. Eve gidiyorsan acilen yönünü değiştir. Abuk subuk bir kadın var evinde."
Kaşları daha da çatılırken 'sevgilisi değildir herhalde' diye düşündüm. Sinirli bir nefes alıp "Senin burda ne işin var?" dedi.
"Geleceğim demiştim."
"Saat 10 demiştin."
Bekliyordu beni demek ki.
"Yani mesajımı gördün."
Bir şey demeden dikçe yüzüme baktı. Sırıtmaya çalıştım.
"Geçen bir kaç şeyini yanlışlıkla bozduğum için yenilerini getirdim sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Meselesi (bxb)
HumorTAMAMLANDI Egemen şuursuzca yaşayan biriydi. İshak ise sadece yaşamaya çalışıyordu.