Gecenin bir yarısı aklıma gelen şey kabus gibiydi. "seliim kaalkk. "
"yeaa kumru uyuyorum." diyerek yatakta bana doğru döndü.
"önceden olsa hemen kalkardın. Seliim, o öldüüü 😢. " Diye yatakta tepinmeye başlayınca selim aniden kalktı "ne, ne oluyor kumru kim öldü ?"
"aşkımız selim, aşkımız ölüyor. "
"Bumuydu yani kumru ? Ödümü koparttın. Gecenin bir yarısı napıyım ben şimdi ?" Diyerek sinirle arkasını döndü b
"hemen tatile çıkmamız gerek.
"ya kumru allah aşkına yat uyu ya, sabah konuşuruz."
Sabahı zor ettim valla. Dergilerde falan diyorlardı "eğer aşkınız bitiyorsa, erkek aldatır." diye. Ya selimde beni aldatırsa!!
Selim uyanıp üstünü giyinirken fırsat bu fırsat diyip hemen yanına gittim. "aşşkımm. "
"efendim kumru ?"
"gece seni uyandırdım diye bana kızgınsın dimi ?
"ben sana nasıl kızıyım deli kadın, seviyorum ben seni. "
"harbimi lan ?" Aha iyice cennet mahallesine bağladım 🙈🙉🙊.
"harbi lan 😍. "
"seliimm, tatile gidelimmi ?" diye çocukça bir soru sorduğumda selimin cevabı beni pekte tatmin edicek cinsten değildi.
"bu aralar işler çok yoğun bebeğim. İhale var bir hafta sonra, ayrıca çok güçlü ve şerefsiz bir de rakibimiz var ve benim ihaleden çekilmem için herşeyi yapacağına eminim."
"o adam dimi ?" Dedim babasını öldüren adamı kastederek. Selim başını sallamakla yetindi.
"hapishaneden nefs-i müdafa olarak çıkmış. Babamın ona saldırdığını falan idda etmiş. "
"sıkma canını be selim. Bu dünyada mahkemedeki adaletten kaçsan, allahın adaletinden kaçamazsın."
"koyuyor be kumru. O adamlarla hala iş yapmak zorunda kalmak, o muhtaçlık hissi bana koyuyor."
"bunlarda geçicek selim. O şirket eski güçlü haline geri dönücek." diyerek selimin yanağına küçük bir buse kondurdum.
"şirket kimin umrunda kumru ? Ben sizi düşünüyorum."
"ay ay ay büyümüşte karısını, çocuğunu düşünürmüş, benim tatlı selimim." Diyerek konuyu değiştirmeye çalıştım.
"beni şu halde bile güldürebiliyorsun ya ben sana ne diyim 😍. "
"sen bana sadece karıcığım de yeter 😍. "
Selimi yolcu edip berenin yanına gittim.
Melek gibi uyuyordu prensesim. Selimde bende sarı olduğumuz için kızımızda sarışındı.Birden aklıma gençken yaptığım saçmalıklar geldi. Acaba berende büyüyünce böyle şeyler yapıcakmı diye düşünmeden edemedim.
Tam bebişimi öpecekken zil çaldı.
Güle ( bakıcı ) seslendim ama duymadı.
Bende inip kapıya kendim baktım ama kapıda kimse yoktu. Belki de çocuklar basıp kaçmıştır diye geri berenin odasına gitmek için yol aldım.Berenin ağlama sesini duyunca hemen koşarak yukarı çıktım ama beren yatağında yoktu.
"güüll bereni senmi aldın ? " Diye bağırınca Gül içeriden koşup geldi.
"yok abla ben bahçede çamaşırları asıyordum. "
"a-ama şi-şimdi berenin a-ağlama sesi geldi. "
"abla belkide yatak odasına koymuşsundur." gül hemen yatak odasına koşup geri geldi.
"a-az önce bu-burdaydı.Sonra kapı çald-"
Sözümü tamamlayamadan gözlerim karardı."se-selimi ara. " Diye sesimin çıktığı kadar fısıldadım güle.
Selim ;
Biran önce akşam olsunda eve gitsem diye düşünüyordum. Bereni ve kumruyu çok özlemiştim.Acaba berende büyüyünce aşık olacakmı diye düşünmeden edemedim. Bu güzel hayalleri çalan telefonum bozdu.
"efendim gül ?" Korkmuş ve telaşlı sesi beni endişelendirmişti.
"se-selim abi, be-beren yok. " Birden elim ayağım boşaldı.
"nasıl yok ya, nasıl !! Küçücük bebek nereye giderr ?"
"sakin ol selim abi, ben polisi aradım. "
"ben hemen geliyorum. "
Kumru ;
Kalbimde oluşan ağır sancıyla birlikte uyandım. Kötü, hatta çok kötü bir rüya görmüştüm.
"bebeğimm" hemen yataktan doğrulup salona gittim. Salonda selimin ve benim annem oturuyordu. Birazdanda içeriye telefonla konuşan selim girdi.
"Se-Selim bebeğim nerde ?" Aciz bir sesle sorduğum bu soruyu annemin hıçkırık sesleri böldü.
"Selim, anne bana doğruyu söyleyin. Yoksa bebeğime birşeymi oldu ?"
Koşarak yanıma gelen selim yüzümü avuçlarının arasına alıp; "bebeğimize birşey olmasına izin vermeyeceğim kumru. Asla. "
"Hep senin lanet ihalenden dolayı selim. Eğer o ihaleden çoktan çekilmiş olsaydın bebeğim şuan sıcacık yatağında uyuyor olacaktı." selimin kollarında ayrılınca selimin gözlerinin dolduğunu fark ettim. Bebeğimi o adamın kaçırdığından emindim.
"Kumru be-ben çok özür dilerim. Sana söz veriyorum bebeğimizi sağ salim sana geri getireceğim. " selim ceketini alıp evden çıktı. Ne yalan söyliyim Bir delilik yapmasından korkuyordum.
Selim ;
Evden çıkıp karakola geri gittim. Bodrumdaki tüm polis teşkilatları bereni arıyordu ama henüz küçücük bir iz bile bulamamışlardı.Sitenin girişindeki ve eve bakan bütün kameralar devredışı bırakılmıştı. O an polis telsizine gelen bir anons beni kendime getirdi. "Bodrum orman yolunda bir bebek cesedi bulunmuştur. Ceset yaklaşık bir aylık bir kız bebeğine aittir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Aşık
RomanceKumru 17 yaşında ve pekde akıllı olmayan bir kızdır. Bodrumda gördüğü yakışıklı bir çocuğa abayı fena halde yakar ve onun peşine düşer.