Benim adımda Kumruysa ben bu cocugu yanımda sevgilim diye gezdiririm arkadas. Off ilk kez aldatıldım ( aldatılmak sayılır herhalde bakıstık nasılsa umutlandırdı beni ). Neyse işte biz bir plan yaptık Cemreyle. Cemrenin arkadasları var Emreyle Selim. Cemre onlara rica edicek hep birlikte şişe cevirmeve oynayacagız. Sonra işi ilerleticez kanki falan olucaz sonraa hopppp sevgilim olucak. Bide adını ogrenebilsem ne guzel olucak ama herseyin bir zamanı vardır biliyorum ben. İnsan hic sevmedigine bakar mı deli dermi. Deli bir sevgi sozcugudur. "Seni seviyorum deliii " der gibi mesela.
Şişe cevirmece oynadık cok guzel seyler oldu. Biz oturuyoduk cemre,emre ve selimle sonra selim gidip cagırdı cocugu bu arada adı Kaya imis. Seside bir guzel bir guzel var ya boyle sanırsın sarkı soyluyor. Neyse işte geldi bu yanımıza biraz gonulsuzce. Biz oyuna basladık o bana soru soracaktı bende bilerek dogruluk dedim. Bana karsı davranıslarını gormek icin yasın kac dedi soruya bak yasın kac ne ya sanki normalde sorsa soylemicem. Bizim oyunda boylece bitti. Diceksin ki neresi guzel bunun cocuk seni insan yerine bile koymamıs diye ama adını ogrendim ya onun o bile yetti bana yani. Ama harbiden kaya gibi cocuk he yerim ben onu.
Ben kayanın evini buldum. Tamam itiraf ediyorum dun aksam oyun cıkısı takip ettim onu bizim evin karsısında pturuyo. Bende sabah giyindim suslendim puslendim bahceye cıktım bekledim bekledim bekledim sonra selim geldi yanıma napıyosun sen falan dedi. Bu arada selim benim cocukluk arkadasım cok severiz birbirimizi. Neyse işte bende kayayı bekledigimi soyledim o da gel beraber bekleyelim dedi oturduk birlikte bizim bahceye muhabbet ettik falan ama bu hala cıkmadı saat uc oldu dort oldu falan derken bu kapıda gorundu sacı bası dagılmıs. Ustu cıplak altında sortu uykulu gozlerle baktı bize selime el salladı. Sonra bir baktım arkasında bir kız ustunde kendisine on beden buyuk bir erkek tisortu geldi sarıldı kayaya derken bir baktım bu bizim Kasar Buse. Amannnn bunlar yoksa yoksa aklıma gelen sey mii allahhh ben bu kıza dalarım bunlar geceyi birlikte gecirmisler yetmemiş sabahda evden cıkmamıslar. Tabii ben sok oldum ağlamaya basladım derken selim geldi baktı bana. Ama ben ilk defa bir seyi farkkettim ilk defa selimin gozlerinin icine bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Aşık
Storie d'amoreKumru 17 yaşında ve pekde akıllı olmayan bir kızdır. Bodrumda gördüğü yakışıklı bir çocuğa abayı fena halde yakar ve onun peşine düşer.