Bölüm 6

288 7 0
                                    

Ben bu kızdan bosuna kasar diye bahsetmiyorum. Toplu bulussak ne olur bulusmasak ne olur. Zaten ben iyice sogudum su Kayadan. Tavırları , hareketleri iyice soguttu beni ondan. Biz belli etmeden Kayanın yanına donduk. Arkamızdanda buse geldi.
K : Türkbükünde yeni bir bar acılmıs yarın aksam gidelimmi ?
B : aaa tabikide arkadaslar neden olmasın dimii ?
Bize oyle bir baktıkı hadi şimdi ne yapacaksınız der gibi. Sonrada telefonuma bir mesaj geldi buseden;
B : yarın aksam son kez bir araya gelebiliriz
Mesajı selimede gosterdim kafasını salladı. Kayaya donup ;
S : tamam abi bizde geliyoruz. Dimi askım?
Ku : ee banada evet demek duser
Sabah selim beni denize gitmek icin aradı. Ama icimde bir sıkıntı vardı o yuzden gitmek istemedim. Bu arada Cemrenin kuzeni evleniyormus bir hafta daha istanbulda kalacakmıs. Bende denize gitmeyince aksam icin hazırlanayım dedim. Guzel bir banyonun ardından saclarımı duzlestirdim. Aksam icin siyah deri bir etekle ustune beyaz bir buluz sectim. Hafif bir makyaj yaptım ( zaten aksam olmustu ). Kayalar beni arabayla almaya geldiler. ( daha 17 yasındaydık , kaya arabayı babasından kacırmıstı ). Buse one kayanın yanına oturmustu bizde selimle arkaya oturduk.
S : bugun cok guzel olmussun kumru😊
Ku : tesekkur ederim selim 😊
Türkbüküne vardıgımızda güzel bir barın onunde durduk baya bir sıra vardı. Barın sahibi kayanın babasının ortağıymıs o yuzden hic sıra beklemeden girdik iceri. Normalde icki icmem ama bugun icimden bir ses gonlumce eglenmem gerektigini soyluyordu. Bende bir iki derken baya bir sarhos olmustum. Buseyi tahmin edebiliyorsunuzdur. Konusacak hali yoktu kayanın kucagına oturmus onu opmeye calısıyordu. Kaya ise garibim agzını kapamıs buseyi durdurmaya calısıyordu. Selim her zaman ki gibi kontrollüydü hafif çakırkeyf olmustu. Kaya ise havalarda ucmasına rağmen hala iciyordu. Dönüşte selimin ve benim ısrarlarıma rağmen arabayı Kaya kullandı. İlk başta bir sorun yoktu arkada selimle muhabbet ediyorduk. Kaya ve buse ise on tarafta öpüşüyorlardı. Buse kayanın kucagına gecti. Kaya araba kullanmakta zorluk ceksede busenin onun üstünde olması hosuna gidiyordu. Buse kayanın dudaklarına yapıstı ve kaya arabanın kontrolünü kaybetti.

Salak AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin