Ben heyecanla eve geldim ama böyle aklım basımdan gitmis, sesi kulaklarımda yankılanıyo. Sanki çarpıştığımızda kalbimde onda kalmış gibi. Hemen giyindim süslendim ve evden çıktım.
Dedim beni en iyi Cemre anlar, kosa kosa onun evine gittim. kapıyı yumruklamaya başladım. Cemre artık buna dayanamamış olacakki acti kapıyı. Tabii millet evde sabahlığıyla, uyku gözlüğüyle keyif yapsın bizde gidip aşık olalım.
"kalk kızım Cemre bizim siteye taş yağıyo." Bu bir heyecan yaptı, zaten oldum olası saftır bu cemre. "Ne diyosun ya nasıl?"
"yakısıklı cocuklar gelmis anlamında dedim ben kızım salakmısın?"
"Saçmalama kızım ya bu siteye en son yakışıklı çocuk geldiğinde sene 1950 falandır herhalde."
"Ben bilmem kızım ben en baştan söyliyim de yani, o çocuk benimm 😈."
Ben buna olayı oturdum bastan sona oldugu gibi anlattım ( ya iste benden hoslanıyomus oyle duydum falan diyede susledim 😬 ki benim olduğunu anlasın 😈. )
"Kızım ben buna asık oldum galiba."
"Saçmalama kumru ya sen zaten ayran gönüllüsün her önüne gelene aşık olduğunu zannediyorsun."
"Bu başka ama cemre, çooook tatlıydı. Sanki diyet bisküvinin üzerine nutella sürmüşsün gibi insana mutluluk veriyo ve vicdanını rahatlatıyo."
Cemre beni hiç dinlemeden odasına gitti ve kapıyı kapatıp geri yattı. Hayır yani bunu bana başka zaman yapsa ben yapacağımı bilirdim ama şu an aklım tamamen başka yerlerde.
Odasının kapısını açtım ve cemreyi dürtmeye başladım. "Cemre hadi gel onu bulmaya gidelim lütfen. Bak sana söz veriyorum, o çocukla evlendiğimde kızımın adını cemre koyucam. Hadi lütfen, lütfen lüütfeğğn."
"Kumru sana daha önce gerizekalı olduğunu söylemişmiydim. Allahtan sadece yazları birlikteyiz."
"Evet bana gerizekalı olduğumu daha önce defalarca söylemiştin ama ben seni dikkate almamıştım."
neyse işte biz cıktık siteye arıyoruz arıyoruz yok en son dedik su havuzun arkasına bakalım biz kesin oradadır bir gittim ki bir de ne goreyim bu almıs bizim sitenin kasarı buseyi yanına öpüyor. "bu mu senin yakışıklın kumru? Hayır yani buysa aldatılıyorsunda."
Bana birden lanet olasıca bir deli cesareti geldiki anlatamam. Dedim " sen beni nasıl aldatırsın ali ( bu arada cocugun adını bilmiyorum icimden ali gecti bende ali dedim. )" ben bağırınca bu ikisi işlerini yarıda kesip bize baktılar.
"Ne diyosun kızım sen, kafanmı güzel?" fal
"aramızdaki hersey bitti , ayrılalım diyen sen değil miydin." Ben ama kendimi bir kaptırdım bir aglamaya basladım ama cocuk beni tanımıyo. Ama ben onu seviyorum, oda bana baktı falan umut verdi yani, ben bilmem biz artık çıkıyoruz valla.
Bir baktım ki Cemre tutmus Busenin sacını cekiyo. kızda sandıki cocuk benim sevgilim falan ama bilmiyorlarki ben kendi kafamda yasadım bu askı neyse ben kosarak cıktım oradan sonra cocuk arkamdan bagırdı deli diye ama ben biliyorum o da beni seviyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Aşık
RomanceKumru 17 yaşında ve pekde akıllı olmayan bir kızdır. Bodrumda gördüğü yakışıklı bir çocuğa abayı fena halde yakar ve onun peşine düşer.