Bölüm 16

182 9 1
                                    

Artık eve geldim. Eski hayatıma geri döneceğim. Baş ağrılarımda azaldı, arada bir kontrole gidiyorum o kadar. Okulda çok eğlenceli geçiyor. Ben hastaneden çıkınca arkadaslarım eve ziyarete geldiler. Çok mutlu oldum onları görünce. Okula daha yeni baslamama ragmen hemen kaynaştık, tabii bunda selimin buyuk payı oldu. Okulda herkes bana "yenge" gozuyle bakıyor. Bir kişi hariç mustafa diye bir çocuk var bizim sınıfta ben okula başladığımdan beri beni kesiyor, tabii ben bunu selime soylemedim cunku selim arkadaslarıyla bir olup cocugu oldurur. Böyle devam ederse gidip çocukla konusacagım rahatsız oluyorum diye. Pek anlayacak birine benzemiyo ama olsun.

Sabahları selimle birlikte geliyoruz okula. Selim arabayla beni evden alıyor ve okula getiriyor ama bu sabah babam ben seni götureyim okula dedi bende tamam dedim. Selimi arayıp soyledim, ilk biraz bozulsada sonra tamam dedi. Ben okula girince bir baktım mustafa kapının onunde.
M : kumru bi bakarmısın.
K : dinliyorum.
M : kumru selim senin sevgilinmi ?
K : evet.
M : seviyomusun onu ?
K : bunları bana neden soruyorsun mustafa ?
Arkamda "Kumruu" diye bağıran bir ses duydum. Eyvaaahh selimm!!
S : kumru sen sınıfa git ben geliyorum!!
K : selim bekle birlikte gideriz sınıfa.
S : kumru sınıfa gittt!!

S : mustafa senin ne işin var kumruyla? Zaten ona olan bakıslarının farkındayım, canımı sıkma.
M : bakmak suc mu kardesim?
S : bakmak suç değil ama baskasının sevgilisine bakmak suç. Eğer anlamadıysan anlatırız.
M : beklerim.
S : bekle.

Selim sınıfa girdiğinde ateş saçıyodu.
S : Kumru.
K : efendim aşkım?
S : bir daha o çocukla konusmanı istemiyorum.
K : selim zaten ben o çocukla konusmu-
S : Kumru daha önce ne yaptığını bilmem, bundan sonra konusmayacaksun o kadar.
K : tamam.
Selim varya beni utanmasa beni sınıftan dışarı çıkartmayacak. Onu giyme kumru, buraya gitme kumru. Bunaldım valla. Utanmasa sırtına bağlatıp gezdirecek beni. Tamam bende onu kıskanıyorum ama o kadarda değil.

Ben bir laf ettiydim ya heh işte onu unutun çünkü ben şu an kıskançlıktan ölüyorum 😡. Geçen gün tuvaletteyim içeri iki tane kız girdi, başladılar muhabbette. Ben ilk başta bir şey anlamasamda sonradan çaktım köfteyi.
K1 : yaaaa şevval seninkinin sevgilisini gördünmüüüğ. Bizim okula gelmiş.
K2 (şevval) : yaa öylemi bizde ayırırız o zaman.
K1 : kız da çok güzel valla adı da Kumruymuş.
Neeeyy bunlar selimden mi bahsediyorlar. Hemen çıktım tuvalet kabininden. Kız beni görünce afalladı. Şevvale kaş göz işareti yapıyo kız bu der gibi.
K : selam kızlar. Ben Kumru. Zaten siz beni tanıyormuşsunuz ama ben sizi tanınıyorum.
K1 : merhaba Kumru ben Ceren.
K2 (şevval) : bende şevval.
K : memnun oldum. Hem tanışmamıza hemde beni beğenmenize 😎.
Kızlar varya gıcık oldular bana. Eeee herkes öğrencek Kumru Keser in kim olduğunu. Sonra gittim ben selimin yanına.
K : seliim.
S : efendim aşkım?
K : şevval kim?
S : bilmem ki. Şevval kim kumru ?
K : seni seviyomuş. Yanında görürsem ikinizinde gözünü oyarım haberiniz olsun.
S : ayy sevgilim beni de kıskanırmıs. Yerim seni ben 😍.
K : bende seni yerim aşkım benim 😍.

İşte böyle ikimizde birbirimizi koruyup kolluyoruz ama böyle iki tarafında birbirini kıskanması iyi oluyor, en azından bunaltmıyoruz birbirimizi.
Selim Mustafaya ne yaptı bilmiyorum ama çocuk benim suratıma bile bakamıyor korkudan. Şevval desen bana kötü kötü bakıyor ama selime bakamıyor. Neyse iyi böyle iyi iyi yedirmem lan ben gül 🌹 gibi selimimi kimseye.

Salak AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin