( bu bölümü okurken gece yolcuları-ölüm de var şarkısını dinleyebilirsiniz 😄😜 )
Selim ;
O özel yoğun bakım kıyafetlerini giyip kumrunun yanına girdim. Ellerini tuttum ve ona onu ne kadar çok sevdiğimi söyledim.
- Kumru ben seni çok, çook seviyorum. Sende beni seviyorsun biliyorum. Bu yüzden de beni bırakıp gidemezsin, gitmezsin dimi ? Ben hayatımda ilk defa birini kaybetmekten korkuyorum. İlk defa birinin gözlerine baktığımda kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor. Sen bana iyilik yapmak için beni yanında istemiyorsun ama şunu bil sen bana iyilik değik kötülük yapıyorsun. Sen hele bir uyan ben sana o zaman soracağım beni bırakıp gitmeye çalışmanın hesabını.
Dedim ve tam Kumruyu öpüp odadan çıkacaktım ki birden Kumrunun bağlı olduğu makineler ötmeye başladı. Odaya bir sürü doktor doluştu ve beni odadan çıkardılar. Kumruya ya bir şey olduysa diye ödüm patlıyordu.1 saat sonra ;
İçeriye bir sürü doktor girip çıkıyordu. Daha sonra Kumrunun doktoru dışarıya çıktı. Suratında üzgün bir ifade vardı. Yanımıza geldi ve ;
Doktor : B-Ben çok, çok üzgünüm ama biz elimizden gelen her şeyi yaptık. Kumru Hanımın vücudu ve psikolojisi zaten şu son olaylardan dolayı bozuktu. Bu yüzden de daha fazla dayanamadı. Kumru Hanımı kaybettik. Başınız sağ olsun.Hepimiz doktora kitlenmis duruyorduk. En son duyduğum şey Aysel teyzenin çığlığıydı.
Aysel teyze : Selim, oğlum uyan hadi bak Kumruda uyandı.
Hemen uyandım. Şükürler olsun ki her şey rüyaymış. Hemen Kumrunun bulunduğu yoğun bakım ünitesine koştum. kumruyu odadan çıkarıyorlardı normal odaya almak için. Baktım kumru yarın baygın bir şekilde bana gülümsüyordu. Bende gidip onun elini öptüm. Doktorlar ve hemşireler bile bize imrenerek bakıyorlardı.Kumru ;
1 gün sonra ;
Evet tekrar hastanede uyandım ama bu sefer benim suçumdu. Çok utanıyordum. Selim ve babam bana çok kızgın duruyorlardı ama annem bana gene sevgiyle bakıyordu.1 hafta sonra ;
Sonunda taburcu oldum. Annem ve selim beni eve getirdi. İkisinin de suratına hala bakamıyorum. Selim benimle konusmak istedi.
S : kumru seninle biraz konuşabilirmiyiz 😐.
K : tabii 😞.
S : Kumru sen yaptığın şeyin farkındasın dimi ? Sen ölebilirdin.
K : evet selim ben yaptığım şeyin farkındayım. Zaten her türlü bu hastalık beni öldürecek sadece ben biraz erkene almak istedim.
S : sen hayatımda tanıdığım en bencil insansın kumru. Seni seven ve senin için çabalayan herkesi hiçe saydın. Ben gidiyorum.
Dedi ve çıktı ve gitti. Haklıydı sadece ben onu istemsizce kendimden soğutmaya çalışıyordum. Selimin ben hastanedeyken ki durumunu gördüm ve ona bunu yapmaya hakkım olmadığını düşündüm.Ertesi sabah ;
Selim sabah elinde bir demet kırmızı gülle kapıma geldi.
S : kumru ben özür dilerim, dün söylediklerim için ama seni kaybetme korkusu beni çok yordu, o yüzden böyle sert çıkıştım 😳.
K : tamam önemli değil 😒.
Ah keşke içimden geçenleri söyleyebilseydim ama yapamam, yapmamam lazım.
K : beni biraz yalnız bırakırmısı
Cevap vermeden gitti. Bende oturup onun bana aldığı gülleri koklayarak ağladım. Akşama kadar 4 defa aradı ama ben açmadım. Ne yapsam benden soğumuyor.Cemre geldi amerikadan. Zaten. Kazadan beri olan her şeyi ona anlatıyordum telefondan ama şu intihar olaylarını falan bilmiyordu daha doğrusu söylemeye utanmıştım.
Cemre uçaktan iner inmez hemen bizim eve geldi çünkü ben onu karşılamaya gidemedim.
C : canım seni o kadar çok özledim ki 💜💜.
K : bende canım bende.
C : senin bir şeye canın mı sıkıldı ?Bende ona her şeyi anlattım ve selimin benden soğuması için bana yardım edip edemeyeceğini sordum.
K : ee ne düşünüyorsun, bana yardım edecekmisin ?
C : tabii kide arkadaşım sen istersin de ben yapmazmıyım.
Al işte cemre de bana acıyordu.K : o zaman bir plan yapmalıyız.
C : kumru aklıma çok güzel bir fikir geldi.
K :hmm neymiş o bakalım ?
C : bak şimdi benim bir kuzenim var, Adı Uzay. Cumartesi günü amerikadan bodruma gelicek ve bir süre bizimle kalıcak.
K : yani 😒 ?
C : yani Selim seni ve Uzayı bassa ne olur ?
K : ne olacak, kıyamet kopar.
C : sonra ?
K : sonra, sonra selim benden soğur 😄.
C : evvett.
K : a-ama selim bunları hiç haketmiyor ki.
C : Kumru bence sen ilk önce ne istediğine karar. Bak Uzayın gelmesine daha iki gün var, iyi düşün taşın.
K : tamam Cemre saol.
Dedim ve cemre gitti.(Bu bölümü okurken özgün- elveda şarkısını dinleyebilirsiniz 😄😜. )
Selim aradı, bize gelmek istiyormuş. Bende gel dedim.
Selim dedi yatağa uzandı, benimde onun göğsüne yatmama yardım etti. Ölene kadar onun kollarında durmak istiyordum.
K : selim b-ben seni çok seviyorum. Eğer bir gün yanlış bir şey yaparsam beni affet olur mu ?
S : ben senden gelecek her acıya dayanırım Kumrum benim.
Dedi be dudaklarıma küçük ama bir o kadar da güzel bir öpücük kondurdu. Ah be selim ben sana nasıl kıyacağım.Yarın sabah Uzay geliyor ama ben hala tam karar veremedim. Selim benim için çok fedakarlık yaptı ama b-ben ona ne yapıyorum. İleride çok pişman olacağımı bilsemde yapmam gerekiyor.
Cumartesi sabah ;
Ben bir karar verdim. Selim için, selimi sevdiğim için onu daha fazla üzmemek için bir kerede üzmeye karar verdim. Hemen cemreyi aradım ve beni uzayla tanıstırmasını istedigimi soyledim. Tabikide uzaya her şeyi anlatacağızUzay geldi, İyi bir çocuğa benziyor. O da beni görünce bana acıyarak baktı. Yeni insanlarla tanışmak istemememin tek sebebi bu işte. Bana " ah ne yazık, güzelim kız bu yaşta sakat kalmış. " Gözüyle bakıyorlar.
Bababım ve cemrenin yardımıyla havuz başına indik. ( ne işiniz var kışın ortasında havuz başında derseniz. Havuz başı her mevsim bir başka güzel 😄🏊. )
Selimin daha haberi yok uzaydan ama nasıl olsa onu eninde sonunda görücek.
U : selam ben Uzay 😄.
K : bende Kumru 😐.
C : Kumru ben Uzaya anlattım her şeyi. Uzay kabul etti.
K : teşşekür ederim.
U : rica ederim.
C : kumru şimdi ben gidip selimi alıcam. Kumru senin havuz başında bekliyor dicem.
K : tamam Cemre ben kararımı değiştirmeden git 😪.
Uzay bana yaklaştı. Selim geldiğinde öpüşüyormuş gibi yapacaktık.
Uzay dudaklarıma doğru eğildi tam öperken geri çekildim yapamadım, selimden başkasının dudaklarını öpmek bana ağır gelmişti. Kafamı çevirdiğimde selim bizi görmüştü bile....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Aşık
RomanceKumru 17 yaşında ve pekde akıllı olmayan bir kızdır. Bodrumda gördüğü yakışıklı bir çocuğa abayı fena halde yakar ve onun peşine düşer.