Bölüm 10

248 7 0
                                    

Sonunda bodruma donebilmistik. Güzel bir tatildi ama selimin beni öpmesini unutamıyordum. İkimizde birbirimizin suratına bakamıyorduk.
O geceyi çok düşündüm aslında hoşuma gitmedi desem yalan olur. Sonuçta şimdiye kadar kimse bana böyle yaklaşmamıştı. Sanırım korktugum icin saklıyodum ona olan duygularımı. Kaybetmekten korkuyordum belkide. Ama bir karar verdim bir daha mı gelecez biz bu dünyaya ya bir daha bir adım atarsa bende karsılık verecegim.
Bugun bodrumda son gunumuz. Selim beni sahile cagirdi vedalasmak icin. İstemsizce suslendim. İlk defa selime susleniyodum. Vedalasmamız bekledigim gibi gecmedi. Sahile gittigimde zaten beni bekliyordu. Yemek yedik, yuruduk ve gorusuruz dedi, beni yanagımdan optu ve gitti. Hayal kırıklıgına ugramıstım tamam benim yaptıgımda normal degil biliyorum biraz dengesizce davrandım ama ufff bilmiyorum ya.
İstanbula geldim, selim zaten bodrumda yasıyor, aradım ben geldim diye ama acmadı. Bundan korkuyodum iste , acı cekmekten korkuyordum ve korktugum basıma geldi. Selime hissetigim duygular begeni degilde bir ihtiyac gibi sanki o olmadan yasayamayacakmısım gibi oyle degisik turden duygular yani.
5 ay sonra :
Selim beni aradııı , selim beni aradııı 💃💃💃💃 suan havalarda ucuyorum resmen. Dur hemen anlatayım da meraktan catlama ;
S : alo kumru nasılsın
K : iyiyim selim saol ( ağırdan satayım dedim azcık )
S : uzun zamandır konusamadık
K: evet ( arasaydın konusurduk )
S : sen iyimisin kumru ?
K : evet
S : iyi o zaman senin isin var galiba görüsürüz sonra
K : görüşürüz
Mutluydum ama icim buruktu, asıktım ama korkuyordum,suan guluyordum ama aglıyordum. Ayağa kalkıp aynaya baktım suratımdaki yara izi hafiflemisti. Okula gidiyordum ama birsey anlamıyordum. Yasamıyodum yani, yasıyomus gibi yapıyordum.

Salak AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin