Bölüm 5

354 10 0
                                    

Selim beni gitmeye zorla ikna etti. Bu kacınılmaz bir firsatmıs falan filan derken kendimi sinemada buldum. Biletleri selim aldı. Bir yanıma selim bir yanımada kaya oturdu kayanın yanındaysa buse vardı. Buse kayanın elini tutuyordu. Dayanamadım bende selimin elini tuttum. Bir yandanda vicdan azabı cekiyordum acaba selimi zor duruma mı dusuruyorum diye. Ama sonucta kendisi soylemisti bana sevgili rolu yapalım diye. Neyse işte ben boyle kendi kendimi yerken film bitti tabii ben hic bir sey anlamadım filmden. Gozum hep kayadaydı o kadar guzel izliyordu ki filmi. Sinemadan cıkınca buse ben acıktım dedi zaten on kilo bisey neresine yiyosa pis kasar. Gittik bizde pahalı bir restoranta oturduk. Bende hesabı erkeklerin odeyecegini bildigim icin doya doya yedim ayıptır soylemesi 😊☺️. Sonra dedik bizim siteye kadar yuruyerek gidelim bizim kasar ilk bir mırın kırın etti sonra tamam dedi. Biz yurumeye basladık ama buseyi bir gor ha ; B : " ayyy kayaaa ben cok yoruldumm askısııı "
K: napıyım buse kucagımamı alayım
B : gercektende yaparmısın askım bunu benim icin
K : tabii ki de hayır buse sacmalama cocukmusun sen
Ayy varya kendimi gulmemek icin zor tuttum valla. Helal sana be kaya kedi olalı bir fare tuttun valla diyesim geldi ama ben onun yerine buseye bir zafer bakısı attım. Oda mesajımı ald tabii kide. Biz boyle kakara kikiri yolu bitirdik.
S : ben seni evine bırakayımmı kumru
Ku : sen bilirsin canım yorulma hic bosuna
B : ayyy kayaa sende beni bıraksana evimeee
K : buse millet sevgilisi yorulmasın diye istemiyor sen beni surunduruyorsun sanki yolu bilmiyorsun. Hadii iyi gecelerr ben gidiyorum
Ben tabii gene buseye bir zafer bakısı caktım. Bu da somurtup gitti evine eee kızım dunya hep guzel olanın yanında degil di mi. Bende guzel sayılırım biraz fazlalıgım var bir bes kilo kadar ama sarısınım mavi gozlugum. Her turlu giderim var yani. Buse de tamam şimdi kabul ediyorum çirkin degil benim tam aksime kısa zayıf ve esmer. Amannn herkes kendine guzel be. Ask bu zorlasanda sen secemezsin sevecegini. Oyle bir gonul pazarı yok yani yok ben elimle sececem , yok benimki taze olsun falan diyemiyosun hayat dayıyo sana curuk beyinleri sende onunla idare etmek zorunda kalıyorsun....

Salak AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin