Bölüm 35

193 6 2
                                    

Bu bölümü seyda_galatasaray adlı okuyucuma ithaf ediyorum 📜✏️. Beni yorumları ve o güzel enerjisiyle hiç bir zaman yanlız bırakmadığı içinde ona teşekkür ediyorum 😘❤️.

( bu bölümü okurken Gökhan Kırdar-Yerine sevemem dinleyebilirsiniz.)

Mahkeme biter bitmez ağlayarak arabama bindim. Evet sonunda zorda olsa boşanabilmiştik. Mahkemede selim ben karımı seviyorum demişti bu yüzdende hakim mahkemeyi erteleyecekti. Ama ben eşim bana ihanet etti diyip selenin attığı mesajları gösterince hakim bizi boşadı.

Arabaya bindiğimde yaklaşık bir on dakika kadar ağladım. Daha sonrada kendimi toparlayıp arabayı çalıştırdım ve müziği sonuna kadar açtım. Radyoda Gökhan Kırdar-Yerine sevemem çalıyordu. Gerçektende ben selimin yerine sevemezdim. Hala onu ilk günkü gibi seviyorum ama bu ihaneti kaldıramam. Selimin suratına her baktığımda o kadını ve o kadının bırakmış olabileceği izleri görüyorum.

Selimi mahkeme çıkışı hiç görmemiştim. İyikide görmemişim zaten, selim bana her ne yaparsa yapsın genede onu öyle görmek içimi parçalıyordu.

Arabayı sürerken aklıma düğün günümüz geldi. Selim nasılda heyecanlıydı. Hiçbirşey eksik olmasın diye ordan oraya koşturuyordu. Bu anılar istemsizce gülümsememe sebep oldu ama sonra bugün boşandığımızı düşündüm.

Kim ne derse desin artık biz bitmiştik. Ben artık Kumru Altay değil Kumru Sezginim. Selimle artık tek bağımız Beren. Zaten kızımda olmasa bu hayatta hiçbir amacım olmazdı. Beren gerçektende beni hayata bağlıyor.

Radyoda yeni bir şarkının sesi yükselirken benide düşüncelerimden ayırdı. Bu şarkı selimin en sevdiği şarkıydı. İlk dansımızıda bu şarkıda yapmıştık. Kenan doğulu-kurşun adres sormazki.

İstemsizce o gün geldi aklıma, ilk dansımızı yaptığımız o büyülü gün. Daha onbeş yaşımızda falandık. Biz yazın gene tatil için bodruma gelmiştik. Bizim ilk geldiğimiz günde sitenin kuruluş yıldönümü varmış. Bütün site havuz başında toplanmıştık. Müzik falan çalıyordu, bizde kenarda selim, cemre ve ben muhabbet ediyorduk. Daha sonra selim ayağa kalkıp beni dansa davet etmişti. Ben ilk önce cemreyi masada yalnız bırakmamak için istememiştim ama sonra cemre beni zorla kaldırtmıştı dansa. Bütün gece boyunca göz göze dans etmiştik. Ben her ne kadar o günlerde selime arkadaş gözüyle bakıyor olsamda genede o gece beni etkilemişti.

Arabaların korna sesi beni kendime getirdi. Meğersem iki saattir yolda 20 yle gidiyormuşum. Öyle bir anılara dalmışım ki çıkmak çok zor oldu.

Bereni annemlerden almayıp eve gittim. Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Eve girer girmez gözüme evin her yerinde olan fotoğraflarımız takıldı. Gidip düğün fotoğrafımızı elime aldım ve konuşmaya başladım ; "neden yaptın bana bunu allahın cezası neden ? Neden beni aldattın, yetemedimmi sana ?" Sinirden büfenin üstündeki bütün herşeyi yere indirdim. Kırılan camlar yerlere düşerken bian kendimi öldürmeyi düşündüm ama sonra aklıma beren geldi ve onu asla bırakmayacağım aklıma geldi.

Her yer cam kırıkları olmuştu ama benim öfkem hala dinmemişti. Yatak odasına çıkıp selimin kıyafetlerini aldım ve teker teker kesmeye başladım. Ben seni çok sevmiştim be selim. Herşeyden çok, kendimden çok ama sen bu sevgiyi haketmedin. Aç gözlülük yaptın ve hep daha fazlasını istedin. Allah senide o kadınıda kahretsin. Ben kıyafetleri ve fotoğrafları kesip bağırarak ağlarken kağı çaldı.

Aşağıya inip kapıyı açtığımda karşımda arzu vardı. "Canım iyimisin sen?" Arzu sorduğunda kapının yanındaki aynadan kendime baktım. Camlardan biri suratımı kesmişti. Aynı o korkunç kazada oluşan yaraya benziyordu. Bu kazayı hatırlamak beni dahada çıldırtmıştı. "Hi-hiç iyi değilim arzu, ölmek istiyorum."

Arzu içeriye girip evdeki dağınıklığı gördü. "Ne oldu kumru burada ?"

"Bu evde ona ait hiçbirşey istemiyorum artık."

"Kumru sen geç otur ben buraları toplıyım." Normalde olsa aa sen hamilesin olmaz falan derdim ama şimdi ağzımı açmaya bile halim yoktu. "Arzu ben hala selimi çok seviyorum." Arzu gelip yanıma oturdu. "Biliyorum canım biliyorum ama bınlarda geçecek merak etme."

"Arzu ben bu ihaneti kaldıramıyorum. Bir kadın için aldatılmanın ne kadar zor birşey olduğunu şimdi anlıyorum."

"Kumru sen bir annesin ve senin kendini bırakmaya hakkın yok. Sen güçlü bir kadınsın. Toparla kendini." Arzunun bu bıçak gibi yüzüme çarpan sözlerinde ne kadar haklı olduğunu gördüm.

Ben artık o onyedi yaşındaki cahil kız değildim. Hayattan sıkılınca ölmeyi düşünemezdim. arzu bir süre sonra gitti ve ben kalkıp telefonuma gelen mesajlara baktım. Selim beni tam oniki kez aramış ve üç tanede mesaj atmıştı.

"Kumru ben seni seviyorum, ne olur beni bırakma."

"Kumru ben seni hiçbir zaman aldatmadım, herşeyi yanlış anladın."

"Kumru ben sensiz yaşayamam."

Bu mesajlara cevap vermeyi çok isterdim ama yapamam, yapmam. Selimi her nekadar sevsemde ben bu ihanete boyun eyipte selimle hiçbirşey olmamış gibi yapamam. Ben bu değilim ve olmadığım biringibi davranamam.

Tam telefonumu bırakacakken bir mesaj daha geldi. SELENden "kocanı elinden aldığım için çok üzgünüm kumrucum ama ne yaparsın işte bu dünyada insanın güzelliğiyle halledemeyeceği şey yoktur. Sonunda istediğimi yani selimi elde ettim."

Ben bu mesajı gördükten sonra bir karar verdim. Ben kızımıda alıp gidicem buralardan. Daha fazla selimin ve o kadının gözümün önünde ilişki yaşamalarını kaldıramam.

Hemen bilgisayarımın önüne geçip uçak biletlerine baktım. Hesabımda yeterince para olduğu için bir süre idare edebilirim. Zaten oradada kendime bir iş bakacağım ve berenle kendimize güzel bir hayat kuracağız.

Uçak biletlerine baktığımda en yakın zamanda olan ve boş olan bir tek amerika var. Hiç düşünmeden uçak biletlerini aldım ve yukarıya çıkıp berenin bavulunu ve kendi bavulumu hazırladım. Tam evden çıkacaktımki bir kaç tane resim almanın iyi olacağını düşündüm. Çünkü beren ileride babasını merak edebilir.

Arabama bindikten sonra çok geçmeden annemlere varmıştım. Kimseyle vedalaşmamayı tercih etmiştim çünkü insanların beni vazgeçirmeye çalışacaklarını biliyordum. Bende uçağa binmeden önce beni merak edebilcek insanlara mesaj atmaya karar verdim.

Annemlerin kapısını çaldım ve hiçbirşey olmamış gibi bereni alıp kapıdan çıkmaya hazırlandım. Tam kapıdan çıkacakken annem "mahkemede ne olduğunu" sordu bende sadece "bitti." Diyebildim.

Uçağımız iki saat sonra kalkıyordu....

*

* kumrunun ve selimin boşanmasına üzüldünüzmü ?

* kumrunun amerikaya taşınması hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Hadi bakalım pamuk eller vote tuşunaa 😁🙈. Sizi seviyorum 😘❤️.

Salak AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin