Yazar ;
Selim ortada kumru diye bagrınıyordu. Kucagında kumru ile kosup gelince herkes onların basına toplanmıstı. Ogretmenlerden biri selimle kumruyu hastaneye goturdu. Selim hemen kumrunun annesini ve babasını aradı.Selimin ağlamaktan gözleri şişmişti ama kumru hala uyanmamıştı. Doktorlar acile girip girip cıkıyorlardı ama sonunda kumru uyanmıştı.
Kumru ;
Artık bilinçsizce hastanede uyanmak istemiyorum 😪. Artık aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Selim başımda hıçkırarak ağlıyor. Annem ise yanımdaki koltukta yarı baygın yatıyor. Babam kendini kaybetmiş gibi etrafa bakınıyor. Artık ben bu manzarayı görmek istemiyorum, artık ben hastanede uyanmak istemiyorum.Selim ;
Kumru sonunda uyanmıştı. Ah ne çok korktum onu öyle görünce anlatamam. Bir baktım kumru yerde baygın yatıyor. Kalbime bir bıçak saplandı sanki. Kumruyu kucagıma alıp deli gibi koşturmaya başladım. Neyse artık bunları konusmanın bir manası yok kumruya bir daha bir şey olmasına izin vermeyeceğim.Kumru ;
K : se-selim be-ben iyiyim.
Selim elleriyle suratımı okşadı.
S : seni seviyorum kumru. Bizi çok korkuttun.
İçeriye doktor girdi.
D : kumru hanım nasılsınız ?
K : iyiyim ama neden boyle oldu, hani iyileşmiştim ?
D : kumru hanım testleri bir daha yapacağız ama-
K : ama ne, ama ne doktor bey?
D :tek korkumuz, tek korkumuz hastalıgın tekrar nüksetmesi.
S :na-nasıl yani böyle bir şey olabilir mi ?
K : selim sakin ol.
D : testleri yapıyoruz.
Dedi ve gitti. Zaten daha sonrada ben taburcu oldum. Doktor hala testlerin sonucunu açıklamadı. Selim her an yanımda, beni bir an olsun yanlız bırakmıyo. Okula git diyorum, okula bile gitmiyor.Selim ;
Kumru gene kendini toparladı. Aşkım benim iyice zayıfladı. Hiç bir şey yiyemiyor ama olsun ben kumrudan vazgeçmiyecegim.
Kumru su istemişti, o odasında yatıyordı. Tam odadan çıkmıştım ki, patt diye bir ses duydum. Arkamı dondugumde kumru yerde kıvranıyordu. Hemen annesine seslendim. Kumruyu gene yataga yatırdık ve doktoru çağırdık.
D : genç bir bayan için bu çok zor olucak ama, ama kumru hanım bir süre yuruyemiyecek çünkü beyindeki tümör tekrar büyümüş ve kumru hanımın yurume fonksiyonlarını durdurmuş.
K : ne diyosunuz siz doktor bey ? Saçmalayamın, nasıl yuruyemiyeceğim.
Diye ağlamaya başlamıştım. Deli gibi bağırıyordum.
S : Şşht prensesim sakin ol ne olursun.Doktor gitti. Kumru ağlayarak uyuya kaldı. Biz de kumrunun annesi ve babasıyla salonda konusuyorduk.
KA ( Aysel Teyze ) : kerem şimdi ne yapacagız ?
KB ( Kerem Amca ) : aysel uzme kendini bulacağız bir çaresini, hem olmadı yurt dısına gondeririz.
S : isinize karısmak istemem ama babamın amerikada bir arkadası var beyin cerrahı, ona bir gostersek.
A : kerem ne dersin, selimin dedigi o doktora mı gitsek bir ?
K : olur aysel olur. Selim, oğlum babana soylesende bizim için bir randevu alsa.
S : kerem amca ben hemen babama soyluyorum. Cumarteside hemen amerikaya ucarız.
K : oglum, sen derslerinden zaten yeterince geri kaldın.
S : kerem amca lutfen, kumrunun bana ihtiyacı var.
K : oğlum, biz senin hakkını nasıl odeyecegiz.
S : hele bir kumru iyileşsin de.Kumru ;
Sabah uyandıgımda selim yanımdaydı. Beni izliyordu.
K : se- selim ?
S : prensesim uyandın mı sen ?
K : selim git lutfen.
S : prenses ne diyorsun sen ?
K : selim acıma bana, benim yanımda durmak zorunda değilsin. Git ve hayatını yasa.
S : kumru bir daha boyle konusma. Ben seni sevdigim için burdayım. Benim hayatım sensin ve bende hayatımı yaşıyorum.
K : ben ne sevap işledim de seni buldum a şapşal ?
S : seni seviyorum ve ne olursa olsun seni bırakmayacagım.Babamlar beni tedavi için amerikaya götürüyorlar, uçak biletini bile almışlar. Selimde geliyor bizimle birlikte. Ah o tekerlekli sandalyeye binmek bana ne kadar koydu bilemezsiniz. Selimde duygalırımı hissetmiş olacak ki, eğilip kulağıma fısıldadı.
S : ne oldu prenses, amerikaya gidiceksin diye mi heyecanlandın ?
K : hı hı hep merak ederdim.
S : baksana işte ne güzel, beraber gidiyoruz.
K : eveet.
Selimin babasının dedigi doktoru bulduk. Bana klasik bir suru test yaptılar ama sonuç bulamadilar. Biz de boynumuz bukuk bodruma geri donduk. Selimin morali çok bozulmustu. Sanırım artık tekerlekli sandalyeye alısmam gerekiyor....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Aşık
RomanceKumru 17 yaşında ve pekde akıllı olmayan bir kızdır. Bodrumda gördüğü yakışıklı bir çocuğa abayı fena halde yakar ve onun peşine düşer.