Sabah kalkar kalkmaz bereni kontrol ettim. Onun bir daha kaybolmasından çok korkuyordum.
"Annecim, güzel kızım sen özledinmi anneyi ? Özür dilerim kızım, affet bizi, bir daha asla kimse alamayacak seni benden." Beren sanki tüm bu dediklerimi anlamış gibi gülümsedi. Bende elimin tersiyle göz yaşlarımı silip berenin kokusunu içime çektim.
Saat 3 gibi arzu aradı alışverişe çıkmak için. Bende biraz kafa dağıtırız diye düşünüp kabul ettim.
Berene ve kendime bir sürü şey aldım. Sonra aklıma selim geldi, onada bir sürpriz yapmaya karar verdim. Gerekli olanları alıp arzuyla bize gittik. Arzudan bana yardım etmesini istemiştim, oda sağ olsun enaz benim kadar uğraştı.
"Arzu ?" arzu slaytları kontrol ettiği bilgisayardan kafasını kaldırıp bana baktı. "Efendim canım ?"
"Akşam bereni siz alırmısınız ?" Tamam kabul ediyorum bunu söylerken suratım kızarmıştı.
"Tabikide canım, buda sorumu yani ?" Evertt geriye birtek yemekler kalmıştı. Bende bunun altından en iyi anneciğim kalkar diye düşünüp annemi aradım.
"Aloo annecim sana acil ihtiyacım var."
" Ne oldu kumru, yoksa kötü birşey mi-"
"Ay anne bir dur ya felaket tellalı gibisin yani. Şey dicektim, ben akşam selime sürpriz yapıcamda bize yemek hazırlarmısın ? Ben bir, iki saate gelip alırım." Bu soruyu başkasına sorsam utanırdım ama annem diye pek önemsemedim 😊😂.
"Ay kumru kaç yaşına geldin hala benim başımın etini yiyorsun, neyse dua et ki kıyamıyorum sana. Sesinde pek keyifli geliyor. "
"Evet çook mutluyum. Hadi öptüm annecim benim daha çook işim var."
Yemek işinide halletikten sonra kuaföre gittim. Bu fikir aklıma birden gelmişti ama bence iyi olmuştu çünkü selimle uzun zamandır baş başa olamıyorduk.
Kuaförden dönüşte annemlere uğrayıp yemekleri aldım. Mis gibi kokuyordu yemekler, anlaşılan annem gene döktürmüş.
Hemen eve gelip bulabildiğim en güzel elbisemi giydim. Daha sonra oturup selimi beklemeye başladım.Selim iki saatin sonunda hala gelmeyince iyice meraklanmaya başlamıştım. Selimi yaklaşık on kere ardıktan sonra selim sonunda telefonu açabildi.
"Alo hayatım ?"
"Nerdesin selim sen ? Meraktan öldüm burda. "
"Kusura bakma sevgilim. Çok trafik var. Telefonumda arkadaymış duymadım. Zaten şimdi siteye girdim. "
"Tamam hadi bekliyorum. "
Selim geliyorum diyince hemen mumları yaktım ve kapının çalmasını bekledim.
Selim ;
Kumrunun beni on kere aradığını görünce ne yalan söyliyim çok korktum ama telefonda konuştuktan sonra kumrunun sessiz sessiz kıkırdamalarından birşeyler cevirdiğini anlamıştım.Eve anahtarla girdiğimde evi bir tek masanın üzerinde ve yerde yanan kırmızı mumlar aydınlatıyordu. İki dakika sonra kumru merdivenlerden indi ama yok böyle bir güzellik abi. Üstündeki elbiseyi görünce çok şaşırdım çünkü ben bu elbiseyi ona ilk ameliyatından çıktıktan sonra almıştım.
Kumru ;
"Ku-Kumru ?" Selimin kekeleyen hali istemsizce gülümsemene neden olmuştu."Efendim bebeğim ?" Selim gelip bana sıkıca sarıldı. Daha sonrada etrafında döndürüp ıslık çaldı. "vay vay vay karıma bak be, genç kızlara taş çıkarır yemin ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Aşık
RomanceKumru 17 yaşında ve pekde akıllı olmayan bir kızdır. Bodrumda gördüğü yakışıklı bir çocuğa abayı fena halde yakar ve onun peşine düşer.