Bölüm 32

183 8 0
                                    

Bir iki gün boyunca beren hasta olduğu için evden çıkamadım. Bütün gün evde ordan oraya koşturmaktan canım çıkıyordu. Evdeki bakıcıyıda göndermiştim yük olmasın diye. Tabi selime çocuğumu kendim büyütmek istediğimi söyledim ama aslında ona yardım etmek istemiştim.

Mutfakta akşam için yemek yaparken zil çaldı. Akşama arzu ve gökhanı çağırmıştım. Selim geldi diye güle oynaya kapıya gittim ama karşımda hiç tanımadığım bir kadın vardı. "Buyrun, kime bakmıştınız ?" Derken suratım asılmıştı.

20 li yaşlarının sonuda gibi duran esmer kadın "kusura bakmayın rahatsız ettim ama biz daha yeni taşındığımız için eksiklerimiz varda, rica etsem domates alabilirmiyim ?"

"Aa tabikide, hoşgeldiniz." Hemen mutfağa koşup domates alıp kadına getirdim. "Bu arada ben meltem. " "Memnun oldum bende kumru."

"Akşam yan komşularımızı yemeğe davet ettik. İsterseniz sizde gelebilirsiniz." Bu soru birden ağzımdan çıkmıştı.

"Aa tabikide. Çok seviniriz, eşimede bir sorıyım." Kadın gülümseyip gitti. Bende yemek hazırlamaya devam ettim. Bir saat sonra selim geldi ardındanda arzu ve gökhan.

Arzunun yüzünde güller açıyordu. "Kumru ben çook acıktım." "Arzucum hemen yemeğe oturalım dicem ama daha gelmeyen misafirlerimiz var."

Selim hemen lafa atıldı ; "başka kim gelicek hayatım ?"

"Yan eve taşınan bir çift." İki dakika içinde yeni komşumuz meltem ve eşi geldiler. Hoşgeldin, hoşbulduk faslından sonra yemeğe oturduk. Kendi yaptığım yemekler diye demiyorum, çok güzel olmuşlar. Herkes çok beğendi.

Biz afiyetle yemeklerimizi yerken arzu birden lafa atıldı. "Sevgili arkadaşlar, ya gökhaan ben yemeğin sonuna kadar dayanamayacağım galiba."

"Tamam hayatım sen bilirsin." Arzu gökhandanda destek alınca ; "arkadaşlar been hamileyiim." Arzunun pat diye söylemesinden olsa gerek hepimiz öylece kalakalmıştık. Hemen ayağa kalkıp arzuyu kucakladım.

"Canım beniim çook sevindim. Sana annelik çok yakışacak, ayrıca kızımada bir arkadaş geliyoor." Arzu anne olmayı çok hakketmişti gerçektende çok sevinmiştim. Herkesin tebriklerinden sonra keyifli muhabbetimize devam ettik.

Meltem siyah saçları ve mavi gözleriyle gerçektende çok çekici bir kadın ama eşi -bu arada adı aliymiş- meltemin aksine çok asosyel ve kılıbık biri gibi gözüküyor. Ayrıca meltemdende çok korktuğu belli.

Gee ikiye kadar süren sohbetimizi hepimizin uykudan kapanan gözleriyle sona erdi. Herkes gidince bereni yatağına yatırıp selimle bahçeye çıkıp biraz oturduk. "Kumru, bakıcıyı neden gönderdin doğruyu söyle. "

Selimden gözlerimi kaçırmaya çalıştım. "Kumruu!!" Selim öyle bir bağırmıştıki çok korktum. "Selim bağırma, beren uyanacak."

"Kumru böyle yaparak bana yardım ettiğinimi sanıyosun ? Bu yaptığın beni ezmekten başka birşey değil."

"Selim özür dilerim ama ben öyle düşünmemiştim."

"Kumru sen çok, çok bencil bir insan oldun."

"Selim senin ağzından çıkanları kulaklarım duyuyormu? Kendine gel."

"Bıktım artık bıktıım. Evin bütün yükleri benim omuzumda."

Sesim istemsizce çok yüksek çıkmıştı. "Ben sana en başında çalışmak istediğimi söylemiştim ama sen izin vermedin. Bana şimdi bunları söylemeye hakkın yo-" Yüzüme inen tokatla susmak zorunda kaldım. "Se-Selim se-sen bana vurdun ?"

Salak AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin