K : selim ya sanada bir şey yaparlarsa ?
S : kumru merak etme adamı yakaladılar.
K : selim böyle güçlü adamların ne yapacağı belli olmaz. Sana bir şey olmasından korkuyorum.
S : şşht bebeğim lütfen böyle konuşma. Ben seni bırakıp da hiç bir yere gitmem, gidemem.
Günlerimiz böyle korkuyla geçti. Bir süre sedef anneyle kaldık, kadıncağız bir türlü alışamadı tek kalmaya.
Selim desen hala keşke o gün babamla kavga etmeseydim diye vicdan azabı duyuyor
Allahım biz neden bir türlü mutlu olamıyoruz, neden önümüze hep engeller çıkıyor ?5 ay sonra ;
Akşam sedef anneyi yemeğe çağırdık, annemle babam da geldiler. Oturur oturmaz sedef anne ;
SA : kızım siz evleneli altı ay olacak. Bazı şeyleri düşünmenin vakti gelmedi mi ?
K : ne gibi şeyler anne ?
SA : ( sedef anne ) ya kızım bizim yaşımız artık epey ilerledi. Biz de torun sevsek ya artık.
S : hay bin yaşa sen anne bencede çok iyi bir fikir bu.
KB : ( kerem baba ) bencede çocuklar.
AA ( aysel anne ) : bencede.
K : ya ama daha evleneli bir yıl bile olmadı.
S : aşkım düşünsene böyle etrafta küçük kumrular, küçük selimler dolaşıyor. Ne güzel olurdu dimi ?
Ya tamam çocukları severim ama ben genelde başkalarının çocuklarını daha çok severim.
Akşam misafirler gidince selim beni sıkıştırmaya başladı ;
S : yaa kumruu bizimde bir çocuğumuz olsun dimi ?
K : ya tabi senin tuzun kuru ben doğuracağım.
S : allah allah sanki herşeyi sen yapacaksın.
K : hep öyle derler kocacığım ama daha sonra her şeyi bana yıkacaksın.
S : off kumru ya tamam yat uyu hadi.
K : iyi geceler aşkım.
S : sanada.
Aaa döndü kıçını yattı, trip atıyor resmen.Sabah ;
Arzuyla gökhanı sabah kahvaltıya çağırdık. Arzunun morali çok bozuktu.
K : arzu iyimisin sen ?
A : kumru benim umudum yavaş yavaş tükeniyor. Son denediğimiz tedavide işe yaramadı. Tüm sorun bendeymiş ve ben kendimi çok suçlu hissediyorum. Gökhan bunları haketmiyor.
K : öyle deme arzu. Gökhanın bu durumdan şikayetçi olmadığı belli, senin gözlerinin içine nasıl aşkla baktığını görmüyormusun ?
A : kumru aşk başka bu konu başka. Ne yapacağım ben şimdi ?
K : zaman herşeyin ilacıdır. Bekleyelim, belki başka bir tedavi yöntemi bulurlar.2 gün sonra ;
Sabah uykumdan telefon sesiyle uyandım ( bu arada sabah dediğimde saat öğlen üç, uyumayı seviyorum napıyım 😊. ). Arayan arzuydu.
K : efendim canım ?
A : kumru müsaitsen sana gelebilirmiyim ?
K : tabii gel, bekliyorum.
15 dakika sonra kapı çaldı. Arzunun ağlamaktan gözleri şişmişti.
K : a-arzu iyimisin sen, ne oldu ?
A : içeri geçebilirmiyim ?
K : tabikide sen geç, otur. Bende sana su getiriyim.K : arzu sen hiç iyi gözükmüyorsun, birine birşeymi oldu yoksa ?
A : gö-gökhan beni aldatıyor kumru.
K : sa-saçmalama arzu, gökhan yapmaz öyle şey.
A : bende öyle düşündüm ama kulaklarımla duydum.
K : ne oldu sen bi onu anlat bana.
A : bak şimdi gece uyandığımda gökhan yanımda yoktu, bende kalkıp mutfağa gittim fısır fısır telefonla konuşuyordu.
K : bumu yani arzu. Ne var bunda ?
A : sonra bende konuşmalarını dinledim. Gökhan beni bir daha habersiz arama karım duyacak dedi. Sonra bende gökhan konuşmasını bitirip yatınca gidip son aramalara baktım nihan diye bir kadınla konuşmuş.
K : ya bence aldatsaydı son aramaları silerdi.
A : ne fark ederki. Demekki bir sevgilisi var. Bende sabaha kadar uyuyamadım ağladım. Valla bir ara kalkıp gökhanı pataklayasım geldi ama kendimi zor tuttum. Gökhan ona bir çocuk veremediğim için beni aldatıyor kumru.
K : ya arzu bir dur gerçekleri öğrenmeden kendini bırakma.
A : takip mi etsek ?
K : ayy arzuuu oldu olacak birde dedektif tutalım.
A : aa bak çok iyi bir fikir.
K : bak şimdi ne yapalım biliyormusun ; selime herşeyi anlatalım sonrada gökhanı akşam için bize çağıralım, selimde gökhanın ağzını arasın.
A : saçmalama kumru gökhanda hemen söylicekmi sanki ?
K : gökhan içince konuşurmu ?
A : aa evet hemde baya bir konuşur. Çocukluk aşkını bile anlatmıştı bana.
K : tamam o zaman bu akşam gökhanı bizde içirelim ama selimle baş başa olsunlar. Belki genede bizden çekinebilir.Akşam oldu erkekler geldi, bizde hemen bir meze sofrası kurduk ama sandığımdan daha kolay oldu çünkü gökhan hemen gevşedi.
K : hadi arzu biz içeri geçelim.
Dedim ve erkekleri bahçede bırakmayı planlıyordum. Ama arzu daha fazla dayanamadı.
A : allah kahretsin seni gökhan. Beni aldatacağına gelip adam gibi boşanalım deseydin ya.
G : n-ne diyorsun sen arzu ya allah aşkına.
A : sana nihan hanımla mutluluklar ben annemin evine gidiyorum. Boşanma davasını da en yakın zamanda açıcam.Arzu arkasına bile bakmadan bizim evden çıktı ve koşarak kendi evine gitti. Hepimizin ağzı açık kalmıştı. Olayı bilmeme rağmen arzunun böyle ani çıkışacağı aklıma gelmezdi.
Gökhanda arkasından koştu. Bahçelerimiz bir olduğu için onları görebiliyorduk.
G : arzu herşeyi açıklayabilirim.
Çok geçmeden arzu elinde bavulla çıkıp arabaya bindi.
S : abi gitme bence zaten siniri bozuk.
G : be-ben onu aldatmadım ki ?
Bende daha fazla dayanamadım.
K : karışmak istemem ama arzu seni gecenin bir saatinde nihan diye bir kızla fısır fısır konuşurken duymuş, ayrıca ona beni habersiz arama karım duyacak demişsin.
G : hahaha onumu yanlış anladı o ?
K : evet gökhan komik mi ?
G : ya kumru bari sen yapma. Herşeyi yanlış anlamışsınız.
K : anlat o zaman.
G : nihan benim çocukluk arkadaşım.
K : ee daha kötü ya, hemde çocukluk arkadaşınla yani.
G : ayy kumru bir dur yahu. Bak şimdi bu kız kadın doğum uzmanı olmuş. Ben buna tüm olayı anlattım. Bana taşıyıcı anne yöntemini öğrendi. Ben ilk başta arzu kesin kabul etmez dedim ama başka çaremiz yoktu. Bende arzudan gizli bu taşıyıcı anne yöntemini araştırmaya başladım.
K : daha yaratıcı bir yalan yokmu gökhan ?
S : kumruuu 😾!!
K : tamam ya pardon, sen devam et.
G : işte böyle.
K : hadi gökhan daha ne duruyorsun, koş anlat herşeyi o zaman arzuya.
Ben daha lafımı bitirmeden gökhan arabaya binmişti bile 😂.Olayların yanlış anlaşılmasına sevindim, çünkü arzunun üzülmesini istemiyorum....
Sabahın bir körü ;
Arzu bu sefer gerçektende sabahın köründe aramıştı. Sesi pek neşeli geliyordu ;
A : kummruu 😆.
K : efendim arzu.
A : uyandırdım biliyorum ama bütün gece uyumadım ve biran önce seni aramayı bekledim.
K : hahah önemli değil. Siz mutlu olun yeter.
A : size çok teşekkür ederim kumru, bize çok yardımcı oldunuz.
K : Aa ne demek canım, olurmu öyle şey.Mutlu sonları çok severim ama her mutlu sondan önce bir mutsuzluk olması hayatın bize " herşey karşılıklı " deme biçiminin en dolaylı yoludur bence 😉....
( arkadaşlar bir sonraki bölümde iki tane sürpriz karakter geliyor. Bana bir kız ve bir erkek ismi önerebilirmisiniz 😉😜 ? )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Aşık
RomanceKumru 17 yaşında ve pekde akıllı olmayan bir kızdır. Bodrumda gördüğü yakışıklı bir çocuğa abayı fena halde yakar ve onun peşine düşer.