Bölüm 41

105 5 0
                                    

41. Bölümümüz hayırlı olsun canlarım 😜😎. Diğer hikayelerimede bir göz atarsanız sevinirim ✏️❤️.

*

Selimle el ele çıktığımız nikah dairesinden doğruca annemlere gittik çünkü eğer evlendiğimizi birilerine söylemeseydik çatlayacaktık. Selim yolda annesini arayıp benim annemlere geçmesini söyledi. Böylece biz annemlere vardığımızda herkes orda olmuş olacaktı.

Gençliğimin geçtiği eve kucağımda kızım ve yanımda kocamla(!) girmek bana her defasında aynı tuhaf duyguları hissetiriyordu. Kim bilir kaç kere ağlayarak girmiştim bu kapıdan, veya kim bilir kaç kere hayal kurmuştum gerçekleşmeyeceğini bile bile. Ama yinede sorsalar bana hayal kurarmıydın diye evet derdim çünkü hayal kurmayan bir insanın hayat sevincini, hayattan beklentileri bitmiştir bana göre.

Selimle beni el ele ve gülerek gören ev halkı hayretler içinde bizi izliyorlardı. "Na-Nasıl yani, siz yoksa?"

"Evet anne, biz yeniden evlendik." dedim neşeyle. Tabiki bundan sonra gelsin tebrikler gelsin "ay çok mutlu oldumlar". Onlar tabiki mutlu olurlar, ne yaşadığımı hangi biri biliyorki? Hangisi benim ne yaşadığımı bir kere sorduki? Aman neyse ne, bazen bazı şeyleri sineye çekmek gerekiyor, bunlar senin canını çok acıtmış olsa bile.

Annemlerde çok durmadan kalktık ve çiçeği burnunda anne ve baba olan can dostlarımızı ziyarete gittik. Kapıyı kucağındaki minnak bebeyle açan arzuda herkes gibi bizi el ele görünce şaşkınlıktan nutku tutulanlardandı. Almilayı hemen bakıcısana verip bizi sıkıştırdı. Bizde herşeyi onlara baştan sona anlattık. Tabikide ikiside çok mutlu oldular ama asıl mühim olan bu yeni başlangıçta bizim mutlu olmamızdı.

Tam arzulardan kalkıp aşk yuvamıza gidecektik ki meltem ve ali geldi. Bizde biraz daha oturmaya karar verdik. Biz bahçede muhabbet ederken meltemin tokası yere düştü ve almak için eğildiğinde boynundaki morlukları gördüm. "Meltem, boynuna noldu, iyimisin?" Morluklar hiçte basit birşeye benzemiyordu.

"Yok canım ya önemli bir şey değil mutfakta tabakları yerleştirirken sandalyeden düştüm." Pek inanmasamda daha fazla üstelemedim. Ama alininde melteminde morali bozuk gibiydi. Onlar oturmaya devam etsede biz bu yorucu günün ardından eve dönmek için ayaklandık ve son bir kez almilayı görüp evimize gittik.

Eve gider gitmez yorgunluktan gözkapakları kapanan ama genede direnen kızımı uyuttum ve selimin yanına yatarak huzurla gözlerimi kapattım. Oh be demekki kumrular da mutlu olabiliyormuş 😊☺️.

Sabahları öpülerek uyandırılmayı ne kadarda özlemişim. Selim sabah erkenden kalkıp bana kahvaltı hazırlamış ve bu gün baş başa olalı diyede bereni annemlere bırakmış. Yerim ya ben bunu 😍💘.

"Günaydın aşkımm" selimin bana aşkla bakan gözleri dünyadaki en huzurlu sığınağımdı benim. "Günaydın sevgilimm"

"Sana sormadan bereni annene bıraktım ama baş başa olalım dedim."

"İyi yapmışsın canom, zaten annemde bereni özlemişti."

"Ee napıyoruz bugün. Genç aşıklar gibi taklalımmıııı??"

"Biz zaten gençiz selim 😔😠."

"Tabi canım tabi. Boyun kadar kızın var kumru hanım anla artık yaşlı bir çıtır olduğunu." elime gelen ilk yastığı selimin kafasına fırlattım. Ben şimdi selimin bana yaşlı dediğine mi kızıyım yoksa berenin hemencecik büyüdüğünemi üzülüyüyüm?

"Ben ne öğrendim selimcim biliyomusun? Boşanmak gerçektende çok komaymış biliyormusun. Yani ben şimdi gitsem seni mahkemeye versem hemencecik boşar bizi hakim amca." ahhaha pislikse pislik kardeşim, yaşlı değilim lan ben 😎!!

"Ya aşkitom ben öyle demek istememiştim. Neyse hadi gel güzel filmler var, birlikte sinemaya gidelim. Akşamda evlenmemizin şerefine barbekü partisi verelim."

"Tammamm." Selim uzanıp ona hasret olan dudaklarıma bir öpücük kondurdu ve üstünü giyinmeye gitti.

"Allahım sana binlerce kez şükürler olsun. Bu adamı tekrar tekrar bana bağışlıyorsun 🙏🏻🙏🏻." Tam böyle aşk filmlerindeki sahnelerden birini yaşıyorum sanmıştımki selim içine etmezse olurmu? Ah tabikide olmaaz. "Kumruu, kızım hadi ya seansları sana göre ayarlamıyorlar."

"Tamam be iki dakika romantik filmlerdeki gibi ağır ağır takılayım dedim içine ettin, öküzz." Söylene söylene kıyafet odasına gidip selimi sinir etmek için kısa bir elbise giydim ve şip şak saçlarımı düzleştirip uçlarınada maşa yaptım (yazarınızın bu aralarda yaptığı tek saç modeli 😂💇🏼.).

Yirmi dakikaya hazır olduğumda selim sinirden köpürmüş bir halde arabada beni bekliyordu. "Hiç gelmeseydin kumru. Ben sana sinemayı getirirdim." Daha sonra gözleri kıyafetime kayıpta yüz ifadesi dahada bir sinirli hal alınca gülmemek için kendiöi zor tuttum. "Bu ne biçim elbise kızım, geriye kalanı nerde bunun? Kumru git değiştir üstünü hemen, hadi kızım insene bekliyorum." Normalde olsa hayatta değiştirmezdim ama daha yeni evliyiz(!) çokta üstüne gitmiyim diye ses çıkarmadım. "uff be tamam. Kıskanç, ıııııı gerizekalı valla gerizekalı."

Ben her zamanki gibi söylene söylene arabadan inerken selimin suratındaki zafer ifadesini gördüm ve bende savaş ilan etmeye karar verdim. "Değiştiremeyeceğim ben üstümü selim ya. Tüh bak başıma bir ağrı girmiş varya, uuuf yani yerimden kıpırdıyamıyorum."

"Öylemi?"

"He valla." Selim gülerek arabayı evin garajınaekti ve ben şimdi geliyorum diyip arabadan indi. Ne yapmaya çalışıyor bu adam yeaa? Selim beş dakika sonra elinde kıyafetlerle garaja girdi ve benim kapımı açıp üstümü değiştirmeye başladı. Uyuz bu adam ya valla uyuz. Giydirmeye çalıştığı kıyafetleri görünce yüreğime iniyordu valla. Kırmızı bir eşofman altı, mavi düz bir bluz ve altındada siyah babetlerim.

"Selimcim hiç boşuna uğraşma aşkım ben bu kıyafetlerle evde bile dolaşmam 😏."

"Ay hayatım inan bana gidip yenilerini getirmeyi çok isterdim ama başıma bir ağrı girmiş varya haraket edemiyorum inan bana."

"Tamam aşkım ama benim başımın ağrısı geçti ben gidip alabilirim."

"Hiç sanmıyorum kumrucum çünkü seansımız onbeş dakika sonra başlıyoor 😈."

"Selim benim böyle alışveriş merkezine gitmeyeceğimi biliyorsun dimi 😫?"

"Sen onu beni sinir etmek için don elbisenle dışarı çıkmadan önce düşünücektin, ah tatlı karım benim ya. Hem sen merak etme ben seni bu kezban halinlede seviyorum 😍😂."

"Selim indir beni ya ben gelmicem." Selim beni hiç dinlemeden arabayı alışveriş merkezinin otoparkına sokmuştu bile."ben hayatta inmem bu arabadan selim." Selim o pis ama bir o kadarda seksi gülüşüyle benim kapımı açarak beni kucağına aldı. Ahh allahım yarabbim ya, şu an selim köyden kız kaçıran bir adama benziyordu 😵😫.

"Selim ya millet bize bakıyor indir beni."

"Eğer sen o elbiseyi giyseydinde bize bakacaklardı sevgilim. Ne farketti ki?"

"Çok şey farketti gerizekalı. İndir beni 😡." Sinema salonunun önüne kadar insanların ayıplayan bakışlarıyla birlikte selimin kucağında geldim. selim sinema salonunun önüne geldiğinde durdu ve ben durmasının sebebinin inmemi beklemesi olduğunu anlamamıştım. "İstersen sinemayıda benim kucağımda izleyebilirsin karıcım."

"Benimde oturmaya yarayan bir popom var allaha şükür kocacım saol." Sonunda selimle didişe didişe filme girdik. Çıktığımızda saat dörde geliyordu. Akşamki barbekü partisi için alışveriş yapıp benim annemleri ve selimin annesini davet ettik. Daha sonrada arzuları ve meltemleri arayıp yemekler için selimle mutfağa giriştik.

Çok geçmeden misafirlerimizde geldi ve uzun bir zaman sonra ilk defa güzel bir aile yemeği yedik....

*

Canlarım kusura bakmayın uzun zamandır bölüm yayınlayamadım ama bu aralar sınavlardan dolayı kendime bile pek zaman ayıramadım 📝😲.
Anlayışınız ve hikayemi okuduğunuz için teşşekür ederim. Sizi seviyorum. 😘❤️.

Salak AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin