Ben haraketsizce kalakalmış bir halde onları izlerken arzu durduğumu görüp nereye baktığımı anlamaya çalışıyordu. Nereye baktığımı görünce beni kolumdan tutarak tuvalete götürdü.
"Kumru ! Kumru kendine gel, iyimisin sen ?" Hayır kötüyüm hemde çook ! Her ne kadar böyle bağırmak istesemde yapamadım. Onun yerine sadece kafamı sallamakla yetindim. Selen beni üzmek istiyordu ve ben ona istediğini vermeyecektim.
"Baksana arzu, ne kadarda mutlular."
Arzu hamileliğinde vermiş olduğu sinirle başladı saydırmaya. "Beter olsunlar inşallah! Yuva yıkanın yuvası olmaz kızım !"
"Aman be banane, hem ben bu gün buraya eğlenmeye geldim hadi gelde birşeyler yiyelim." İçim her ne kadar kan ağlasada güçlü durmak zorundaydım, kızım için.
"Kumru sen gerçektende iyisin dimi ?"
"İyiyim arzu, neden iyi olmayayım." Arzuyu inandırmak için sahte bir kahlaha attım ama bunun arkasının bir ağlama krizi olduğunu bilmiyordum. Beş dakika boyunca aralıksız ağladım. tuvalete gelen kadınlar bize tip tip bakıyorlardı.
En sonunda arzu dayanamadı ve tuvaletten çıktı. Nereye gittiğini bilmiyordum.
Arzu ;
Selime, kumruya yaptıklarından dolayı zaten kızgındım birde kumruyu öyle görünce dayanamadım, selimle konuşmak için bir hışım tuvaletten çıktım. Onların yemek yedikleri yere gelip selimin beni görmesini bekledim. Selim beni görünce hiçbir tepki vermedi. Bende onların masasının oraya gittim."Utanın lan, birazda olsa utanın." Selim hiçbirşey demeden kafasını önüne eğdi.
"Fingirdeşiceksiniz bari gidin evinizde yapın, kumruya bu kadar acı çektirmeye hakkınız yok!"Selen bir hışım ayağa kalkıp konuşmaya başladı. O cırtlak sesi resmen içime işliyordu. "Selim bekar bir erkek ve istediğiyle birlikte olabilir. Dua et ki hamilesin!"
Dua etki hamilesin mi? "Hamile olmasam napıcaktın gerizekalı ? dövücekmisin ?"
Selim ayağa kalkıp selenin kolundan tuttu ve bağırmaya başladı ; "benim kimseyle fingirdeştiğim yok arzu. Ben seleni, kumruya doğruları anlatması için ikna etmeye çalışıyordum."
"Sen onu benim külahıma anlat selim. Birde beni kandırmaya çalışıyor ya!" Ben söylene söylene tuvalete geri döndüm ama kumru ve beren tuvalette yoktu.
Az öncede tuvalette olan kadınlardan birine kumruyu sordum. "Pardon, az önce burda ağlayan bir bayan vardı yanında çocuğuyla, onların nereye gittiğini gördünüzmü?"
"Aa siz az önce tuvalette fenalaşan kadını soruyorsunuz. Kadın fenalaşınca burdan birileri kadınla bebeğini hastaneye götürdüler." Kadına teşekkür bile etmeden tuvaletten çıktım. Kadın hastaneye gittiler dedi ama hangi hastane ?
Hemen gökhanı aradım.
Kumru ;
Arzu tuvaletten çıkınca kalbim sıkışmıştı. Resmen nefesim kesilmişti. Ben deli gibi öksürmeye başlayınca tuvaletteki kadınlardan biri doktor olduğunu ve beni hastaneye götürmesi gerektiğini söyledi.Bende daha fazla bu acıya dayanamadığım için kabul etmiştim ve kadın bir yandan berenin arabasını sürerek bir yandanda beni kolumdan sürükleyerek arabasıyla hastaneye getirmişti.
Ben doğum yaparken bile bu kadar acı çekmemiştim herhalde. Sanki biri boğazımdan sıkıyo gibi hissediyordum. Hastaneye geldiğimizde aklıma arzu geldi. Kızcağız kim bilir ne kadar merak etmiştir bizi. Ben tam yanımdaki kadından telefonunu isteyecektimki bir doktor geldi ve beni muayene etmesi gerektiğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Aşık
RomanceKumru 17 yaşında ve pekde akıllı olmayan bir kızdır. Bodrumda gördüğü yakışıklı bir çocuğa abayı fena halde yakar ve onun peşine düşer.